Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva syned dere om denne planen her? Er litt desperat etter SK2016. Må starte ganske heavy, og satser på en roligere og mer sunn høst. Har fått masse cellulitter på magen også som jeg vil ha bort. Vil hovedsakelig få en strammere og tynnere kropp. Veier ikke så sjukt mye, men er vel definisjonen på tynnfeit😉 Ikke vært ordentlig aktiv på over 1 år, begynt så smått nå. Mister lett motivasjon. 

1463656246756-1133223672.jpg

Anonymkode: 63d30...8cc

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ikke begynn på 7 dager i uka. Da kan du lett bli skadet, og motivasjonen forsvinner fortere. Ellers burde du også alltid ha 1-2 hviledager i uka.

Anonymkode: f27f2...352

• Liker 5
Skrevet

Husk at dersom målet ditt er sommerkropp så gjøres størsteparten av jobben på kjøkkenet. Man forbrenner faktisk ikke sååå mange kalorier på en treningsøkt. OG ofte gjør harde lange cardioøkter at du vil bli kjempesulten og kanskje ikke ha viljestyrken til å la den snickersen ligge, og vips var dagens spinning bortkastet.

Jeg ville trent 20min cardio og 1 time styrke 3 ganger i uka, og lagt meg på et kaloriunderskudd på 200-300.

Skal man bygge muskler:

50% carbs

30% prots

20% fett

Skal man cutte fett:

50% prots

30% carbs

20% fett

Gjest Runforit
Skrevet

Å starte opp med å trene ekstremt mye er oppskriften på å mislykkes. Kroppen er ikke fysisk klar for å kjøre på med trening 7 dager i uka og ikke minst vil psyken din knekke før fysikken. 

Start med 3 økter om dagen og mer hverdagsaktivitet. Og ikke minst så må kostholdet sitte.

Gjest Honeyblossom
Skrevet

Begynn med kostholdet og ta treningen gradvis :)

Hvis du kjører rett på med 7 dager i uken blir kroppen totalt utslitt med en gang og motivasjonen forsvinner. Start med 2-3 økter i uka og ta det derfra. Snakker av erfaring hehe. 

Gjest Coolaid
Skrevet
Den 19.5.2016 at 13.16, AnonymBruker skrev:

Hva syned dere om denne planen her? Er litt desperat etter SK2016. Må starte ganske heavy, og satser på en roligere og mer sunn høst. Har fått masse cellulitter på magen også som jeg vil ha bort. Vil hovedsakelig få en strammere og tynnere kropp. Veier ikke så sjukt mye, men er vel definisjonen på tynnfeit😉 Ikke vært ordentlig aktiv på over 1 år, begynt så smått nå. Mister lett motivasjon. 

1463656246756-1133223672.jpg

Anonymkode: 63d30...8cc

Du planlegger å mislykkes. SK2016 er en dårlig plan. 

Planlegg HKResten av livet. 

Fordel treningen på resten av livet. Ikke bare mye på en kort periode. Tenk langsiktig, ikke kortsiktig. Har du en rolig tilnærming til fysisk aktivitet får du fremgang og god tilvenning for kroppen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...