Gå til innhold

Liker du analsex?

Liker du analsex?  

1. 1. Liker du analsex?

• Har ikke prøvd, det frister ikke
      19
    • Har ikke prøvd, men vil gjerne
      6
    • Har prøvd, likte det ikke
      23
    • Har prøvd, likte det godt
      31

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hehe... Du ga henne hele sju minutter på å finne tyrkleifen din Waco... :tunge1:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

....lurer på om hege noen gang vil legge fra seg moderatormaska og forstå hva jeg egentlig mener....

Skrevet
lurer på om hege noen gang vil legge fra seg moderatormaska og forstå hva jeg egentlig mener..

Nei.

Hold dere til tema. :wink:

Skrevet

Nei.

Hold dere til tema. :wink:

Ja hva synes du om anal?

Gjest Melissa Gioberti utl.
Skrevet
....lurer på om hege noen gang vil legge fra seg moderatormaska og forstå hva jeg egentlig mener....

Det er absolutt ikke relevant her, Waco.

Min mening om anal-sex:

:kvalm:

Gjest Ollianna
Skrevet

Man registrerer jo at mange visstnok er veldig glad i analsex, selv om mange av oss andre stiller oss noe undrende. Begge leirer bør respektere hverandre for det.

Sammenligningsvis er det jo ikke verre enn f eks at noen syns øyet på et smalhove er en delikatesse, mens andre spyr av tanken.

Gjest Anonymous
Skrevet

Pr nå er det avgitt 69 stemmer, 18 har ikke prøvd og vil heller ikke prøve + at det er 21 som ikke likte analsex etter å ha prøvd det. Dvs at det tilsammen er 41 som ikke liker analsex, mot 30 som gjør det/er positive til det. Dette betyr at tilnærmet 60% liker analsex, mot 40% som ikke gjør det. Det finnes ingen annen måte å lese denne statistikken på. Argumentet om at man ikke vet før man har prøvd holder ikke mål, for enten blir man tent ved tanken eller ikke, selv før man har prøvd.

Skrevet
... Dette betyr at tilnærmet 60% liker analsex' date=' mot 40% som ikke gjør det. Det finnes ingen annen måte å lese denne statistikken på. ....[/quote']

skjønner ikke hva vi krangler om da... overvekten av de som har stemt her, liker analsex!! :tunge1::ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

Oj, blemme! Mente selvsagt 60% som ikke liker, mot 40% som liker! :oops:

Gjest Anonymous
Skrevet
Driver virkelig aper med analsex?

De viser ihvertfall stor interesse for sitt eget og hverandres avføringshull. Men mennesker er jo også dyr, om enn noe høyerestående sådan.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...