Gjest Andrea93 Skrevet 19. mai 2016 #21 Skrevet 19. mai 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Ikke ENDA en tråd om disse latterlige strømpene? Det må være noen fetisjister her på KG som starter disse hele tiden. De fleste kvinner bruker ikke dette. Anonymkode: c7e41...0fc Hvor har du det fra? Det er helt vanlig i mine kretser.
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2016 #22 Skrevet 19. mai 2016 Et øyeblikk siden, Andrea93 skrev: Hvor har du det fra? Det er helt vanlig i mine kretser. Ja ok, du får leve i den troen at kvinner flest bruker disse strømpene. Det gjør de nemlig ikke. Anonymkode: c7e41...0fc
Gjest Andrea93 Skrevet 19. mai 2016 #23 Skrevet 19. mai 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja ok, du får leve i den troen at kvinner flest bruker disse strømpene. Det gjør de nemlig ikke. Anonymkode: c7e41...0fc Oi, her var det mye aggresivitet. Det jeg spurte etter var kilden din, ikke nedlatenheten :-) Med mindre du faktisk kan vise til annen kilde enn din egen mening, kan du desverre heller ikke komme med så bastante påstander. Tror heller vi får være enige om at det er helt vanlig for noen, og mindre vanlig for andre. Er en grunn til at det selges i hver eneste kjedebutikk i Norge.
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2016 #24 Skrevet 19. mai 2016 3 minutter siden, Andrea93 skrev: Med mindre du faktisk kan vise til annen kilde enn din egen mening, Salgstall/eksponering er vel greit nok? Jeg tror nok du selv innser hvor marginbal bruken av dette undertøyet er. Anonymkode: c7e41...0fc
Gjest Andrea93 Skrevet 19. mai 2016 #25 Skrevet 19. mai 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Salgstall/eksponering er vel greit nok? Jeg tror nok du selv innser hvor marginbal bruken av dette undertøyet er. Anonymkode: c7e41...0fc Forstår du ikke at "salgstall/eksponering" ikke er en kilde? Det er din påstand. Det jeg lurer på, er hvilke kilder du baserer den påstanden på. Selv vet jeg at det er veldig vanlig på arbeidsplassen og i vennekretsen min, men jeg vet også at det ikke er en kilde jeg kan bygge en generell statistikk på. (Men joda, du er jo inne på at eksponering naturligvis taler litt om vanligheten. Det var nettopp derfor jeg påpekte at det ikke finnes en kjedebutikk som ikke selger dem. Cubus, HM, Gina Tricot, Lindex, Kappahl, Netty, Change.... Tilbud og etterspørsel. Hadde det ikke vært relativt vanlig ville det nok vært noe mer vrient å få tak i).
Gjest Coolaid Skrevet 19. mai 2016 #26 Skrevet 19. mai 2016 Har laget en poll for å finne ut hvor vanlig det er å bruke stayups eller strømper med hofteholder. Stem her.
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2016 #27 Skrevet 26. juni 2016 Den 18.05.2016 at 22.49, AnonymBruker skrev: ... er det som vanlig undertøy eller bruker dere det bare til sex? Jeg har aldri prøvd, men kjæresten min sa her i går at han ville elsket om jeg hadde på under sex. Anonymkode: 1c7e4...9d0 Da har jeg gjort kjæresten glad. Pga eksamener osv så har jeg ikke sett ham på mange uker, men i går var vi i bryllup i Tromsø, og han fikk "greia" si både før og etter festen Herlig! Anonymkode: 1c7e4...9d0
marri-høna Skrevet 26. juni 2016 #28 Skrevet 26. juni 2016 Praktisk undertøy?? Næh, absolutt ikke. Men, det er ikke å komme ifra at ganske mange karer synes strømpekledde ben er vakkert da, og det er vel ikke så dumt å dolle seg litt til for typen heller?
Gjest Sitronvann Skrevet 26. juni 2016 #29 Skrevet 26. juni 2016 Totalt uinteressant produkt å bruke. Jeg syns det er veldig rart hvor mange produkter det er laget for å horifisere kvinna mens mennene ligger der i sine utvaskede og sjaskede undiker med hull i ræven. Men nokså interessant å se hvem på kg som avslører seg her..
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2016 #30 Skrevet 26. juni 2016 Heldigvis så er både det beste, mest sexy, det billigste og det enkleste nøyaktig samme ting her: Vær naken. Anonymkode: a4df3...e9b
Ananas. Skrevet 26. juni 2016 #31 Skrevet 26. juni 2016 Artig tråd. En ting er å like strømper, men å aktivt mislike at andre bruker det og har det på seg..? Jeg bruker stort sett andre ting, men hender jeg slenger på strømper med holder både til hverdags og sex. Jeg synes det er fint, og synes ærlig talt ikke det er mer ubehagelig enn alminnelige strømpebukser heller. Nivået av praktisk er omtrent det samme når man først har det på seg, men det er enklere å bare trekke på seg en strømpebukse, og derfor gjør jeg oftest det.
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2016 #32 Skrevet 26. juni 2016 Nå er ikke jeg noen "erfaren" bruker, men må si at jeg syntes det var mer behagelig på enn strømpebukser. Spesielt siden jeg slapp den strikken rundt livet. Så jeg kommer nok til å bruke sånne strømper mer fremover. Og at det er laget for å "horifisere" damer, synes jeg uansett må være total skivebom. Dette er jo normalt undertøy ...?!? Anonymkode: 1c7e4...9d0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå