Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anbefalinger av solkrem og hvor høy faktor bruker dere til voksne og barn i syden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg pleier å begynne med 20 i ansiktet og på kroppen gå nedover etterhvert. :) Men holder meg alltid til 20 i ansiktet og på brystet :) 

Endret av drop-dead
Skrevet

Barn deffinitivt solfaktor 30 eller høyere. Spørs alderen deres, meg selv det samme men jeg får soleksem.

AnonymBruker
Skrevet

Meg selv, minimum 30 i ansiktet hele tiden, og fra 30 og ned til 10-15 etterhvert på kroppen. Barns smører jeg med 30 først, og så 20 etter noen dager.:)

Anonymkode: 671a1...1a8

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker faktor 50 i ansiktet og 30 på kroppen.

Anonymkode: 9b21f...124

AnonymBruker
Skrevet

Blir ekstremt lett solbrent, bruker faktor 50 med unntak av beina, der holder det med 30. Minst faktor 30 på barna.

Anonymkode: b6226...e03

Skrevet

Bruker alltid faktor 30, både i ansikt og på kropp, både til meg og barna. 

Blir alltid veldig brun likevel, til tross for at jeg kjører faktor 30 uten unntak. 

Vet ikke om dette er stemmer, men jeg har lest at det er ikke bra å smøre med faktor 50, leste at huden kan "koke" under solkremen, så da er det bedre å smøre med faktor 30, bruke nok (man skal faktisk bruke veldig mye) solkrem på hver innsmøring og smøre hyppig. Samt unngå å være i solsteken når den er på det sterkeste mellom kl 12 og 15. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...