AnonymBruker Skrevet 18. mai 2016 #1 Skrevet 18. mai 2016 Hei. Jeg skal på jobbintervju til uken, og trenger tips til hva jeg kan ha på meg. Jeg er gravid i 7. måned, så ingen av dressbuksene eller dressjakkene mine passer lenger. Tenker på en lyseblå skjortelignende topp med sort dongeribukse til. Men må jeg ha dressjakke (skulle helst hatt det, men da må jeg kjøpe en stor)? Arbeidsgiver vet at jeg er gravid, men føler liksom ikke for å trykke magen opp i ansiktet på dem heller. Anonymkode: 162cd...978
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2016 #2 Skrevet 19. mai 2016 Det der kommer helt ann på hvilken jobb du søker på. Det kan være viktig å vise at du glir inn. Så kle deg slik som er typisk bekledning for det yrket. Anonymkode: 03f64...b92
Kladd Skrevet 20. mai 2016 #3 Skrevet 20. mai 2016 Det kommer helt an på hvilken bransje du jobber i. Hadde jeg kommet med dressjakke på jobbintervju hadde jeg følt meg stiv og uvel. Jeg var på jobbintervju i vinter og da hadde jeg på et sort skjørt og en blomstrete skjortebluse med en enkel genser over. Tok i grunn på meg det jeg går i til vanlig, men kanskje litt ekstra fin. Det er vel så viktig å føle seg bra på intervjuet som å ha "det rette" antrekket, mener nå jeg. (Med sin begrensning så klart, du må jo se presentabel og flidd ut!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå