Gå til innhold

Boligkrise

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva synes dere? Jeg synes konseptet er kult men programmet har en sånn.. dårlig stemning. Virker som et trist program og kjipe programledere. Det er greit at de ærlige men det virker liksom ikke som de spiller på lag.

Anonymkode: 135b0...347

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva går det ut på? 

Kanal?

• 3 uker senere...
Skrevet

Synes det nesten ble en blanding av Sinnasnekker'n og Luksusfellen, men likevel et interessant program. Jeg likte det! Interiørdesignen likte jeg veldig godt, den gule veggen ble knalltøff, og med resten av interiøret ble det rålekkert! 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg la merke til en slags intro / trailer eller hva det nå var, som ble sendt i en reklame-pause tidligere i dag. Det var med ett kvinnfolk som påstod at hun ikke kunne skjønne hvorfor huset hennes ikke hadde blitt solgt enda. I tillegg fikk man se ett par sekvenser om hvordan huset var, med det var MASSE rot og skrot (virkelig uryddig) i en slags garasje / uthus eller noe. Samt noen vegger / tak som kunne trengt å fikses opp en god del her og der...

Folka som er med på slike programmer virker kanskje en smule "enfoldige" (av mangel på noen bedre beskrivelse) og som ikke er helt i stand til å se sine egne problemer, eller hva som kan være feil med huset som kan ha vært utslagsgivende for at de ikke hadde fått solgt enda. Kanskje litt som deltakerne fra Luksusfellen? Hvor de drikker helt sinnsyke mengder brus og alkohol, bruker både røyk og snus i store kvanta. Samt godteri, potetgull, junk-food og så videre - nærmest hver eneste dag. Men likevel klarer de ikke å fatte og begripe hvor i all verden alle pengene deres har blitt av...

Anonymkode: e4697...d20

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg la merke til en slags intro / trailer eller hva det nå var, som ble sendt i en reklame-pause tidligere i dag. Det var med ett kvinnfolk som påstod at hun ikke kunne skjønne hvorfor huset hennes ikke hadde blitt solgt enda. I tillegg fikk man se ett par sekvenser om hvordan huset var, med det var MASSE rot og skrot (virkelig uryddig) i en slags garasje / uthus eller noe. Samt noen vegger / tak som kunne trengt å fikses opp en god del her og der...

Folka som er med på slike programmer virker kanskje en smule "enfoldige" (av mangel på noen bedre beskrivelse) og som ikke er helt i stand til å se sine egne problemer, eller hva som kan være feil med huset som kan ha vært utslagsgivende for at de ikke hadde fått solgt enda. Kanskje litt som deltakerne fra Luksusfellen? Hvor de drikker helt sinnsyke mengder brus og alkohol, bruker både røyk og snus i store kvanta. Samt godteri, potetgull, junk-food og så videre - nærmest hver eneste dag. Men likevel klarer de ikke å fatte og begripe hvor i all verden alle pengene deres har blitt av...

Anonymkode: e4697...d20

De greier å stave H O M E med bokstavpynt og det er vel viktigere enn å kunne styre pengene sine?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...