AnonymBruker Skrevet 18. mai 2016 #1 Del Skrevet 18. mai 2016 Hei! Jeg møtte en fyr fra tinder på byen i helgen, helt spontant og vi hadde bare chattet i to dager på forhånd. Når vi møttes så danset vi på nattklubb og kyssa selvfølgelig. Deretter ble han med meg hjem, men vi hadde ikke sex og flere av vennene mine skulle overnatte så passet dårlig. Uansett, så har vi praten gående hver dag og han er veldig gira på å møtes. Greia er at jeg er jomfru og uerfaren, han derimot er veldig gira. Jeg er litt bekymra for at han bare er ute etter sex, og deretter dropper meg. Han sender veldig ofte f.eks skulle ønske du var her osv. Både romantisk og klissete. Vet ikke helt hvordan jeg skal gjøre dette, fordi jeg kommer ikke til å ha sex med det første. Han sa dette var helt greit, men spurte om kosing var greit. Hva tenker han her? Hvordan skal jeg kjøre dette løpet videre? Anonymkode: 9c628...8a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2016 #2 Del Skrevet 18. mai 2016 Fortsette å møte han og fortsette å ha selvrespekt. Du gjør allerede en god jobb her. Han vil jo garantert ha sex med deg, men det er ikke sikkert han selv vet om han bare vil ha sex eller om han også er interessert i mer. Anonymkode: da61b...9b8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2016 #3 Del Skrevet 18. mai 2016 Hvordan skal vi kunne vite om fyren er en "fuckboy" eller ikke? Han har ikke gjort noe annet enn å vise interesse til å møte deg så langt. Hvis han er ute etter noe seriøst så viser han det, han "sier" det ikke bare. Har vært bort i fuckboys som har gitt uttrykk for å ville noe skikkelig seriøst men aldri ville henge enn hvis det var enten alkohol med i bildet eller hvor han så sjansen til å få seg noe, som f.eks hjemme hos han en lørdag kveld ellernoe. Kan ikke du bare stole på magefølelsen din,da? Hvis du vil noe mer med fyren her, hvis du liker han og ønsker noe romantisk så må du be han ut på andre ting enn å sitte hjemme i en sofa og "kose" eller ut på byen og drikke. Dere bør kanskje henge sammen på dagtid, finne på noe ute - jeg vet ikke hva dere har til felles, men du må ta utgangspunkt her. Hvis han avlår alle dine forslag om å finne på noe på dagtid, ute, så kan det godt være et tegn på at han bare er ute etter å ha deg der hvor han kan få overtalt deg til et ligg. Du bør være klar over at kosing hjemme hos han, eller ut på byen og drikke sammen fører til sex, eller at han iallefall prøver seg og du kanskje evt. gir etter. Anonymkode: d89c0...0c6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studerende Skrevet 18. mai 2016 #4 Del Skrevet 18. mai 2016 En hva for noe? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2016 #5 Del Skrevet 18. mai 2016 Vi vet like lite hva han tenker som du gjør. Som nevnt over, har han bare vist interesse. Han er interessert i sex som de fleste av oss, men om han også vil ha et forhold vet vi jo ikke - og det vet ikke han heller, han kjenner deg knapt. Si ja til en date, velg et offentlig sted og bli kjent. Du trenger ikke snakke om sex eller jomfrudom eller noe av det der. Det er ikke et naturlig tema på date nr en (eller to). Anonymkode: 4c4d2...15b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 18. mai 2016 #6 Del Skrevet 18. mai 2016 God bless Fuckboys. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2016 #7 Del Skrevet 18. mai 2016 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan skal vi kunne vite om fyren er en "fuckboy" eller ikke? Han har ikke gjort noe annet enn å vise interesse til å møte deg så langt. Hvis han er ute etter noe seriøst så viser han det, han "sier" det ikke bare. Har vært bort i fuckboys som har gitt uttrykk for å ville noe skikkelig seriøst men aldri ville henge enn hvis det var enten alkohol med i bildet eller hvor han så sjansen til å få seg noe, som f.eks hjemme hos han en lørdag kveld ellernoe. Kan ikke du bare stole på magefølelsen din,da? Hvis du vil noe mer med fyren her, hvis du liker han og ønsker noe romantisk så må du be han ut på andre ting enn å sitte hjemme i en sofa og "kose" eller ut på byen og drikke. Dere bør kanskje henge sammen på dagtid, finne på noe ute - jeg vet ikke hva dere har til felles, men du må ta utgangspunkt her. Hvis han avlår alle dine forslag om å finne på noe på dagtid, ute, så kan det godt være et tegn på at han bare er ute etter å ha deg der hvor han kan få overtalt deg til et ligg. Du bør være klar over at kosing hjemme hos han, eller ut på byen og drikke sammen fører til sex, eller at han iallefall prøver seg og du kanskje evt. gir