Gå til innhold

Til menn..

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Til dere menn som har ff. Kan dere merke på sexen om dama har følelser for deg? Altså kan dere merke det hvis en dame har følelser for deg, men lyver og sier at hun ikke har det? 

Jeg er redd han skal merke at jeg egentlig er litt småforelska i han:( 

Anonymkode: 4177f...d99

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor har du sex med en før du vet mer hvor du står?

Hva er det med damer idag?

Svake mennesker...

Beklager ts , men du må lære deg å ha egenverd før du gir deg hen. Stå opp for deg selv!

Håper han føler det samme for deg, men det er dumt å ligge med en fyr før man vet mer om hva han vil...

Anonymkode: 6d990...e25

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor har du sex med en før du vet mer hvor du står?

Hva er det med damer idag?

Svake mennesker...

Beklager ts , men du må lære deg å ha egenverd før du gir deg hen. Stå opp for deg selv!

Håper han føler det samme for deg, men det er dumt å ligge med en fyr før man vet mer om hva han vil...

Å Gud bedre, det var ikke det som var temaet i tråden. Kan jeg rapportere dette innlegget? Det er jo helt off - topic. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Å Gud bedre, det var ikke det som var temaet i tråden. Kan jeg rapportere dette innlegget? Det er jo helt off - topic. 

Det er aldeles ikke off topic. Du har ansvar for deg selv og ditt eget følelsesliv. Det er en del av pakka du behøver for å være seksuelt moden. Ta det ansvaret!

Anonymkode: d191b...dac

• Liker 2
Skrevet

Nei, det er umulig å merke.

Slemt av deg å lyve da.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er aldeles ikke off topic. Du har ansvar for deg selv og ditt eget følelsesliv. Det er en del av pakka du behøver for å være seksuelt moden. Ta det ansvaret!

Hvor svarer du på det jeg spør om?! Du virker ikke spesielt moden, som ikke evner å lese tråden og svare på det som blir spurt om, istedenfor å skulle bestemme over andres menneskers sexliv. 

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, ambivalentReaction skrev:

Nei, det er umulig å merke.

Slemt av deg å lyve da.

Så du har f eks hatt sex med en jente over tid og først senere fått vite at hun hadde følelser for deg da, uten at du merket noe? Jeg tenker på f eks om det har vært mer intenst eller lignende.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Så du har f eks hatt sex med en jente over tid og først senere fått vite at hun hadde følelser for deg da, uten at du merket noe? Jeg tenker på f eks om det har vært mer intenst eller lignende.

Den eneste gangen jeg merker at sex er mer intenst er når hun ikke kan fordra meg. 

Jeg tror at i enkelte tilfeller kunne hun nok sagt mer eller mindre ordrett at hun hadde følelser for meg uten at jeg ville lagt merke til det. 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor svarer du på det jeg spør om?! Du virker ikke spesielt moden, som ikke evner å lese tråden og svare på det som blir spurt om, istedenfor å skulle bestemme over andres menneskers sexliv. 

Dette er tullpreik og det vet du innerst inne. Det var forøvrig ikke meg som skrev til deg først, jeg støttet bare opp om det den første skrev til deg.

Ja, vi er noen som ser rett gjennom det jenter sier, selv om ikke @ambivalentReaction gjør det. Jeg er likevel enig med han i at det er dårlig gjort å lyve. Jeg synes det er dårlig gjort å lyve både over for ff og overfor deg selv. Tror du ff gidder å være kjæreste med noen som liker å lyve? 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

@Berit

Anonymkode: f84e4...868

Skrevet

Liksom, jeg husker ei som sa hun elsket meg når vi hadde sex, jeg var sånn, "lol". Tror ikke man kan stole på noe kåte jenter sier eller gjør. Ganske sikker på at hun ikke elsket meg også. 

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Til dere menn som har ff. Kan dere merke på sexen om dama har følelser for deg? Altså kan dere merke det hvis en dame har følelser for deg, men lyver og sier at hun ikke har det? 

Du må ta ansvar å slutte å knulle med han. Så må du fortell hvorfor. Hvis følelsene er gjensidige, så har du deg plutselig en kjæreste.

Anonymkode: 4d20f...10b

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo deg selv du bedrar her ts...

Skaff deg ryggrad!

Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja. Det kan vi. Og det er enkelt: Ei dame som er FF har alltid følelser for meg, det er derfor vi puler.

AnonymBruker
Skrevet
34 minutter siden, Gorgonzola skrev:

Ja. Det kan vi. Og det er enkelt: Ei dame som er FF har alltid følelser for meg, det er derfor vi puler.

Du får satse på at du ikke ligger med en som Gorgonzola, som har skjønt tegninga. Men du har nok odds med deg på at ff ikke vet du liker han.

Anonymkode: 23cef...e18

Skrevet

Jeg er flink å lese mennesker  :Nikke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...