Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er så lei av at jeg aldri klarer å se bra ut. Utseendemessing, på det ytre altså så er det ingenting som er fint med meg lenger. Jeg har aldri hatt en fin kropp, men jeg har ihvertfall hatt et fint ansikt. Et fint ansikt har jeg ikke lenger. Nå har jeg kvisearr, og generelt ekkel hud. Jeg har i tillegg gigantiske lår. Spiser normalt, likevel må jeg holde ut med dette. Prøver å trene styrke for å stramme opp slik at det ikke kjenner så ekkelt ut, men det fungerer ikke. Jeg vet at det ikke kommer noen spørsmål her, men jeg vet ikke hva spørsmålet er, jeg er bare trist og oppgitt ver hvordan jeg ser ut g jeg drømmer over å se litt mer normal ut. 

Anonymkode: 81d09...d45

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor lenge har du trent styrke? Hvilken øvelser og hvor mye vekt løfter du? Det mange gjør feil er at de løfter alt for lav vekt, alt for mye.

Skrevet

:troest: (fant ikke klememojien.. Klem til deg!)

Det er kjipt at du har det sånn! Jeg mener at man først og fremst bør prøve å bli fornøyd med seg selv. Finne noe ved seg selv man er veldig fornøyd med - ellers kommer man aldri til å bli det! Med god selvfølelse kommer også (som regel) bedre utstråling.. Om du ikke klarer det på egenhånd, burde du prate med noen. Du kan snakke med noen du kjenner - de synes helt sikkert at det er noe ved deg som gjør deg vakker på en eller annen måte. Eller du kan prate med en psykolog/helsesøster/rådgiver om det. Først når du klarer å tenke noe positivt om deg selv, kan du eventuelt endre noe.

Skrevet

:klem:

Det er nok ikke det at du er stygg, men heller det at du har et litt feil syn på deg selv. Det er mange som synes du er vakker akkurat slik du er, og kanskje du heller skal jobbe med selvfølelsen din?

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet (endret)

jeg har lurt på dette selv og funnet ut at gud ønsker å straffe meg til å akseptere ydmykt at i dette livet skal jeg være en nobody. ak a angel course eller noe anna lureri tullball. jeg hater å være degradert, men har begynt å akseptere det. vet ikke om jeg har noe råd til deg egentlig. for noen som har hjerneviruset/sykdommen vanity insanity finnes ikke noe viktigere enn utseendet, kanskje litt pga at samfunnet også fokuserer ekstremt på det og i tillegg hvis man har datet psykopater som ikke tenker på noe annet så får man jo enda litt mere utseendefokus. det pleier å være trangt i en trang manns trange nøtt og det er ikke noe morsomt fengsel. æsj. snakker til misogynistrasistxen nå. og da når man har det hjernegreiene/opphenget der så er det sykt vanskelig å akspetere at man ikke har bra utseendet, spesielt hvis man i tillegg har opplevd mye mobbing og rasisme.

Anonymkode: efe80...df6

Endret av Bond
AnonymBruker
Skrevet
27 minutter siden, ambivalentReaction skrev:

Hvor lenge har du trent styrke? Hvilken øvelser og hvor mye vekt løfter du? Det mange gjør feil er at de løfter alt for lav vekt, alt for mye.

Hei, jeg trener ikke på senter. Jeg er ikke så glad i det. Det er alltid så mange kjente man møter på g det synes jeg e rlitt flaut. 

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei, jeg trener ikke på senter. Jeg er ikke så glad i det. Det er alltid så mange kjente man møter på g det synes jeg e rlitt flaut. 

Så da trener du ikke styrke?

Skrevet
48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er så lei av at jeg aldri klarer å se bra ut. Utseendemessing, på det ytre altså så er det ingenting som er fint med meg lenger. Jeg har aldri hatt en fin kropp, men jeg har ihvertfall hatt et fint ansikt. Et fint ansikt har jeg ikke lenger. Nå har jeg kvisearr, og generelt ekkel hud. Jeg har i tillegg gigantiske lår. Spiser normalt, likevel må jeg holde ut med dette. Prøver å trene styrke for å stramme opp slik at det ikke kjenner så ekkelt ut, men det fungerer ikke. Jeg vet at det ikke kommer noen spørsmål her, men jeg vet ikke hva spørsmålet er, jeg er bare trist og oppgitt ver hvordan jeg ser ut g jeg drømmer over å se litt mer normal ut. 

Jeg er ganske sikker på at du ikke er å stygg som du tror. Jeg er sikkelig stygg, smellfeit, stor nese, kan ramse opp tonnevis med ting, men se meg selv i speilet og er fornøyd. Jeg har sett så mange superpene modeller på uretursjerte bilder og sett hvordan alle valker, hver rynke, hver kvise, hver antydning til appelsinhud er fjernet. De ser ikke ut som det der. Det er umulig. Jeg har sluttet å jage etter en fantasi.

