Gå til innhold

Stayups ..

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

... er det som vanlig undertøy eller bruker dere det bare til sex?

Jeg har aldri prøvd, men kjæresten min sa her i går at han ville elsket om jeg hadde på under sex.

Anonymkode: 1c7e4...9d0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hender jeg bruker det i stedet for strømpebukser, men orker ikke gå med det en hel dag.

• Liker 1
Skrevet

Stayups eller strømper med strømpeholdere blir sjelden feil på en Kvinne :smoke:

• Liker 1
Gjest Coolaid
Skrevet

Strømper med holder er på en god førsteplass, stayups på en sikker andreplass. 

Det som er så fint med strømper er at det rammer kvinnen inn på en særdeles vakker og sexy måte - og det passer alle - fra de aller tynneste til de formfulle og saftige. Kvinner dette blir aldri aldri feil. :P

Skrevet
Et øyeblikk siden, Coolaid skrev:

Strømper med holder er på en god førsteplass, stayups på en sikker andreplass. 

Det som er så fint med strømper er at det rammer kvinnen inn på en særdeles vakker og sexy måte - og det passer alle - fra de aller tynneste til de formfulle og saftige. Kvinner dette blir aldri aldri feil. :P

Hear hear :smoke:

• Liker 1
Skrevet

Bruker det i begge sammenhenger. Både stayups og strømper med strømpebelte. 

Foretrekker stayups med bred blondekant siden de med smalere kant har en tendens til å rulle ned. 

Gjest Andrea93
Skrevet

Bruker det stort sett når jeg går med kjole/skjørt (det, eller strømper+hofteholder). Hender de blir på under sex, men tar det sjeldent på for anledningen - da tar jeg heller hofteholder og strømper, som jeg syns er finere :)

AnonymBruker
Skrevet

Ikke ENDA en tråd om disse latterlige strømpene?

Det må være noen fetisjister her på KG som starter disse hele tiden. De fleste kvinner bruker ikke dette.

Anonymkode: c7e41...0fc

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

What? Er ikke stayups og hofteholdere skikkelig 80-tall?

Anonymkode: 32d78...9ae

• Liker 1
Gjest Coolaid
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

What? Er ikke stayups og hofteholdere skikkelig 80-tall?

Anonymkode: 32d78...9ae

80 talls? ? ? Vel du er delvis inne på noe, det stemmer det at den elastiske fiberen "lycra" kom på 80 tallet. Skal vi se til vår moderne tid så kom strømper av for eksempel nylon i 1940 årene.

De eldste av typen, sydd av ulltøy, er imidlertid funnet i Frankrike, og dateres til 1. eller 2. århundre e.Kr. I løpet av 1500-tallet ble strikkete strømper stadig vanligere i Europa. Så, glem 80 tallet, strømper og hofteholdere er et klassisk plagg som aldri har gått av moten.

Gjest Coolaid
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke ENDA en tråd om disse latterlige strømpene?

Det må være noen fetisjister her på KG som starter disse hele tiden. De fleste kvinner bruker ikke dette.

Da skal jeg fortelle deg noe om hvorfor menn elsker kvinner i strømper og hofteholdere. At man har en fetish for strømper er noe annet enn at vi menn simpelt hen elsker når kvinner går med dem.

- Strømper er et klassisk moteplagg som har blitt elsket av kvinner og menn i en årrekke. 

- Det gir en "bare se men ikke røre" effekt - spesielt dersom man får et glimt av strømpekanten. Det er fristende å se på og det blir på samme måte som når man ser kvinner kløft. 

- Tanken om at en kvinne har det på gir oss erotisk velvære, det er pirrende og man får en fin dag av å tenke på det.

- Det er deilig å ta på for menn og deilig mot huden for kvinner

- Det "rammer" inn beina og markerer muskler.

- Menn tror at kvinner har dette på for å tiltrekke menn / være sexy, men egentlig er dette et praktisk klesplagg for kvinner - menn er uansett fasinert av dette. Det er altså et praktisk plagg men samtidig brukes også for å fremstå som sexy. 

