Gå til innhold

Liker du analsex?

Liker du analsex?  

1. 1. Liker du analsex?

• Har ikke prøvd, det frister ikke
      19
    • Har ikke prøvd, men vil gjerne
      6
    • Har prøvd, likte det ikke
      23
    • Har prøvd, likte det godt
      31

Fremhevede innlegg

Skrevet
Lurer på hva mod. finner dersom de skjører en ip-sjekk på dagens innlegg.  :ler:

Yepp

Videoannonse
Annonse
Skrevet
...Er det ikke mulig å ha respekt for at ikke alle er like UTEN å måtte rakke ned på dem som har andre preferanser enn deg??????!!!!

noen er nødt til å rakke ned på andre for å heve seg selv, selv om selvhevingen kun da skjer i egne øyne...

men dem om det, det er de som sliter mest. :wink:

bortsett fra det, ja jeg har prøvd analsex, første partneren jeg prøvde analsex med, viste meg hvor godt det kan være, andre partneren jeg prøvde det med fikk det absolutt ikke til, uansett hvor mye jeg forklarte ham hva han gjorde feil. Og ikke tale om at han fikk fortsette når han ikke hørte på hva jeg sa. (eller fikk det til)

kommer nok til å inkludere det i ett senere sexliv dersom partner selv liker det og faktisk klarer det.

godt å ha, men levlig selv om jeg skulle finne en som ikke vil/kan.

Gjest rompa-mi-får du ikke
Skrevet

Å herregud!!! :klaske::sur:

Er det ikke mulig å ha respekt for at ikke alle er like UTEN å måtte rakke ned på dem som har andre preferanser enn deg??????!!!!

Makan til barnslige skrullehuer som ferdes her inne om dagen med null takhøyde og matchende innsikt... *oppgitt* :roll:

Huff da. Hvis man forutsetter at denne lille avstemningen er litt representativ for snittet i befolkningen, så må ytringsfriheten være såpass raus at det må være lov å gi et personlig uttrykk for at man er tilfreds med at den overveiende andel av befolkningen, velger å ikke inkludere tarmene i sitt seksualliv.

Man skal slippe å bli betegnet som skrullehue for det.

Skrevet

nå er det jo fler som har svart at de liker det en at de ikke liker det, så hvor du får det fra at denne undersøkelsen viser at flertallet ikke liker det, er mer en jeg skjønner. :klø:

Skrevet
Hvis man forutsetter at denne lille avstemningen er litt representativ for snittet i befolkningen, så må ytringsfriheten være såpass raus at det må være lov å gi et personlig uttrykk for at man er tilfreds med at den overveiende andel av befolkningen, velger å ikke inkludere tarmene i sitt seksualliv.

Ytringsfriheten er ikke beregnet for å rakke ned på andre... Når du sier:

Avstemningen betyr at vi fortsatt står et hakk over apene. Gudskjelov... :ler:

...konkluderer du samtidig med at alle som liker analsex er aper. Det er å utvise mangel på toleranse.

Hadde du derimot sagt at du ikke liker analsex og du ser at det heldigvis er like normalt som å like/praktisere det hadde det hele sett annerledes ut.

Jeg trekker skrullehue tilbake og holder fast ved intolerant og innsiktsløs

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg trekker skrullehue tilbake og holder fast ved intolerant og innsiktsløs

:klappe:

Skrevet
nå er det jo fler som har svart at de liker det en at de ikke liker det, så hvor du får det fra at denne undersøkelsen viser at flertallet ikke liker det, er mer en jeg skjønner.  :klø:

Har du prøvd prøvd å saksøke matte-læreren din?

I skrivende stund er det totalt 53 stemmer, hvorav 20 kan betegnes som anal-elskere. Hvordan du klarer å få det til å bli et flertall, er en gåte for meg....??? :o

Gjest Anonymous
Skrevet

Det eneste som er sikkert med statistikk er at den kan brukes på mange forskjellige måter.

Av de som har prøvd svarer 15 at de ikke likte det og 20 at de likte det.

Hvordan du får det til å bli et flertall mot analsex er en gåte for meg.

Skrevet

vel, det er bare 15 som har prøvd og ikke liker det, så det er vel ikke akkurat overtall det heller?

