Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tradisjonen tro var jeg tenkt å henge opp julelys ute i eføyen min. Men den jeg brukte i fjor er gått i stykker, og da jeg dro ut på jakt i dag fant jeg ut at det er ingen som selger sånne ennå, mange steder ikke før i desember :o

Noen som kan hjelpe meg som vet hvor det er?

Har søkt på Ikeas hjemmesider, men de har vel tidenes dårligste søkemotor tror jeg......

HJELP!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Drar på Ikea nå straks, kan godt sjekke hva de har..

Skrevet

Jeg tror Jernia og Expert har slike. De har hvertfall hatt det før.

Skrevet

Jeg har prøvd Ellos, Obs, Lampehuset, Elkjøp...

Hvis noen ser så si ifra, plis...?

Jeg ser etter sånne med små lys på, lenker med førti og med hundre.

Stor klem til alle som jakter :wink:

Skrevet

Ikea har flere forskjellige typer julebelysning, er ikke sikker på om de kan brukes utendørs da. Ellers har jeg sett det på Jernia.

Skrevet

Hva med plantasjen??? De pleier å ha veldig mye.. og der er hvertfall mye av julegreiene allerede ute.

Skrevet

De har på Clas Ohlson. De har nettbutikk også, den finner du her.

Skrevet

De hadde mange typer på Ikea, men jeg så jo ikke etter hvor mange pærer det var :oops:

Skrevet

Fikk Panduro katalogen for noen dager siden, der har de på side 76 hvis noen har katalogen. De har den i grønn og hvit streng, men begge to har med blanke lys.

5 A&B Lysslynge med blinkende lys.

I 8 ulike intervaller som du velger på en enkelt måte. For innendørsbruk. Lysslyngen er 17,5 meter med 144 små lys, diam. 3. Transformator(230V/24/) og 3 reservepærer følger med.

Koster 198 kr.

Nr er: 334037/334038

Hvis noen trenger bilde så kan jeg scanne det inn og sende det på pm(hvis det går?).

Kan tenkes det ligger ute på www.panduro.no

Skrevet

Jeg vet iallefall at Plantasjen og Jernia har!

Skrevet

De dukker nok opp over alt nå i november. :wink:

Skrevet

De skulle ha vært hengt opp i natt, så jeg tar meg en tur på Plantasjen i dag. Tusen takk for tips!! :)

Skrevet

I natt? Det er første søndag i advent, julelysene skal tennes. :-)

Skrevet
I natt? Det er første søndag i advent' date=' julelysene skal tennes. :-)[/quote']

Hæææ.?

Skrevet

Ja, man tenner da ikke julelysene eller lys slynger ute før 1 søndag i advent. Har aldri sett noen sette de opp så tidlig som nå iallfall.

Skrevet

Hva "man" gjør bryr jeg meg ikke så mye om, jeg skal ha opp lys utenfor vinduet mitt i kveld, så sant jeg får tak i det.........

Skrevet

Og jeg som har lett og lett på Ellos sine sider........

Tusen takk! Skal slenge inn bestilling dersom jeg ikke finner på Plantasjen :)

Skrevet
Hva "man" gjør bryr jeg meg ikke så mye om' date=' jeg skal ha opp lys utenfor vinduet mitt i kveld, så sant jeg får tak i det.........[/quote']

Går det en buss utenfor hos deg? Jeg så nemlig noen som hadde sånne lys utenfor i november i fjor da jeg var på vei til Metro for å jobbe :wink: Det må jo ha vært hos deg :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...