Gå til innhold

Hadde min første ONS i helgen.....

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

...og han kom ikke!

Vi møttes i edru tilstand, snakket litt, før vi begynte å drikke. Han drakk ikke voldsomme mengder alkohol, men ble nok litt beruset. Han sa det ikke hadde noe med meg å gjøre, men..... han hadde vel aldri sagt det om det var noe med meg uansett?! 

Hvor ille bør jeg ta det? :dry:

Anonymkode: 0fbf3...af4

AnonymBruker
Skrevet

Har hatt sex i flere timer i beruset tilstand både med kjæreste og ons pågrunn av at de ikke klarer komme. 3 glass vin på meg og jeg mister nesten følelsen der nede. Det har ikke noe med deg å gjøre.

Anonymkode: 622cf...f56

• Liker 3
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

...og han kom ikke!

Vi møttes i edru tilstand, snakket litt, før vi begynte å drikke. Han drakk ikke voldsomme mengder alkohol, men ble nok litt beruset. Han sa det ikke hadde noe med meg å gjøre, men..... han hadde vel aldri sagt det om det var noe med meg uansett?! 

Trenger du å ta det ille opp i det hele tatt? Du har et helt liv foran deg med masse muligheter for deilige opplevelser. Lær deg å fokusere på det positive i livet og tren litt på å drite i det som er mindre viktig. Da skal du se at du stort sett sitter igjen med de beste opplevelsene :smoke: 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har hatt sex i flere timer i beruset tilstand både med kjæreste og ons pågrunn av at de ikke klarer komme. 3 glass vin på meg og jeg mister nesten følelsen der nede. Det har ikke noe med deg å gjøre.

Anonymkode: 622cf...f56

Er du mann eller dame? :P 

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Mr X skrev:

Trenger du å ta det ille opp i det hele tatt? Du har et helt liv foran deg med masse muligheter for deilige opplevelser. Lær deg å fokusere på det positive i livet og tren litt på å drite i det som er mindre viktig. Da skal du se at du stort sett sitter igjen med de beste opplevelsene :smoke: 

Trenger vel ikke, men følte at det var et supermislykka ONS (og det gjør jo ingenting siden vi ikke skal sees igjen), siden han ikke kom. 

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Er du mann eller dame? :P 

oplevd det flere ganger med menn som ikke kommer, no biggie.

Anonymkode: 1aaa3...64e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke alltid jeg kommer. Blir tent av å møte en ny en, men gjør da alt for ikke å komme for tidlig. Det kan gjøre at jeg ikke kommer i det hele tatt

Anonymkode: 7f2e1...5bc

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Trenger vel ikke, men følte at det var et supermislykka ONS (og det gjør jo ingenting siden vi ikke skal sees igjen), siden han ikke kom. 

Nettopp, dere skal ikke treffes igjen, hvorfor bry seg? :smoke:

AnonymBruker
Skrevet

Det er veldig vanlig, hvis man har hatt ekte følelser og vært forelsket i en person at sex blir litt kjedelig å ha når det ikke er følelser der.

Å ha sex med noen man ikke kjenner, ikke vet hva liker, ikke vet hvordan man tilfredsstiller på en bra måte er jo bare sex. Kanskje personen akkurat kom utav et forhold av ukjent status og f.eks er vandt til å bli klort,  Biri, befølt osv.. 

Nå er det helt sikkert noe annet hvis man er vant til tilfeldig sex og kanskje har med seg noen fra byen ofte, men da er man også i stand til å komme vil jeg tro.

Men ikke heng deg opp i det!

Anonymkode: c1191...c91

AnonymBruker
Skrevet

Kom du da?

Anonymkode: 409c5...34d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

...og han kom ikke!

Det skal du ikke bry deg om. Hvis han har onanert flere ganger før i dag er det ikke sikkert han kommer under samleie. Også mulig han har prøvd å holde igjen for mye. Det kan være kjempegodt for gutten selv om det ikke kommer noen sprut. 

Anonymkode: 5d508...aeb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jøss, er det det som er hensikten med ONS i kvinners øyne?? Å få mannen til å komme? :D Tror jeg må få meg noen ONS jeg også!!

Hilsen mann med null erfaring med fenomenet.

Anonymkode: 0c0c3...708

Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke alltid jeg kommer. Blir tent av å møte en ny en, men gjør da alt for ikke å komme for tidlig. Det kan gjøre at jeg ikke kommer i det hele tatt

Anonymkode: 7f2e1...5bc

This. Sleng på litt alkohol i tillegg til forventninger til egen prestasjon, og det kan være umulig for meg å komme.

AnonymBruker
Skrevet

Ikke heng deg opp i det. Jeg er en mann som har hatt en del sex på mine 30 år, både i forhold og litt tilfeldig, med veldig flotte jenter som jeg var tiltrukket av. Men- jeg kom kanskje i halvparten av tilfellene. Det er alkohol, prestasjonsangst, stress, mangel på søvn, nedsatt følelse der nede pga mye runking i tenårene- you name it, masse faktorer som gjør at man av og til ikke kommer.

Anonymkode: e1da3...582

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...