(ser at det er flere som ikke har prøvd og ikke fristes av det, men det er faktisk ikke det samme som at de ikke liker det.)

det er 20 som har prøvd og liker det, 15 som har prøvd og ikke liker det, resten av de 18 som har stemt har ikke prøvd og vet ikke om de liker det eller ikke.

Gjest Anonymous
Skrevet

Synes det på en måte var litt "nedverdigenede" uten at jeg kan forklare hvorfor det føltes sånn, dessuten synes jeg det var litt vondt og urenslig.... Har ingen ønsker om å prøve det med min nye kjæreste, men det har heller aldri vært noe tema.......

Kan ikke stemme, så jeg ga min mening her isteden for, altså putt meg i kategorien: -Prøvd, men liker det IKKE!

Skrevet

Tispa og alene:

I skrivende stund er det avgitt 57 stemmer, 21 av disse er anal-elskere, som jeg forutsetter praktiserer det som et vanlig innslag i sitt seksualliv.

Det tilsvarer litt over 1/3-del.

Hva er motivet deres for å vri og vrenge resultatet av denne avstemningen til det ugjenkjennlige? :o

Gjest Anonymous
Skrevet

Nå forventer jeg nesten å få slengt i fleisen at jeg utøver tøysete analsex hver gang her har sex. :sinna:

Skrevet

Jeg liker det, jeg har det ofte, og jeg kommer til å gjøre det maange ganger til :danse:

Syns absolutt ikke det er noe "apete" over det, men respekterer de som synes det. Men folk er forskjellig!

Skrevet

Hva med å prøve å vise toleranse og respekt for hverandre uansett hvordan man har sex? Denne tråden handlet opprinnelig om hvem som hadde prøvd analsex, og om man eventuelt likte det. Ikke vri dette til å bli en slags propagandadebatt for/mot analsex.

Newt-moderator

Skrevet

Men selv da newt....hva mener du om analsex selv da? Ikke fortell meg at alle dine tanker og meninger har blitt erstattet av moderatorformen...

Waco-regulator

Tenke seg til...ikke for å være på en diskusjonsside for å diskutere, men for å fortelle at man ikke innehar noen egen mening... =)

Gjest Anonymous
Skrevet

Waco da! :klem:

Har du røyka igjen?

:smoke:

(Greit å være forberedt...)

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har prøvd, med min partner for lenge siden. Likte det ikke da. Fant ut at vi måtte prøve det igjen for virkelig å se om jeg fortsatt ikke litke det. Det gjorde jeg ikke! Har også prøvd det med en annen partner. Ikke vellykket. Det er ikke vondt, men det er ikke GODT heller. Det føles feil... å ha noe annet i endetarmen enn det man er mest vant til å ha der, og jeg forvekslet det nok altfor lett med det.

Men å ha en finger som koser rundt analåpningen eller like innenfor i andre sammenhenger, DET er noe helt annet.

Skrevet
En moderator er en bruker som har fått noen flere rettigheter i forhold til andre brukere for å kunne hjelpe til med å holde forumet fritt for regelbrudd. Det betyr ikke at hun har mistet sine rettigheter som vanlig bruker. Jeg kan ikke se at Newt har sagt noe galt her.

Newt, har ikke gjort noe galt, vi ville bare høre personen bak moderatormaska snakke litt også.... Kan ikke akkurat se hva som er galt i det..!

Men newt har helt rett! Det er bemerkelseverdig hvor mange disse neifrikerne har fått analsex på hjernen.

F eks jeg bryr meg ikke noe om folk som legger smør på hverandre for sleike hverandre etterpå, slikt synes jeg er ekkelt, derfor tenker jeg ikkenoe videre på det, men disse neifrikerne har jo helt oppheng og slik setter jo en del spørsmålstegn hos oss som er litt variable, eller hva hege?

W

Skrevet
Det er bemerkelseverdig hvor mange disse neifrikerne har fått analsex på hjernen.

Obs, det manglet visst en "av" og "som" i setningen over... det skulle vært..... hvor mange av disse neifrikerne som har fått analsex på hjernen....

Hvis moderatorene kunne vært litt mer behjelpelig når det gjelder slike korrekte feil og ikke bare hvordan de tolker ting, hadde i hvertfall min aktelse steget... =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...