- Det er stor forskjell på å ha en fetish for strømper og det å bare tenne på det. Les her - denne kan være opplysende for mange.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Coolaid skrev:

Da skal jeg fortelle deg noe om hvorfor menn elsker kvinner i strømper og hofteholdere.

Det trenger du virkelig ikke.

Poenget mitt er vel at det er ekstremt mange tråder om denne typen undertøy på KG kontra prosentandelen kvinner som bruker det. Det popper stadig opp tråder fra en eller annen anonym som deretter blir spammet av et par stykker som åpenbart har en fetisj for slikt.

En tidligere bruker her inne var jo regelrett fanatisk angående temaet, uansett hva som ble diskutert skulle brukeren snakke om undertøyet sitt, gjerne ispedd anekdoter om seksuelle eskapader med fremmede.

Du må gjerne pjatte om det så mye du vil og ikle deg hva du ønsker, men å hevde at dette er praktisk undertøy får meg bare til å le.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, Coolaid skrev:

Menn tror at kvinner har dette på for å tiltrekke menn / være sexy, men egentlig er dette et praktisk klesplagg for kvinner - menn er uansett fasinert av dette. Det er altså et praktisk plagg men samtidig brukes også for å fremstå som sexy. 

Dette.

Praktisk? Jeg ler meg i hjel. Hadde det vært praktisk hadde de fleste gått med det.

Gjest Coolaid
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Det trenger du virkelig ikke.

Poenget mitt er vel at det er ekstremt mange tråder om denne typen undertøy på KG kontra prosentandelen kvinner som bruker det. Det popper stadig opp tråder fra en eller annen anonym som deretter blir spammet av et par stykker som åpenbart har en fetisj for slikt.

En tidligere bruker her inne var jo regelrett fanatisk angående temaet, uansett hva som ble diskutert skulle brukeren snakke om undertøyet sitt, gjerne ispedd anekdoter om seksuelle eskapader med fremmede.

Du må gjerne pjatte om det så mye du vil og ikle deg hva du ønsker, men å hevde at dette er praktisk undertøy får meg bare til å le.

Jeg kan ikke tenke meg at jeg skal ikle meg dette. :fnise:

Dersom du ikke finner interesse for temaet (som alle andre tema) så trenger du vel ikke ta deg bryet med å delta i diskusjonen heller. 

Nå vet vi jo ikke hvem som starter slike tråder, denne gangen virker det som en kvinne. Uansett om det er dette eller andre tema så dukker de fleste tema opp igjen men med både nye og gamle innspill, og med nye og gamle debattanter. Sånn er det på et forum. Hvor mange tråder finnes det ikke om kjipe ekser, blowjobs, kjæresten min gjør ikke husarbeid, hvor fort kan man gå ned i vekt osv osv... 

Dersom det får deg til å le så tenker jeg at det er flott. Du trenger tydeligvis å ha det mer moro :)

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Coolaid skrev:

Dersom du ikke finner interesse for temaet (som alle andre tema) så trenger du vel ikke ta deg bryet med å delta i diskusjonen heller. 

Jeg deltar, jeg deler bare ikke din mening.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Coolaid skrev:

Dersom det får deg til å le så tenker jeg at det er flott. Du trenger tydeligvis å ha det mer moro :)

Hold deg til tema, fjottnisse.

Gjest Coolaid
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hold deg til tema, fjottnisse.

Skriv den kommentaren under nicket ditt da. :)

AnonymBruker
Skrevet

Skriv den kommentaren under nicket ditt da. :)

Jeg vet ikke om du har skjønt dette, men man er like anonym med nick som man er når man er AB.

Gjest Coolaid
Skrevet

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet ikke om du har skjønt dette, men man er like anonym med nick som man er når man er AB.

Ikke som debattant her inne. Her inne kjenner vi hva de som poster med nick mener og står for. Og dersom det var det samme, hvorfor ab da? :tongue:

AnonymBruker
Skrevet

Ikke som debattant her inne. Her inne kjenner vi hva de som poster med nick mener og står for. Og dersom det var det samme, hvorfor ab da? :tongue:

Igjen, vi er alle like anonyme på nett om vi da ikke skriver under fullt navn. Jeg skriver alltid som AB.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...