Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei vil blokke en person på Facebook, vi er ikke venner på facebook, men om jeg sletter denne personen vil meldingene bli borte? Kan personen jeg har blokket se de gamle meldingene vi har sendt selvom vi ikke er venner?

trenger svar fort pls :)

Anonymkode: d28fa...a28

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan se meldingene til de jeg har blokket i alle fall. Har ikke opplevd å bli blokket selv enda, så kan ikke svare 100% der, men tror dem også kan lese. Noe annet ville vært mindre logisk.

Anonymkode: 6f5d6...9f6

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det kan han mest sannsynlig. Tror riktignok ikke at navnet og bildet ditt er synlig lenger, da, men meldingene blir ikke borte. Su kan alltids slette de hos deg, men han vil kunne ha dem så lenge han vil. 

Anonymkode: 67b08...02c

Skrevet

Ta en print screen av meldingene før du blokkerer da vettu. Så er du sikker på at du har det :)

AnonymBruker
Skrevet

Du kan se alle meldinger som er sendt mellom deg og den du blokkerer. Bildet til personen også, du kan bare ikke trykke på bildet lengre.

Det samme gjelder hvis du bli blokkert. Meldingene blir.

Anonymkode: 4d74f...a87

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har blitt blokkert av en person (men vi er fortsatt venner IRL), og jeg kan se navn, bilde, felles venner (i hvert fall de vi hadde før jeg ble blokkert), jobb, hjemby og meldinger som har blitt sendt. Kan bare ikke trykke på bildet for å komme til profilen hans.

Anonymkode: db215...3c6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...