Gå til innhold

Har gått ned i vekt pga har ikke tid å spise på jobb :p

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært borte fra jobben lenge, men nå som jeg jobber igjen, er buksene mer luftige :P jeg har ikke en stillesittende jobb. Sjefen er veldig streng på spising utenom pausene, såååå, jeg spiser en del i pausene og sniker i meg litt om jeg har tid. Ellers, er det såpass at jeg ikke har tid til å spise noe særlig. Så..jobben hjelper deg ned i vekt. :P har nå bmi på 17

Anonymkode: 0e0b7...3e4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Men hva mener du med innlegget ditt? Vil du opp igjen i vekt? Vil du har råd mtp hvordan du skal snakke med sjefen om at dagen er for hektisk? Vil du ha råd om hvordan du skal få spist mer i den pausen du faktisk har? Eller vil du at det skal være slik? Er det et tips til overvektige om å søke på din jobb, og slik gå ned i vekt?

Anonymkode: 3611a...c03

• Liker 1
Gjest Kaffekrus
Skrevet

Du har da vel en halvtimes spisepause som folk flest? Da er det jo ikke verre enn at du spiser et godt måltid i løpet av den pausen. Ellers må du kanskje også spise mer utenom jobb. Prøv å spise litt mer kaloritett, og bruk gjerne for eksempel nøtter som snacks i pauser :)

Skrevet

Denne tråden stenges, da den bryter med retningslinjene på forumet: 

Sitat

- Tråder hvor det skrives om alt for lite matinntak eller store mengder trening uten tilstrekkelig matinntak vil bli stengt. Kvinneguiden har ikke den nødvendige kompetansen til å hjelpe brukere som burde få svar på disse spørsmålene av helsepersonell. 
- Helseskadelige råd fjernes. Hva som er helseskadelig vil variere og dette vil være en vurdering fra gang til gang, men for eksempel å anbefale noen som allerede veier for lite å gå ytterligere ned i vekt medregnes her, det samme gjør kostholdsråd som er åpenbart usunne.
- Tråder hvor trådstarter ber om råd til å bli undervektig ifølge BMI-kalkulator vil bli stengt. BMI er ikke likt for alle og man kan gjerne diskutere hvorvidt det er et godt mål for absolutt alle, men vi anser det som en god nok grense for hvor langt man kan gå med å gi råd for å gå ned i vekt.

Bond, forumansvarlig

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...