AnonymBruker Skrevet 19. mai 2016 #1 Skrevet 19. mai 2016 Hadde ikke vi ikke hatt alt for mange mennesker i dag? Hva om ingen døde av pest på midten av 1300-tallet? Eller for å snakke om nyere tid... Hva om første og andre verdenskrig ikke skjedde? Det at mange millioner har dødd er selvfølgelig tragisk, men forestill dere hvor mange flere mennesker det ville vært i dag. Jeg studerer historie og i det siste så har jeg begynt å tenke "Wow alle de menneskene som kunne hatt et helt liv. Kunne giftet seg, fått barn... Så trist." Så tenker jeg "Wow millioner flere mennesker i verden som hadde fått barn! Hva betydning ville det fått for befolkningen!" Millioner av mennesker som døde i første og andre verdenskrig kunne overlevd og fått barn, og deres barn ville fått barn! Hvor mange mennesker hadde vi hatt i verden i dag da tror dere? Anonymkode: 28071...798 1
ajarRun Skrevet 19. mai 2016 #2 Skrevet 19. mai 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hadde ikke vi ikke hatt alt for mange mennesker i dag? Hva om ingen døde av pest på midten av 1300-tallet? Eller for å snakke om nyere tid... Hva om første og andre verdenskrig ikke skjedde? Det at mange millioner har dødd er selvfølgelig tragisk, men forestill dere hvor mange flere mennesker det ville vært i dag. Jeg studerer historie og i det siste så har jeg begynt å tenke "Wow alle de menneskene som kunne hatt et helt liv. Kunne giftet seg, fått barn... Så trist." Så tenker jeg "Wow millioner flere mennesker i verden som hadde fått barn! Hva betydning ville det fått for befolkningen!" Millioner av mennesker som døde i første og andre verdenskrig kunne overlevd og fått barn, og deres barn ville fått barn! Hvor mange mennesker hadde vi hatt i verden i dag da tror dere? Anonymkode: 28071...798 Hvis ingen noen sinne hadde dødd ville vi fortsatt bare vært sånn 75 milliarder mennesker, så nei, på ingen måte. Vi har sikkert plass til tre ganger så mange mennesker.