De du ser rundt deg, har brukt timesvis på utseendet sitt og jeg vedder på at mange av de tenker akkurat det samme som deg om seg selv.

Ekkel hud kan du prøve å få hjelp til på http://www.sminkeforum.com/

Jeg var inne der en time i går, bare leste, og bestilte omtrent tjue ting på Ebay etterpå. Gleder meg vilt til pakkene kommer. :fnise: Utrolig hvor moro det er når en ser porene krympe og huden bli fyldigere igjen. Jeg har brukt koreansk hudpleie flere måneder allerede, men det er så utrolig mye å prøve. Det er også mye billigere enn europeiske ting. Bruk søkefunksjonen der, så finner du sikkert noen råder om ditt problem.

• Liker 2
Skrevet

Du skriver at du hadde et fint ansikt før, men at du ikke er fornøyd med huden nå. Du er også misfornøyd med kroppen din på grunn av lårene. Da høres det jo ut som om du ser helt fin ut, men at du har hengt deg opp i de få tingene du skulle ønske var annerledes. Og tro meg, det kunne vel så godt som alle gjort -  de aller, aller fleste av oss har trekk vi ikke er fornøyde med. Men skal man la det overskygge tilværelsen fullstendig? Er alt håpløst om ikke lårene er så smale som man skulle ønske? Jeg ville nok forsøkt å endre innstilling her. 

Dessuten er disse tingene faktisk mulig å gjøre noe med. Hud kan bli bedre med gode produkter og pleie. Kroppen kan også bli bedre av trening. Men igjen, tenk over hvordan du tenker på deg selv. Samme hvor mye tid du bruker på utseendet ditt vil du sannsynligvis aldri selv mene at du ser perfekt ut. Og som sagt, er dét egentlig viktig?

• Liker 2
Skrevet

Tråden ryddet for avsporing.

Bond, forumansvarlig

Skrevet

Hadde bare noen sagt dette til meg som tenåring: Kviser kan behandles med Basiron og Dalacin, eventuelt sterkere greier om det trengs. Ta det på alvor, ikke forvent at det er en ungdomsgreie eller noe som går over av seg selv, eller prøv å fikse det ved å spise mindre gluten eller noe sånt. Det er en sykdom og bør behandles med medikamenter i samråd med lege.

Når det gjelder gigantiske lår er det bare fint. ;)

• Liker 2
Skrevet

Jeg er helt overbevist om at du ikke er stygg, men at du har rotet det inn i en dårlig sirkel med hvordan du snakker til deg selv! Ikke bruk opp tiden din på det! 90% av kvinner på over 40  ser tilbake på seg selv som ungdom og angrer på at de ikke skjønte hvor pene de faktisk var og synes kompleksene de hadde da var latterlige og at det var trist a de brukte tid på det!

Jeg er HELT sikker på at en eller annen person drømmer om akkurat DEG og synes at du er nydelig!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Huden kan du gjøre noe med, du kan dra til hudpleier eller hudlege og få hjelp og veiledning til å bli kvitt kvisearr osv.

Gå ned i vekt er også mulig, men det tar tid og krever at du spiser sunt og rent i en lang periode

Trening er supert, man produserer endofiner = man blir mer happy.

Tror ikke at du er stygg, men er en ond sirkel du har kommet inn i.. Du må nok først og fremst snu tankegangen din.

Anonymkode: 0b9e8...cbd

AnonymBruker
Skrevet

alt du klager på kan bli gjort noe med . hvis du muligvise er overvektig eller bærer på ekstra vekt, kan det komme av en usunn livsstil. Bare å begynne å trene (ordentlig, helst kondis som forbrenner mer kalorier) og ellers telle kalorier og spise mer GRØN (ikke frukt OG grønt, frukt er selvsagt viktig, men du kan ikke spise 3 bananer om dagen og tro du er sunn. Det er grønnsaker som gjør utslaget) og mindre sukker, så hadde du kommet i mål til sommeren. 

Anonymkode: 2d789...dac

Skrevet
4 timer siden, Ulla Ullsokk skrev:

Jeg er helt overbevist om at du ikke er stygg, men at du har rotet det inn i en dårlig sirkel med hvordan du snakker til deg selv! Ikke bruk opp tiden din på det! 90% av kvinner på over 40  ser tilbake på seg selv som ungdom og angrer på at de ikke skjønte hvor pene de faktisk var og synes kompleksene de hadde da var latterlige og at det var trist a de brukte tid på det!

Jeg er HELT sikker på at en eller annen person drømmer om akkurat DEG og synes at du er nydelig!

ÅÅÅÅ dette altså! Ikke at jeg er 40, men jeg angrer så sykt på at jeg ikke kunne se at jeg var fin nok når jeg ar ungdom. 

