Gå til innhold

Jeg tar ikke et hint!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hadde noe greier på gang med en fyr, som trakk seg pga styr med eksen, finne seg selv og sånt. Han forklarte seg ryddig og greit og var heller ikke ute etter bare sex uten forpliktelser. 

Men han var veldig på dette med at vi skulle fortsatt være venner. Jaja. Så han får nå snapper på lik linje med resten av vennene mine, jeg sendte ham en link til en bok som jeg tenkte kanskje kunne være noe for ham på messenger osv. Han ser meldingene, men ikke faen om han svarer? Heller ikke når jeg spurte ham direkte hvordan det gikk med ham. 

Jeg har fryktelig lyst til å vite om dette vennefjaset bare var for å pakke inn den litt bitre pillen å svelge, eller om han virkelig plutselig er så travel at han går fra 20 meldinger om dagen til 0....Vi har da fremdeles nok å snakke om selv om han ikke lengre er kåt og ikke kan vente til å treffe meg igjen :dry:

Jeg har fortalt ham at jeg ikke tar et hint. Om han husker det derimot...(vi hadde drukket noen glass vin da det kom frem)

Anonymkode: 96e20...6c0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror han er litt redd for å gi ut gale signaler og holder seg litt rolig på det. Og kanskje spesielt i denne fasen, hvis jeg forsto det riktig, at han og eksen skulle bli sammen igjen ? Det kan på en måte forklare saken litt, for da hadde jeg også roet ned kontaktnivået, spesielt rett etterpå. 

Jeg forstår hva du mener med å bare ta det chill, være venner og da prater man jo sammen osv. Men tror han mente at dere kunne være venner på Face, Insta og Snap men ikke ha et dypt kontaktnivå.

Anonymkode: f2dce...042

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har fryktelig lyst til å vite om dette vennefjaset bare var for å pakke inn den litt bitre pillen å svelge

Ja, det er det. 

Så da vet du det til neste gang. Ingen liker å avvise andre, så det er som regel en viss innpakning.

Anonymkode: 8d885...acc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det er det. 

Så da vet du det til neste gang. Ingen liker å avvise andre, så det er som regel en viss innpakning.

Det kom som en bisetning i en vegg av tekst!?

Nei, de skal ikke bli sammen igjen. De skal dele boet om kort tid og han var redd hun skulle slå seg vrang i den forbindelse dersom hun fant ut at han hadde begynt å treffe andre. De var sammen i over 20 år, så jeg forstår jo at dette kan være vanskelig, selv om det var han som ikke ville mer.

Han har slettet seg fra datingappen, men han har ikke slettet meg på facebook. DET hintet hadde jeg tatt!!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker som så at det er ikke alt som er noe å svare på. En boklink er ikke noe å svare konkret til før man evn har lest boka. Et spørsmål om hvordan det går blir også bare fjas spesielt om man spurte om det samme noen dager før. 

Anonymkode: 25e82...eb7

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tipper at han sa at dere kunne være venner for å være hyggelig, men uten at han egentlig har planer om å følge opp dette vennskapet noe videre. Nå har du gjort ditt for å holde ballen i gang, så da får det bli opp til han hvis han vil ha noe videre kontakt. Jeg ville ikke tatt mer kontakt hvis jeg var deg.

Anonymkode: a32a1...385

• Liker 2
Skrevet

Spør han om han mente det med vennskap da? Si at du lar han være om det bare var noe som ble sagt uten at det ble ment.

AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kom som en bisetning i en vegg av tekst!?

Nei, de skal ikke bli sammen igjen. De skal dele boet om kort tid og han var redd hun skulle slå seg vrang i den forbindelse dersom hun fant ut at han hadde begynt å treffe andre. De var sammen i over 20 år, så jeg forstår jo at dette kan være vanskelig, selv om det var han som ikke ville mer.

Han har slettet seg fra datingappen, men han har ikke slettet meg på facebook. DET hintet hadde jeg tatt!!

Jeg sa ikke at de skulle bli sammen igjen. Det er for så vidt irrelevant for deres situasjon. 

Jeg sa kun at "la oss være venner" er noe man sier for å pakke inn en avvisning, eller gjøre den mindre hard.

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sa ikke at de skulle bli sammen igjen. Det er for så vidt irrelevant for deres situasjon. 

Jeg sa kun at "la oss være venner" er noe man sier for å pakke inn en avvisning, eller gjøre den mindre hard.

Nei, men taleren før deg sa det. Greide bare sitere ett innlegg. 

Gjest ashanti
Skrevet

Jeg tenker at det kanskje ikke er så rart at han trekker seg litt tilbake når han merker at du fortsatt er litt "på" med kontakten, sikkert for at du ikke skal få forhåpninger om at han fortsatt føler noe for deg (?). Men vanskelig å vite. Du kan jo prøve å la være å ta mer kontakt nå, siden han tydeligvis ikke føler for å svare deg selv når du spør direkte hvordan det går med han. Så får han heller ta kontakt med deg om han føler for å "være venner", hva nå enn han legger i det med en dame han har datet og avvist.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...