etter. Anonymkode: d89c0...0c6 Hva kan man finne på da? Er litt usikker på hva man kan gjøre, utenom at det ender med en tur hjem etterpå. Kommer ikke til å gi etter, det er jeg sikker på. TS Anonymkode: 9c628...8a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 18. mai 2016 #8 Del Skrevet 18. mai 2016 Ingen av oss er tankelesere. Vi aner ikke hva han tenker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minesveiper Skrevet 18. mai 2016 #9 Del Skrevet 18. mai 2016 Serien på nrk skam har innført nye begrep.. Fuckboy ok hoocka Artig serie btw. Bruk tid på å bli kjent du og se hva han gjør. Går det bare i sex prat vet du hva han vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PetterPanne Skrevet 18. mai 2016 #10 Del Skrevet 18. mai 2016 Hva er en fuckboy? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2016 #11 Del Skrevet 18. mai 2016 9 minutter siden, PetterPanne skrev: Hva er en fuckboy? En gutt som er ute etter en ting, nemlig sex. Anonymkode: 9c628...8a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PetterPanne Skrevet 18. mai 2016 #12 Del Skrevet 18. mai 2016 (endret) 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: En gutt som er ute etter en ting, nemlig sex. Anonymkode: 9c628...8a2 Ok, for jeg sjekka nettet og da fant jeg denne:http://the-unpopular-opinions.tumblr.com/post/120644500838/fuck-boy-if-one-of-the-worst-terms-you-can-use Endret 18. mai 2016 av PetterPanne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2016 #13 Del Skrevet 18. mai 2016 Gå på kino, restaurant, tur på fjellet, bowling, curling osv. Pass på at du drar hjem til deg selv etterpå, uten han. Det er faktisk ikke så vanskelig å gå på date og ikke ende med sex. Kysser han og klår for mye, så ville jeg trukket meg unna. Han må respektere at du ønsker å vente, og ikke bare flytte grensen du setter, foran seg. Hvis "kose" er mer enn kyssing så vil han bare ha sex, og da er han nok desverre en fuckboy i manges øyne. Anonymkode: d09db...f53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2016 #14 Del Skrevet 18. mai 2016 Trodde begrepet var ganske selvforklarende jeg. Anonymkode: da61b...9b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2016 #15 Del Skrevet 18. mai 2016 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva kan man finne på da? Er litt usikker på hva man kan gjøre, utenom at det ender med en tur hjem etterpå. Anonymkode: 9c628...8a2 Du sier jo at du er jomfru, hvorfor mener du at turer alltid "ender hjemme"? En date er typisk at dere treffes ute og gjør noe sammen - som for eksempel noe du gjør med venninner. Anonymkode: 4c4d2...15b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saunet Skrevet 18. mai 2016 #16 Del Skrevet 18. mai 2016 Er det en f*ckboy? Nei! Leste overskriften og ble nysgjerrig over om en her på Kg hadde besøkt et fengsel og møtt en. Er mannen ute etter s*x eller er player? Vi vet like lite om vedkommende som deg TS. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saunet Skrevet 18. mai 2016 #17 Del Skrevet 18. mai 2016 39 minutter siden, Minesveiper skrev: Serien på nrk skam har innført nye begrep.. Fuckboy ok hoocka Artig serie btw. Bruk tid på å bli kjent du og se hva han gjør. Går det bare i sex prat vet du hva han vil. Har ikke sett NRKs Skam, men driver de seriøst å promoterer ordet F*ckboy om en mann som er ute etter ligg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minesveiper Skrevet 18. mai 2016 #18 Del Skrevet 18. mai 2016 1 minutt siden, Saunet skrev: Har ikke sett NRKs Skam, men driver de seriøst å promoterer ordet F*ckboy om en mann som er ute etter ligg? Kanskje jeg husker feil? En som har sex med mange jenter i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2016 #19 Del Skrevet 18. mai 2016 1 minutt siden, Saunet skrev: Har ikke sett NRKs Skam, men driver de seriøst å promoterer ordet F*ckboy om en mann som er ute etter ligg? Tydeligvis. Det er visst sosialt akseptert å bruke et slikt ord om menn som puler rundt og kun bryr seg om sex, men om man bruker ordet tøs eller løs om en kvinne som gjør det samme, så bryter helvete løs. Anonymkode: cec4f...074 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saunet Skrevet 18. mai 2016 #20 Del Skrevet 18. mai 2016 2 minutter siden, Minesveiper skrev: Kanskje jeg husker feil? En som har sex med mange jenter i alle fall. Jeezes. Trodde NRK var såpass "strenge" og seriøse med å unngå språkfeil. Nå læres nordmenn å bruke et negativt ladet ord om noe som ikke har noe som helst å gjøre med ordet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå