Gå til innhold

Hvor mange orgasmer

Fremhevede innlegg

Gjest makar
Skrevet

Hvor mange orgasmer trenger du pr uke for å være fornøyd med sexlivet? Skriv om du er dame eller mann hvis du poster som AB :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det varierer veldig. Jeg er kvinne. Noen ganger kan jeg gå i flere uker uten å bli kåt. Andre ganger må jeg ha flere ganger i uka. Meget sjelden flere ganger om dagen. 

Anonymkode: 84701...9c1

Skrevet

Ca annenhver dag, kommer ann på. 

Mann

Skrevet

Ikke hver dag, men nesten. Om jeg er spesielt sliten sovner jeg uten.

Skrevet

Kommer an på om det er sex eller onani.

Hvis jeg kun onanerer og ikke har sex: Minst 2 om dagen. Etter jobb og når jeg legger meg. Hvis jeg ikke kommer før jeg sovner, går jeg med en indre frustrasjon og mangel på konsentrasjon hele neste dag.

Hvis jeg har mye sex en helg, kan jeg fint gå 3-5 dager uten behov for å onanere. Det har ikke skjedd på ganske lenge, og blir nok ganske mye lengre før ho jeg dater er klar for noe seksuelt.

Skrevet

Når jeg er alene kan det gå uker mellom hver gang jeg onanerer. Dagene før jeg møter typen og når vi møtes blir det onani/sex hver dag, og helst flere ganger per dag. 

Før jeg byttet ppiller kunne jeg fint gå flere måneder uten sex/onani, mens nå er jeg endelig kåt igjen :D 

Gjest makar
Skrevet
2 timer siden, M.A.D.D.E skrev:

Helst hver dag :)

Noen forskjell på om det er sex eller onanering? :)

Gjest makar
Skrevet
1 time siden, frk91 skrev:

Når jeg er alene kan det gå uker mellom hver gang jeg onanerer. Dagene før jeg møter typen og når vi møtes blir det onani/sex hver dag, og helst flere ganger per dag. 

Før jeg byttet ppiller kunne jeg fint gå flere måneder uten sex/onani, mens nå er jeg endelig kåt igjen :D 

Du blir altså kåtere når du vet du snart får sex?

Supert å høre at de nye ppillene ga deg bedre sexlyst :D

Gjest M.A.D.D.E
Skrevet
10 minutter siden, makar skrev:

Noen forskjell på om det er sex eller onanering? :)

Blir mer tilfredsstilt av å komme under akten, enn på egenhånd... Det bli en helt annen følelse :)

Gjest makar
Skrevet
2 timer siden, Resignert skrev:

Ikke hver dag, men nesten. Om jeg er spesielt sliten sovner jeg uten.

Ja, orgasme er god sovemedisin :)

Gjest makar
Skrevet
4 minutter siden, M.A.D.D.E skrev:

Blir mer tilfredsstilt av å komme under akten, enn på egenhånd... Det bli en helt annen følelse :)

Jepp, samme her. :)

Skrevet

Jeg kan gå LENGE uten orgasme og være helt happy. Derimot får jeg først en, så vil jeg har en til, og en til og femten til. Selv etter ørti orgasmer kan jeg føle meg litt utilfredsstilt. Så da er vel jeg mest fornøyd uten noen, egentlig?

Gjest makar
Skrevet
1 time siden, krs1996 skrev:

Kommer an på om det er sex eller onani.

Hvis jeg kun onanerer og ikke har sex: Minst 2 om dagen. Etter jobb og når jeg legger meg. Hvis jeg ikke kommer før jeg sovner, går jeg med en indre frustrasjon og mangel på konsentrasjon hele neste dag.

Hvis jeg har mye sex en helg, kan jeg fint gå 3-5 dager uten behov for å onanere. Det har ikke skjedd på ganske lenge, og blir nok ganske mye lengre før ho jeg dater er klar for noe seksuelt.

Hva legger du i "mye sex"? :)

Gjest makar
Skrevet
40 minutter siden, Silfen skrev:

Jeg kan gå LENGE uten orgasme og være helt happy. Derimot får jeg først en, så vil jeg har en til, og en til og femten til. Selv etter ørti orgasmer kan jeg føle meg litt utilfredsstilt. Så da er vel jeg mest fornøyd uten noen, egentlig?

Hehe, tja. Orgasmer er vanedannende!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg får ikke orgasmer. Fornøyd med sexlivet likevel. Så, aldri :)

Anonymkode: f0027...9c8

Skrevet (endret)

Etter at jeg fikk kjæreste har jeg ikke onanert i det hele tatt:-) sex har vi gjennomsnittlig 2 ganger om dagen, morgen og kveld 😄 Jeg kommer vell hver gang, men føler ikke at jeg må få en orgasme for å være fornøyd med sexen. Orgasmen er bare en bonus føler jeg:) 

Endret av Ingridelisabeth
Gjest makar
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg får ikke orgasmer. Fornøyd med sexlivet likevel. Så, aldri :)

Anonymkode: f0027...9c8

Bra du nyter deilig sex selv om du ikke kan få orgasme :)

Gjest makar
Skrevet
6 minutter siden, Ingridelisabeth skrev:

Etter at jeg fikk kjæreste har jeg ikke onanert i det hele tatt:-) sex har vi gjennomsnittlig 2 ganger om dagen, morgen og kveld 😄 Jeg kommer vell hver gang, men føler ikke at jeg må få en orgasme for å være fornøyd med sexen. Orgasmen er bare en bonus føler jeg:) 

Så herlig! Sex er deilig, orgasmene er en bonus som løfter sexen ytterligere :)

Gjest 100%naturlig
Skrevet

Må helst ha 1-3 orgasmer om dagenfor å være fornøyd. Men kan det kan gå flere dager i mellom også. Andre ganger er jeg helt hekta og da opplever jeg at jo flere orgasmer jeg får, jo flere vil jeg ha. Da får jeg lissom ikke nok og kan lett få 15 orgasmer på en dag☺

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...