Gå til innhold

SEX NEKT ....KONTRAKT BRUDD

Fremhevede innlegg

Gjest Edorf
Skrevet

Lever ein i eit bundet forhold og ein av partene ikkje lenger ønsker sexuelltilnærming,så er det heilt klart eit svik og "kontraktsbrudd".....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så slå opp da. 

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

ok

Anonymkode: 60a71...f50

• Liker 3
Gjest Edorf
Skrevet
1 minutt siden, Ananas. skrev:

Så slå opp da. 

Ja,helt   enig ......Pakke kofferten å komme seg ut at "skapet"

Skrevet
4 minutter siden, Edorf skrev:

Lever ein i eit bundet forhold og ein av partene ikkje lenger ønsker sexuelltilnærming,så er det heilt klart eit svik og "kontraktsbrudd".....

Spørs hva som ligger bak. Man er ikke forpliktet til å "gi" sex bare fordi man har inngått en ekteskapskontrakt. 

Er det for ille har man to valg; Gå, eller finn ut hva som er grunnen til "sexnekten".

• Liker 8
Skrevet

Jeg skal ha det i min kontrakt iallfall

Skrevet

Sex er ett av våre primære behov, på lik linje med mat og søvn i følge Maslows behovspyramide.

Hadde jeg ikke fått det jeg ville ha med mannen, hadde jeg funnet det andre steder, enten han liker det, eller ikke!

• Liker 1
Gjest Edorf
Skrevet
1 minutt siden, Snuppi skrev:

Javel? 

I tvil ?

Skrevet

Nja, jeg vil kanskje ikke gått så langt, men jeg mener at man må kunne snakke om ting og finne ut av roten til samlivsproblemene. Dersom man ikke klarer dette er kanskje ikke forholdet ment til å fungere. Det er også verdt å huske på at sex ikke akkurat frister veldig dersom man er sur på partneren, man kan ikke akkurat tvinge frem lysten heller. Bevisst sexnekt som et ledd i å få viljen sin mener jeg derimot vitner om et dysfunksjonelt forhold.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, Edorf skrev:

Ja,helt   enig ......Pakke kofferten å komme seg ut at "skapet"

Hvilket skap?

Anonymkode: 3fb2b...40d

• Liker 2
Gjest Edorf
Skrevet
1 minutt siden, Smugleseren skrev:

Sex er ett av våre primære behov, på lik linje med mat og søvn i følge Maslows behovspyramide.

Hadde jeg ikke fått det jeg ville ha med mannen, hadde jeg funnet det andre steder, enten han liker det, eller ikke!

Heilt enig i det du seier....Sexen er "limet" i eit forhold

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Hvilket skap?

Anonymkode: 3fb2b...40d

Skapet i Narnia.

Anonymkode: 07a94...858

Gjest Snuppi
Skrevet
3 minutter siden, Edorf skrev:

I tvil ?

Tre setninger tatt ut av det blå er ikke akkurat oppklarende, pluss et skap som kom dalende ned fra oven.

Gjest Edorf
Skrevet
3 minutter siden, studerende skrev:

Nja, jeg vil kanskje ikke gått så langt, men jeg mener at man må kunne snakke om ting og finne ut av roten til samlivsproblemene. Dersom man ikke klarer dette er kanskje ikke forholdet ment til å fungere. Det er også verdt å huske på at sex ikke akkurat frister veldig dersom man er sur på partneren, man kan ikke akkurat tvinge frem lysten heller. Bevisst sexnekt som et ledd i å få viljen sin mener jeg derimot vitner om et dysfunksjonelt forhold.

Bortkasta tid !

AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, Edorf skrev:

Jaja..men hvem tvinger deg til å bli i et bundet forhold?

Anonymkode: 1794a...531

Gjest Edorf
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skapet i Narnia.

Idiot !

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, Smugleseren skrev:

I så fall ville jeg ha vært dau for lenge siden.

Anonymkode: 99754...1be

• Liker 4
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I så fall ville jeg ha vært dau for lenge siden.

Anonymkode: 99754...1be

Å ta "saken i egne hender" er også en form for sex. ;)  Noen må jo nøye seg med det hele livet.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, Edorf skrev:

Idiot !

I like måte :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...