Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Mann her, som etter å ha dusjet med shampoo opplever å ha veldig tykt og tørt hår dagen etter. Litt krøller på baksiden også. Dette liker jeg ikke, og utseendemessing passer jeg glatt/mykt og rett hår bedre.

Så da lurer jeg på om det finnes noen shampo/balsam etc for å få til et glatt/rett/tynt hår? Setter stor pris på svar ;)

Anonymkode: 3b9d5...9c7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hump :)

AnonymBruker
Skrevet

Noen? :)

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke helt hva du mener. Mener du at håret ditt blir tykt dagen etter du har vasket det med shampoo? Hår er enten tykt eller tynt, avhengig av tykkelsen på hårstråene. Håret kan ikke bli tynnere ved bruk av shampoo, da shampoo ikke kan gjøre et hårstrå tynnere en det er. 

Mener du kanskje at det blir krusete? I så fall kan jeg anbefale Redken All Soft. 

Anonymkode: 0292e...17c

Gjest Mattis
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner ikke helt hva du mener. Mener du at håret ditt blir tykt dagen etter du har vasket det med shampoo? Hår er enten tykt eller tynt, avhengig av tykkelsen på hårstråene. Håret kan ikke bli tynnere ved bruk av shampoo, da shampoo ikke kan gjøre et hårstrå tynnere en det er. 

Mener du kanskje at det blir krusete? I så fall kan jeg anbefale Redken All Soft. 

Stemmer i for redken all soft, den serien er virkelig super. Har faktisk samme problemet selv og må alltid bruke balsam og kure ofte.

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Og hva gjør den Redken All Soft? Tynner ut håret? :)

AnonymBruker
Skrevet

Med balsam blir det glattere og rettere, men skal du ha det tynnere må du nok frem med en saks :)

Anonymkode: cab2a...a28

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og hva gjør den Redken All Soft? Tynner ut håret? :)

Tynne ut håret er det bare en frisør som kan. Men den gjør håret mye mykere, rettere og mindre krusete :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...