Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det viser seg at navansatte har snoket i saker til folk. De er avsatt, men får de som er snoket på, vite om de er utsatt?

Anonymkode: 20612...d3f

Gjest Amininata
Skrevet

Tviler jeg på. 
Pass heller på hva du legger ut på Facebook. 

I mine øyne burde selv en sykemeldt kunne ha det litt morro, uten at det vill si at man plutselig er "frisk".
Selvfølgelig er det forskjell på om du hadde brekt armer og ben, satt i rullestol på en fest og ble tatt bilde av, enn at du var sykemeldt som "utbrent" og dro på jordomseiling

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det viser seg at navansatte har snoket i saker til folk. De er avsatt, men får de som er snoket på, vite om de er utsatt?

Anonymkode: 20612...d3f

Godt spørsmål. Det lurer jeg også på.

Anonymkode: bd9fd...c42

Gjest Amininata
Skrevet

Synes også at NAV i det hele tatt har noe med folks Facebook-profil er ganske sykt, ialfall uten at det er noen alvorlige ugler i mosen

AnonymBruker
Skrevet

facebook er offentlig, der kan de "snoke", det er derimot snakk om at de har sjekket folk de ikke er saksbehandler for i nav systemet.

Anonymkode: 605eb...c28

AnonymBruker
Skrevet
18 timer siden, Amininata skrev:

Tviler jeg på. 
Pass heller på hva du legger ut på Facebook. 

I mine øyne burde selv en sykemeldt kunne ha det litt morro, uten at det vill si at man plutselig er "frisk".
Selvfølgelig er det forskjell på om du hadde brekt armer og ben, satt i rullestol på en fest og ble tatt bilde av, enn at du var sykemeldt som "utbrent" og dro på jordomseiling

Veldig mange som er utbrent ville nok hatt utrolig godt av en jordomseiling. 

Anonymkode: e9fd9...031

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...