minister-mio Skrevet 18. mai 2016 #1 Skrevet 18. mai 2016 Jeg har en stor fin fersk grapefrukt jeg har lyst til å lage noe med før den blir gammel. noen som har tips til en drink f. Eks? Jeg har også vodka og gin og tonic vann. Blir det bra sammen?
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2016 #2 Skrevet 18. mai 2016 3 minutter siden, minister-mio skrev: Jeg har en stor fin fersk grapefrukt jeg har lyst til å lage noe med før den blir gammel. noen som har tips til en drink f. Eks? Jeg har også vodka og gin og tonic vann. Blir det bra sammen? Som vi pleier å si her på Muritunet; Vodka og Gin, det blir skinn mot skinn. Anonymkode: f51b2...bef
minister-mio Skrevet 18. mai 2016 Forfatter #3 Skrevet 18. mai 2016 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Som vi pleier å si her på Muritunet; Vodka og Gin, det blir skinn mot skinn. Anonymkode: f51b2...bef Den skjønte jeg ikke, men jeg tenkte å lage en drink med enten vodka eller gin
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2016 #4 Skrevet 18. mai 2016 26 minutter siden, minister-mio skrev: Jeg har en stor fin fersk grapefrukt jeg har lyst til å lage noe med før den blir gammel. noen som har tips til en drink f. Eks? Jeg har også vodka og gin og tonic vann. Blir det bra sammen? Alt går bra til vodka Gin har jeg ingen erfaring med Anonymkode: b6cfe...dcc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå