Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For noen år siden var jeg syk og i denne perioden var ikke menn i mine tanker i det hele tatt. Jeg følte meg elendig og hadde ikke plass til noen romanser i mitt liv. Jeg følte også jeg ikke hadde noe å gi fordi jeg var for opptatt av meg selv og det å bli frisk.

Men i denne perioden var jeg allikevel mye med en mann. Aldri romatisk. Bare som venner. Han visste at jeg var syk. Men jeg tok avstand da jeg merket han ville mer. Så han gikk videre og fant seg en annen.

Nå er jeg helt frisk igjen og angrer litt på at jeg ikke slapp han til da. Men jeg klarte ikke. Ingen mann ville ha sluppet til på den tiden.

Nå har det i ettertid vært ganske tydelig fra han at han angrer på at han ikke kjempet hardere for meg. Og jeg har jo også sagt at hadde ting vært annerledes, så hadde jeg uten tvil sluppet han til nå. Men nå er det jo for sent...

Vet ikke helt hva jeg vil med dette, men jeg synes det hele er kjipt. Og litt godt at han fortsatt har følelser for meg. Men også grusomt kjipt fordi han er opptatt og det er derfor ingen annen ting enn for meg å droppe hele greia.

Anonymkode: 38b0e...789

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

For noen år siden var jeg syk og i denne perioden var ikke menn i mine tanker i det hele tatt. Jeg følte meg elendig og hadde ikke plass til noen romanser i mitt liv. Jeg følte også jeg ikke hadde noe å gi fordi jeg var for opptatt av meg selv og det å bli frisk.

Men i denne perioden var jeg allikevel mye med en mann. Aldri romatisk. Bare som venner. Han visste at jeg var syk. Men jeg tok avstand da jeg merket han ville mer. Så han gikk videre og fant seg en annen.

Nå er jeg helt frisk igjen og angrer litt på at jeg ikke slapp han til da. Men jeg klarte ikke. Ingen mann ville ha sluppet til på den tiden.

Nå har det i ettertid vært ganske tydelig fra han at han angrer på at han ikke kjempet hardere for meg. Og jeg har jo også sagt at hadde ting vært annerledes, så hadde jeg uten tvil sluppet han til nå. Men nå er det jo for sent...

Vet ikke helt hva jeg vil med dette, men jeg synes det hele er kjipt. Og litt godt at han fortsatt har følelser for meg. Men også grusomt kjipt fordi han er opptatt og det er derfor ingen annen ting enn for meg å droppe hele greia.

Anonymkode: 38b0e...789

Si til tydelig fra til han hva du føler. Så blir dette hans ansvar, for det er evt han som må avslutte forholdet. Det blir bare dumt om han skal være i et forhold han ikke passer i, dersom han har mer følelser for deg, slike ting blir ikke bedre, tvert imot!

Men sett hardt mot hardt og ikke date han før han evt er singel! :) 

PS så bra du er blitt bra!

Anonymkode: c4e2d...f3f

• Liker 2
Skrevet

Du burde snakke med han igjen. Ikke bare fordi det kanskje kan bli noe med dere, men også fordi det er kjipt for hun han er sammen med hvis han egentlig vil være med deg. Det er jo ikke ditt problem, ville bare nevne det. Man lever bare en gang og det er bedre å ta det med han istedenfor å gå rundt å angre resten av livet.

Lykke til! :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...