Gå til innhold

Hvor vanlig er det å bruker stayups / strømper og hofteholder ?

Gjest Coolaid

Bruker du stayups eller strømper med hofteholder?  

43 stemmer

1. 1. Bruker du stayups eller strømper med hofteholder?

• Ja
      17
    • Nei
      26

Anbefalte innlegg

Gjest Coolaid

Bruker du stayups eller strømper med hofteholder?.

Det er en tråd på seksualitet-forumet hvor strømper diskuteres.

Det er uenighet i om hvor vanlig dette er å bruke, derfor en poll.

qyy52f.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hadde det vært så praktisk som du liker å tro hadde det vært mer vanlig. Men nei, det er en liten andel kvinner som bruker denne typen undertøy. De fleste bruker vanlige strømpebukser.

Anonymkode: 35a87...a0e

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hva er det som gjør at menn liker bedre kvinner som går med strømper og hofteholder enn bare vanlig strømpebukse?

Anonymkode: 22da3...3bd

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chauve-Souris

Bruker ikke så mye strømpeholder, kantene på strømpeholderen syntes ofte gjennom kjoler/skjørt, men bruker alltid stay ups, kan ikke huske sist gang jeg hadde på meg strømpebukse. Mye mer behagelig, ser bedre ut og er mer praktisk (om det går hull på en, så er det bare å skifte ett ben. :) ) Eneste gang jeg bruker strømpebukse er om kjolen/skjørtet er for kort, slik at kanten på stay-upsen syntes når jeg går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Brukte en del stay ups før når lårene var noenlunde intakte. Nå som de inngår i skvalpehelvetet så funker det ikke, siden alt tyter rundt overalt.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva er det som gjør at menn liker bedre kvinner som går med strømper og hofteholder enn bare vanlig strømpebukse?

Sikkert fordi det faktisk ER mer sexy og modent. Strømpebukse er liksom bare et stykke tøy. Og det ser jo ærlig talt litt mer usexy ut(sikkert fordi dette er noe mennesker i absolutt alle aldre benytter seg av) Bruker det selv da, er behagelig og superpraktisk. Og for all del, det kan absolutt  være fint.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
28 minutter siden, Chauve-Souris skrev:

Bruker ikke så mye strømpeholder, kantene på strømpeholderen syntes ofte gjennom kjoler/skjørt, men bruker alltid stay ups, kan ikke huske sist gang jeg hadde på meg strømpebukse. Mye mer behagelig, ser bedre ut og er mer praktisk (om det går hull på en, så er det bare å skifte ett ben. :) ) Eneste gang jeg bruker strømpebukse er om kjolen/skjørtet er for kort, slik at kanten på stay-upsen syntes når jeg går.

Samme her. Har dresscode på jobb, og tar nesten alltid stayups. Min erfaring at det er veldig mange som bruker stayups, uten at jeg har reflektert så veldig over det ;) 

Anonymkode: e2f12...6c0

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hofteholder vises ofte under kjolene, så det er nok mest til sengebruk, men stayups bruker jeg gjerne under kjoler og skjørt. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo mye, mye mer sexy, da. Strømpebukse er egentlig ganske usexy :P

Bruker det visstnok selv, men jeg liker at det strammer litt over magen og rumpa. Det er mer behagelig med strømpebukse, og det ser finere ut UTENPÅ klærne : )

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Samme her. Har dresscode på jobb, og tar nesten alltid stayups. Min erfaring at det er veldig mange som bruker stayups, uten at jeg har reflektert så veldig over det ;) 

Ikke sant. Går jo ikke rundt å forteller alle at jeg bruker stay ups, og siden jeg ikke viser kanten, prøver hvert fall ikke, så ser man jo ikke forskjell heller. :) Så er nok mange som bruker det, men man merker jo at det er veldig nye større utvalg av vanlige strømpebukser i kjedebutikkene da.

Anonymkode: 0e79a...d9e

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chauve-Souris

Jeg konmer alltid nær anonym knappen når jeg skriver på mobil og siterer noen. :fnise:. Jeg som ee AB d9E hvert fall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fjotteri

Jeg bruker det stort sett i sexsammenheng eller om jeg bare skal være innendørs. 

Både hofteholdere og stayups sklir nedover på meg, har for lange ben til å matche størrelsen. De spesialbestilte fra utlandet gidder jeg ikke bruke til hverdags. 

Derav ikke til jobb/hverdags hvor det blir mye gåing, og helt idiotisk upraktisk i sandkassa med ungen liksom 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanligvis foretrekker jeg stay-ups. Synes de er finere enn strømpebukse, bedre kvalitet og føler meg mer feminin når jeg bruker slike.

I tillegg er det også en annen i hjemmet som setter pris på at jeg bruker stay-ups :tongue:

Kan imidlertid bruke strømpebukse dersom skjørtet/kjolen er for kort slik at kanten synes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Stor forskjell på stayups og strømper med hofteholder da.

Burde vært tre kategorier i pollen.

Anonymkode: 70cb6...c3e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke sant. Går jo ikke rundt å forteller alle at jeg bruker stay ups, og siden jeg ikke viser kanten, prøver hvert fall ikke, så ser man jo ikke forskjell heller. :) Så er nok mange som bruker det, men man merker jo at det er veldig nye større utvalg av vanlige strømpebukser i kjedebutikkene da.

Anonymkode: 0e79a...d9e

Jepp. Men utvalget blir heldigvis stadig bedre. Nå har jeg mine faste typer fra Lindex og HM, og det holder for min del. Tror ellers at dette kanskje kommer litt an på alder og bruksfrekvens. Jeg er 30 +, og jeg vet at mange av mine venninner bruker stayups. Og så tror jeg at når man bruker strømper nesten daglig, som jeg gjør, så søker man kanskje litt mer bekvemmelighet. Og jeg synes at jeg ender opp med å gå og rette på og dra i strømpebuksa. Men alle med sitt, heldigvis :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Stor forskjell på stayups og strømper med hofteholder da.

Burde vært tre kategorier i pollen.

Anonymkode: 70cb6...c3e

Nei, fire. Strømpebrukere kan deles inn i to.

Man har strømpeholdere, sånne som kjedebutikkene selger i Norge, som er mer som pynt og regne. Egner seg til såkalt soveromsbruk.

Klassiske strømpeholdere, som selges i spesialfirmaer på nettet, er beregnet til å brukes. Et godt alternativ til strømpebukser og stay-ups til daglig bruk. Noe flere brukere her skrev entusiastisk om tidligere.

Anonymkode: b148c...4cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kan bare svare for meg selv som mann. Jeg bruker ikke stayups eller strømper med hofteholdere. Skjønner ikke hva jeg skal med det.
Men bruker ofte tykke strømpebukser i ull eller ullblanding om vinteren under når det er kaldt. 

Anonymkode: 07e2f...f54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bergtekjen

Eg brukar strømper med hofteholder av og til. Har også brukt det med korte skjørt nokon gonger når kjærasten har vore på besøk. Men som regel er det med lengre skjørt/kjoler. I tillegg har eg brukt det utanpå strømpebukse når det er kaldt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...