Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor syter og klager kvinner så mye?

Anonymkode: de869...5a7

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

:klo:

Anonymkode: daf25...6fc

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Først må vi bli enige om at kvinner syter og klager mye, deretter kan vi begynne å diskutere mulig årsak. 

AnonymBruker
Skrevet

vi blør mye

Anonymkode: 14746...aa8

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Det er fordi de tenker gjennom å snakke, og dermed kommer deres tanker også ut i verden. Mens en mann kan holde igjen hva han tenker, fordi han ikke snakker om det. Det betyr ikke at han ikke klager eller er misfornøyd, du hører det bare ikke

Anonymkode: 7d2eb...7cf

• Liker 2
Skrevet (endret)

Begrepet "man flu" - hva kommer det av mon tro?

Endret av Ferny
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, Ferny skrev:

Begrepet "man flu" - hva kommer det av mon tro?

At det gjør mer vondt når menn har influensa, enn når kvinner har influensa, og dermed klager de mer også.

AnonymBruker
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da må du være kvinne ettersom du syter og klager over at kvinner syter og klager så mye.

Anonymkode: daf2e...3fa

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De har sikkert noe å syte og klage over.

Anonymkode: cf20c...c92

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

At det gjør mer vondt når menn har influensa, enn når kvinner har influensa, og dermed klager de mer også.

Kan også ha noe med å gjøre at kvinner som oftest blir slått ut av ingenting, mens når mennene kaster inn håndkleet så er det nesten livet om å gjøre :P

Anonymkode: ce4bc...449

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en del mannlige kompiser, og det er ikke måte på hvordan de syter og klager. Og alt i livet deres er så grusomt, mye verre enn alle andre. Og alle tips om hva som kan hjelpe, nei det skal vi i hvert fall ikke gjøre. Men vet jo at de syter sånn til meg, for til kompisene så kan de ikke klage. Så da spiller de spill i det daglige, og har det så bra. Så får jeg all dritten. Så kanskje dere skal bli litt flinkere til å prate om det negative og.

Vi kvinner prater om alt, da blir noe syting og. Men vi prater jo om utrolig mye annet og. Og hvem tar oftest livet av seg, jo det er menn som ikke prater om det.

Anonymkode: 36b7f...975

• Liker 3
Gjest Juami
Skrevet

Det er nok heller personligheten til mennesker som gjør at de syter og klager mye, uavhengig av kjønn. Jeg har møtt både menn og kvinner som syter og klager mye, som i det hele tatt er veldig negativ. Du stiller et negativt ladet spørsmål ved noe som ikke er reelt og viser med det at du og tenker negativt, samtidig viser du at du er ganske sneversynt med det spørsmålet ditt. Noen personer har en type personlighet som gjør at andre klager mye rundt dem og, selv om de i utgangspunktet egentlig ikke klager og syter så mye. Jeg hadde nok for eksempel blitt ganske sprø av å være mye sammen med deg, om jeg måtte hørt på sånn type bastant gnål som ikke har noe sammenheng engang, og hadde nok sikkert klaget en del på deg for å få deg til å slutte å gnåle om sånne ting. Spesielt om jeg av en eller annen grunn hadde vært nødt til å tilbringe tid med deg. 

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Juami skrev:

Det er nok heller personligheten til mennesker som gjør at de syter og klager mye, uavhengig av kjønn. Jeg har møtt både menn og kvinner som syter og klager mye, som i det hele tatt er veldig negativ. Du stiller et negativt ladet spørsmål ved noe som ikke er reelt og viser med det at du og tenker negativt, samtidig viser du at du er ganske sneversynt med det spørsmålet ditt. Noen personer har en type personlighet som gjør at andre klager mye rundt dem og, selv om de i utgangspunktet egentlig ikke klager og syter så mye. Jeg hadde nok for eksempel blitt ganske sprø av å være mye sammen med deg, om jeg måtte hørt på sånn type bastant gnål som ikke har noe sammenheng engang, og hadde nok sikkert klaget en del på deg for å få deg til å slutte å gnåle om sånne ting. Spesielt om jeg av en eller annen grunn hadde vært nødt til å tilbringe tid med deg. 

:5:

Anonymkode: 7da64...3e9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor syter du og klager over det?

Anonymkode: 199bb...bc2

• Liker 1
Skrevet

Tror det har mye å gjøre med at kvinner i dag "oppfordres" til å syte og klage, i den forstand at det legges veldig stor vekt på samfunnets forpliktelser ovenfor kvinner og at når kvinners tilstand ikke er opptimal legges skylden andre steder enn hos dem selv. Eksempelvis få ledere i yrker med få kvinner, kvinner tjener mindre når de jobber mindre og velger lavere betalte jobber osv. Med det sagt er det nok først og fremst kvinnesaksorganisasjoner, feminister og politikere som står for hovedvekten av sytingen, fordi de har bygd seg karrièrer på nettopp det. Om disse aksepterte at kvinner tok egne frie valg,og at kvinner dermed måtte ta konsekvensene av dette, ville de fort stått uten jobb og noen hensikt. Derfor må man hele tiden ha noe å klage over, og det er nok derfor det er et så stort volum av klaging fra kvinner/på kvinners vegne. 

Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

De syter og klager mye mindre enn menn ihvertfall .

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kvinner besøker ihvertfall fastlegen oftere.. Men det igjen kan jo forklares med at kvinner har en mer komplisert kropp. De har en komplisert fitte det kan oppstå komplikasjoner i og de har mensen...

Anonymkode: 65d8f...fad

AnonymBruker
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kvinner besøker ihvertfall fastlegen oftere.. Men det igjen kan jo forklares med at kvinner har en mer komplisert kropp. De har en komplisert fitte det kan oppstå komplikasjoner i og de har mensen...

Anonymkode: 65d8f...fad

Lol hvordan kan du si at en kvinnelig kropp er mer komplisert enn enn mannlig? Ikke det at jeg er ute etter å skape kjønnskrig i denne tråden, men ser ikke hvordan den logikken skal holde.

De er oftere hos fastlegen fordi de får totalt panikk om de får en kvise på låret eller rumpa. Menn drar til legen når det er snakk om liv og død. 

Skrevet
Den Wednesday, May 18, 2016 at 19.34, AnonymBruker skrev:

Jeg har en del mannlige kompiser, og det er ikke måte på hvordan de syter og klager. Og alt i livet deres er så grusomt, mye verre enn alle andre. Og alle tips om hva som kan hjelpe, nei det skal vi i hvert fall ikke gjøre. Men vet jo at de syter sånn til meg, for til kompisene så kan de ikke klage. Så da spiller de spill i det daglige, og har det så bra. Så får jeg all dritten. Så kanskje dere skal bli litt flinkere til å prate om det negative og.

Vi kvinner prater om alt, da blir noe syting og. Men vi prater jo om utrolig mye annet og. Og hvem tar oftest livet av seg, jo det er menn som ikke prater om det.

Anonymkode: 36b7f...975

Skriver under på denne. 

Menn syter i ett sett.. -Det er for varmt, dagen etter er det for kaldt. Det blåser mye, det blåser for lite. Jeg liker ikke kake, jeg har spist for mye kake og er kvalm. " Host" ååårh! Jeg er SÅ syk.  Dama er dum, dama maser,  off..stakkars meg! Osv..

Og NEI dette er IKKE tull. Menn syter extremt mye mer enn damer! 

• Liker 1
Skrevet

Ryddet for spekulasjoner og svar til dette.

Frk.K, mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...