Gå til innhold

Jeg har lyst på baby

Gjest Lilleulv

Anbefalte innlegg

Gjest Lilleulv

Jeg er skikkelig verpesjuk... Får bare mer og mer lyst på barn. Blir helt dårlig når jeg ser en baby. Men jeg er syk... Utmattelsessyndrom eller kronisk kyssesyken, eller kanskje begge? og det vil si at jeg er trøtt og sliten veldig mye. og i tillegg så er jeg akkurat ferdig med studiene nå til jul og bør vel jobbe litt først

:grine:

Utålmodig jeg... Er jo mange før meg som bare satt i gang med barn mens de studerte da... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest en slank sexy dame

Dersom du fortsetter og studerer - om så bare proforma - så vil du ha krav på fødselsstipend. I tillegg kan du bli sykemeldt og få studielånet omgjort til "stipend" i sykemeldingsperioden. Det finnes løsninger på det meste vet du :wink:

Når det gjelder sykdommen din så er det bare du som kan kjenne om du vil klare det. Diskuter det med din lege. Om du har en partner som er klar for barn og kan stille mye opp så blir det jo også lettere for deg.

Det er ikke lurt å "planlegge" framtiden med tanke på når det passer og få barn. Plutselig passer det aldri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ex'en min hadde no lignende greier.. var veldig ofte sliten osv... Prøv homeopat.. det funka som en rakkett for henne..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom du fortsetter og studerer - om så bare proforma - så vil du ha krav på fødselsstipend. I tillegg kan du bli sykemeldt og få studielånet omgjort til "stipend" i sykemeldingsperioden. Det finnes løsninger på det meste vet du  

Ikke nødvendig å bevisst utnytte systemet da da "en slank sexy dame" !

Synes kanskje at du må tenke på helsen din først og fremst, hvis du kan velge, så er det vel ønskelig å være så frisk som mulig før dere bestemmer dere for å bli gravide! Forstår godt at du blir verpesjuk...jeg hadde det også sånn da jeg var student..vi startet også prøvingen, men uten hell. Jeg er på en måte glad for det i dag, fordi jeg nå er ferdigutdannet og har fast jobb=sikker inntekt og en mer ordnet økonomisk situasjon. (Men vi har jo hatt dette barneønsket i noen år da..så hadde ting gått som planlagt så hadde vi vært foreldre for lengst!) Men dette er mine meninger da..dere må jo finne ut av hva som blir best for deres del!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lilleulv

ok, det lureste er sikkert å bli frisk, komme seg ut i full jobb og tjene opp noen penger først...

Kjedelig...

Er kanskje ikke så fornuftig av meg jeg... men kanskje litt allikevel, siden jeg fortsatt tok p-pilla mi i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er skikkelig verpesjuk... Får bare mer og mer lyst på barn. Blir helt dårlig når jeg ser en baby. Men jeg er syk...

Trist å høre at du er syk.. Jeg er frisk (så langt jeg vet) og dermed ikke i helt samme situasjon som deg..

Men jeg vil bare trøste litt med å si at jeg også er verpesjuk for tida! Det har rasla i eggstokkene mine en liten stund nå :ler:

Men det passer ikke nå, så jeg må også pent være tålmodig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:babysmokk: Verpe syk her og :sur: Vil ha baby og mann snart. Blir sååååå misunnelig når jeg ser gravide. Men hva skal jeg gjøre da? De er jo overalt. venner, bekjente, i aviser og blader, naboer og her inne på KG.

:-( Kan ikke huske at savnet var så sårt etter baby. Begynner å bli så plagsomt. Til og med ungene maser. Blir jo ikke bedre av den grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er flere som er verpesyke og med dårlig helsetilstand :(

Jeg bare venter på klarsignal fra sykehuset .... har tatt nesten to år til nå og lenger blir det :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lilleulv
er flere som er verpesyke og med dårlig helsetilstand :(

Jeg bare venter på klarsignal fra sykehuset .... har tatt nesten to år til nå og lenger blir det :cry:

:trøste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...