AnonymBruker Skrevet 19. mai 2016 #1 Skrevet 19. mai 2016 Hva syned dere om denne planen her? Er litt desperat etter SK2016. Må starte ganske heavy, og satser på en roligere og mer sunn høst. Har fått masse cellulitter på magen også som jeg vil ha bort. Vil hovedsakelig få en strammere og tynnere kropp. Veier ikke så sjukt mye, men er vel definisjonen på tynnfeit😉 Ikke vært ordentlig aktiv på over 1 år, begynt så smått nå. Mister lett motivasjon. Anonymkode: 63d30...8cc
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2016 #2 Skrevet 19. mai 2016 Ikke begynn på 7 dager i uka. Da kan du lett bli skadet, og motivasjonen forsvinner fortere. Ellers burde du også alltid ha 1-2 hviledager i uka. Anonymkode: f27f2...352 5
Gjest Ajax Skrevet 22. mai 2016 #3 Skrevet 22. mai 2016 Husk at dersom målet ditt er sommerkropp så gjøres størsteparten av jobben på kjøkkenet. Man forbrenner faktisk ikke sååå mange kalorier på en treningsøkt. OG ofte gjør harde lange cardioøkter at du vil bli kjempesulten og kanskje ikke ha viljestyrken til å la den snickersen ligge, og vips var dagens spinning bortkastet. Jeg ville trent 20min cardio og 1 time styrke 3 ganger i uka, og lagt meg på et kaloriunderskudd på 200-300. Skal man bygge muskler: 50% carbs 30% prots 20% fett Skal man cutte fett: 50% prots 30% carbs 20% fett
Gjest Runforit Skrevet 22. mai 2016 #4 Skrevet 22. mai 2016 Å starte opp med å trene ekstremt mye er oppskriften på å mislykkes. Kroppen er ikke fysisk klar for å kjøre på med trening 7 dager i uka og ikke minst vil psyken din knekke før fysikken. Start med 3 økter om dagen og mer hverdagsaktivitet. Og ikke minst så må kostholdet sitte.
Gjest Honeyblossom Skrevet 22. mai 2016 #5 Skrevet 22. mai 2016 Begynn med kostholdet og ta treningen gradvis Hvis du kjører rett på med 7 dager i uken blir kroppen totalt utslitt med en gang og motivasjonen forsvinner. Start med 2-3 økter i uka og ta det derfra. Snakker av erfaring hehe.
Gjest Coolaid Skrevet 22. mai 2016 #6 Skrevet 22. mai 2016 Den 19.5.2016 at 13.16, AnonymBruker skrev: Hva syned dere om denne planen her? Er litt desperat etter SK2016. Må starte ganske heavy, og satser på en roligere og mer sunn høst. Har fått masse cellulitter på magen også som jeg vil ha bort. Vil hovedsakelig få en strammere og tynnere kropp. Veier ikke så sjukt mye, men er vel definisjonen på tynnfeit😉 Ikke vært ordentlig aktiv på over 1 år, begynt så smått nå. Mister lett motivasjon. Anonymkode: 63d30...8cc Du planlegger å mislykkes. SK2016 er en dårlig plan. Planlegg HKResten av livet. Fordel treningen på resten av livet. Ikke bare mye på en kort periode. Tenk langsiktig, ikke kortsiktig. Har du en rolig tilnærming til fysisk aktivitet får du fremgang og god tilvenning for kroppen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå