Gå til innhold

Hvordan vet dere hva som skjer på farmen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja det lurer jeg på. Før episoden i går leste jeg at Siren ville gå ut og så tyste på de andre og så videre at det ble kunskapskonkuranse osv..

I dag står her at Snorre vant Farmen.

HVORDAN VET DERE ALT DETTE????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det med at Snorre vant har jeg ikke fått med meg, men det første du nevner avslørte tv2 selv i klippene de viser av hva som skjer i neste episode...der så vi glimt av at Reidun var på gården da Festen gikk av stabelen, og vi fikk se klipp der Gaute sa at regelbrudd ikke vil bli akseptert (eller noe i den duren) så da var det jo bare å legge to og to sammen... :roll:

Idiotisk av Tv2 å ikke redigere bedre.... :evil:

Skrevet

Jobber i media, vi var tilstede da finalen ble innspilt. Derfor vet jeg hvem som vinner.

Skrevet

Det hender sikkert at både produksjonsfolk og andre medvirkende forsnakker seg da... god stund siden innspillingen skjedde liksom...

Gjest Anonymous
Skrevet

men du som var tilstede under finaleinnspillinga - du har vel egentlig ikke lov til å avsløre resultatet? Hvis dette blir vanlig kommer reality-tv til å avgå ved døden - mesteparten av spenninga (i hvert fall de siste ukene når de store person/gruppekonfliktene er mindre interessante) går jo på hvem som vinner? Jaja. Ikke at det er noen stor sorg for min del...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...