Til TS; Du er helt sikkert ikke stygg og kvisearr er det sikkert bare du selv som ser. Her sitter nok løsningen mer mellom ørene enn på treningssenteret...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Siden vi ikke vet hvordan du ser ut, må nesten du svare på hvorfor du er stygg. Det har du jo til dels også gjort. Du forklarer at du har stygg hud og stygge lår. Er det alt? I så fall er jeg enig med dem ovenfor; det er fullt mulig å gjøre noe med. Hvis du ikke gjør det, er jo problemet ditt mer at du er sytete, tafatt og selvmedlidende. Personlig mener jeg det er dårligere egenskaper, enn å være "stygg". For hva er liksom det?

Noen er selvsagt mer heldig med utseendet sitt enn andre, men samtidig er det mange mindre pene som blir utrolig stilige og vakre pga stilen sin, utstrålingen, humøret og væremåten. Klær, hår og sminke kan selvsagt gjøre noe, men det beste er å være en kul person.

Jeg synes det er mye mer irriterende med utseendefokuserte folk. Jeg hadde heller hengt ut med en litt mindre pen person som er kul, enn en pen (eller "stygg"), som ikke klarer å være opptatt av andre, mer viktige ting her i livet.

Anonymkode: b9cdb...d46

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Siden vi ikke vet hvordan du ser ut, må nesten du svare på hvorfor du er stygg. Det har du jo til dels også gjort. Du forklarer at du har stygg hud og stygge lår. Er det alt? I så fall er jeg enig med dem ovenfor; det er fullt mulig å gjøre noe med. Hvis du ikke gjør det, er jo problemet ditt mer at du er sytete, tafatt og selvmedlidende. Personlig mener jeg det er dårligere egenskaper, enn å være "stygg". For hva er liksom det?

Noen er selvsagt mer heldig med utseendet sitt enn andre, men samtidig er det mange mindre pene som blir utrolig stilige og vakre pga stilen sin, utstrålingen, humøret og væremåten. Klær, hår og sminke kan selvsagt gjøre noe, men det beste er å være en kul person.

Jeg synes det er mye mer irriterende med utseendefokuserte folk. Jeg hadde heller hengt ut med en litt mindre pen person som er kul, enn en pen (eller "stygg"), som ikke klarer å være opptatt av andre, mer viktige ting her i livet.

Ts: jeg danser ballett og jeg må se bra ut. Andre kan også føle press på dette, men jeg har dritti meg ut. Så perfekt ut for et par uker siden. Så kom jeg til å spise 500 gram godteri en dag og det samme dagen etter. La på meg 1 kg bare fett direkte helt øverst på lårene. La på meg alt der, er det mulig. Det går sånn inn og ut, og jeg merker det tydelig på buksene. Derfor er jeg oppgitt. For jeg e rikke venadt med å se så fyldig ut som jeg gjør nå, og andre er dette tydelig og tror at jeg har gått opp mange kg fordi det er det det ser ut som. Det er såå flaut. Kommer til å klare å få det vekk, men det tar 3 uker, sånn cirka, og det er utrulig kjedelig..

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ts: jeg danser ballett og jeg må se bra ut. Andre kan også føle press på dette, men jeg har dritti meg ut. Så perfekt ut for et par uker siden. Så kom jeg til å spise 500 gram godteri en dag og det samme dagen etter. La på meg 1 kg bare fett direkte helt øverst på lårene. La på meg alt der, er det mulig. Det går sånn inn og ut, og jeg merker det tydelig på buksene. Derfor er jeg oppgitt. For jeg e rikke venadt med å se så fyldig ut som jeg gjør nå, og andre er dette tydelig og tror at jeg har gått opp mange kg fordi det er det det ser ut som. Det er såå flaut. Kommer til å klare å få det vekk, men det tar 3 uker, sånn cirka, og det er utrulig kjedelig..

Jeg har ingen sympati for deg. Dette er et ikke-problem. 

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er umulig å legge på seg en hel kg bare i fett øverst på lårene av å spise 1 kg godteri. Selv når man ikke er så aktiv som du er det umulig. Så slutt å skrøn. Jeg spiste 3 kg smågodt i påsken og trente som vanlig, la ikke på meg et gram. 

Anonymkode: c1e2a...2f8

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er umulig å legge på seg en hel kg bare i fett øverst på lårene av å spise 1 kg godteri. Selv når man ikke er så aktiv som du er det umulig. Så slutt å skrøn. Jeg spiste 3 kg smågodt i påsken og trente som vanlig, la ikke på meg et gram. 

Anonymkode: c1e2a...2f8

Ts. 500 gram godis - cirka 3500 kalorier i det. 700 kalorier tilsvarer 1 kg. Da blir dette 1 kg når jeg spisete 500 gram to ganger etterhverandre. Jo, du har lagt på deg du å, hvis ikke du ikke har spist noen ting annet da så det blir de eneste kaloriene dine...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...