Gå til innhold

Hvor mange orgasmer

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Den 19.5.2016 at 11.08, makar skrev:

Hvor mange orgasmer trenger du pr uke for å være fornøyd med sexlivet? Skriv om du er dame eller mann hvis du poster som AB :)

Hver dag. Sex med samboeren eller onanerer. Kvinne 37

Anonymkode: a239d...5bb

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Den 19.5.2016 at 14.28, makar skrev:

Hva legger du i "mye sex"? :)

3 ganger om dagen fra fredag til og med søndag 

• 3 uker senere...
Gjest 100%naturlig
Skrevet
Den Tuesday, May 24, 2016 at 12.54, krs1996 skrev:

3 ganger om dagen fra fredag til og med søndag 

Blir fort 15 orgasmer på en dag ☺

Skrevet

1-2 ganger i uka.

AnonymBruker
Skrevet

Noen hver dag eller så blir jeg frustrert. Helst rundt seks/syv. Normalt fra to til fire. Det kan hende jeg må gå en dag, maks to uten å komme. Da spruter jeg som en tulling og det kan jo være gøy av og til, men det er ikke ofte pausen blir lang nok.

Jeg får ikke slapp kuk etter orgasme, mangler et hormon. Det gjør maraton-runking ganske greit.

Mann

Anonymkode: b5c10...bc4

AnonymBruker
Skrevet
Den 19.05.2016 at 12.29, krs1996 skrev:

Kommer an på om det er sex eller onani.

Hvis jeg kun onanerer og ikke har sex: Minst 2 om dagen. Etter jobb og når jeg legger meg. Hvis jeg ikke kommer før jeg sovner, går jeg med en indre frustrasjon og mangel på konsentrasjon hele neste dag.

Hvis jeg har mye sex en helg, kan jeg fint gå 3-5 dager uten behov for å onanere. Det har ikke skjedd på ganske lenge, og blir nok ganske mye lengre før ho jeg dater er klar for noe seksuelt.

Tror dette er litt psykisk.. 

Anonymkode: 8b5f1...aa9

Gjest 100%naturlig
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen hver dag eller så blir jeg frustrert. Helst rundt seks/syv. Normalt fra to til fire. Det kan hende jeg må gå en dag, maks to uten å komme. Da spruter jeg som en tulling og det kan jo være gøy av og til, men det er ikke ofte pausen blir lang nok.

Jeg får ikke slapp kuk etter orgasme, mangler et hormon. Det gjør maraton-runking ganske greit.

Mann

Har det slik som deg. Minst 3 orgasmer pr dag. Helst 5-10, men har klart mer enn 20 orgasmer på en dag.

Blir heller ikke slapp etter en orgasme, kan bare fortsette å få flere orgasmer☺

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, 100%naturlig skrev:

Har det slik som deg. Minst 3 orgasmer pr dag. Helst 5-10, men har klart mer enn 20 orgasmer på en dag.

Blir heller ikke slapp etter en orgasme, kan bare fortsette å få flere orgasmer☺

Yay, enda en. Tror vi er en av rundt tretusen eller noe slikt. Dama måtte teste det ut og klarte 7 på en ståkuk. Da var jeg sår og øm på kukhodet så vi ga oss der.

Jeg er nok oppe i 20 på de værste dagene. Enkelte dager er bare syke. Jeg har en jobb som gjør at jeg kan runke på jobb. Faktisk er dagene jeg kommer minst de dagene jeg ikke jobber. Da er det jo ofte folk rundt hele dagen.

Jeg traff en jente i ungdommen som hadde samme sexlyst som meg, og jeg skulle holdt på henne. Var ikke klar over hva jeg mistet der.

Gjest 100%naturlig
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Yay, enda en. Tror vi er en av rundt tretusen eller noe slikt. Dama måtte teste det ut og klarte 7 på en ståkuk. Da var jeg sår og øm på kukhodet så vi ga oss der.

Jeg er nok oppe i 20 på de værste dagene. Enkelte dager er bare syke. Jeg har en jobb som gjør at jeg kan runke på jobb. Faktisk er dagene jeg kommer minst de dagene jeg ikke jobber. Da er det jo ofte folk rundt hele dagen.

Jeg traff en jente i ungdommen som hadde samme sexlyst som meg, og jeg skulle holdt på henne. Var ikke klar over hva jeg mistet der.

Kult hvis du sendermeg en pm. Utveksle litt erfaringer☺

Skrevet

Jeg synes det blir litt feil å si et tall. Når jeg er alene kan jeg gjerne ha mellom 0 og 10 orgasmer. Dersom jeg er sammen med en type pleier jeg sjelden å få mer enn 2 per knull. Så gjør man det kanskje 2 eller 3 ganger på en dag, så sammen med en partner blir det maks 6 per dag. Men der kan også være dager der jeg er fornøyd uten sex.

Gjest 100%naturlig
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kult hvis du sendermeg en pm. Utveksle litt erfaringer☺

Gjest 100%naturlig
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det skal vist være sånn rundt 2-3000 mellom de gutta som har det sånn. Nyter det sykt mye☺.

Har du det sånn at orgasmene blir sterkere å sterkere for hver gang?

Klarte 9 orgasmer på samme ståen en gang. Blei ikke sår, men gikk så heftig at jeg blei helt svinmel å ør☺

Gjest makar
Skrevet
8 timer siden, tøydokka skrev:

Jeg synes det blir litt feil å si et tall. Når jeg er alene kan jeg gjerne ha mellom 0 og 10 orgasmer. Dersom jeg er sammen med en type pleier jeg sjelden å få mer enn 2 per knull. Så gjør man det kanskje 2 eller 3 ganger på en dag, så sammen med en partner blir det maks 6 per dag. Men der kan også være dager der jeg er fornøyd uten sex.

En ting er jo hvor mange orgasmer man får, men er orgasmene du får med en type bedre enn de du får alene?

Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mann

Det med å sprute så mye som du sier, minner meg om en filmsnutt jeg så for ikke lenge siden. Han kom med så mye at jeg er anda i tvil om det er sant det en ser. Ser jo litt gøy ut og da 😆

Skrevet
Den 19. mai 2016 at 11.08, makar skrev:

Hvor mange orgasmer trenger du pr uke for å være fornøyd med sexlivet? Skriv om du er dame eller mann hvis du poster som AB :)

Det variere, kan være fra tre om dagen til ei uke uten orgasme.

Hva med deg da😊

Gjest makar
Skrevet
39 minutter siden, tdm900 skrev:

Det variere, kan være fra tre om dagen til ei uke uten orgasme.

Hva med deg da😊

Er mest fornøyd hvis jeg får 1-2 ganger om dagen :) Helst både med sex og onanering.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...