Gå til innhold

Liker du analsex?

Liker du analsex?  

1. 1. Liker du analsex?

• Har ikke prøvd, det frister ikke
      19
    • Har ikke prøvd, men vil gjerne
      6
    • Har prøvd, likte det ikke
      23
    • Har prøvd, likte det godt
      31

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mener du å gi eller å få? Eller begge deler?

Gjest Anonymous
Skrevet

Tenkte å få da, siden dette er et kvinneforum. De som er menn kan jo gjerne svare med tekst.

Skrevet

Har bare prøvd et par ganger, og både likte det og ikke. Men det sies at det er ubehagelig de første gangene, så jeg kommer til å forsøke det noen ganger til for å se om det føles bedre etterhvert. ;)

Skrevet

har ikke prøvd, og klarer meg uten..

verken jeg eller sambo er serlig interisert i analsex..det blir på en måte feil..

men smak og behag!

alle er forskjellige og takk good 4 that!

Skrevet

Har aldri prøvd, og ingen av oss er spesielt interessert i det så vi kommer neppe til å prøve det heller.

Skrevet

Har ikke prøvd-og vil ikke. Hadde jeg villet måtte jeg nok dessuten funnet en annen type- min kjære samboer vil ikke høre snakk om det en gang! :ler: Bruker å erte han litt...

Skrevet

Jeg har ikke prøvd og liker det ikke! og ja det ER en logikk i det.

Gjest Anonymous
Skrevet

YESSS! Hadde aldri trodd at det skulle vært så godt!

Orgasmene kom rullende på som det største steinras.

Og nå er jeg seriøs :oops:

Skrevet

Du "en slank sexy dame":

Jeg må si at jeg finner flere sexy damer blant de som kanskje har noen "akseptable" kg for mye, enn blant de helt slanke.

Gjest Anonymous
Skrevet

Nei. har aldri riktig forstått hvorfor man skal inkludere tarmene i sitt sexliv.

Gjest Spectator
Skrevet

Avstemningen så langt viser at det kun er 1/3-del som liker analsex.

Det skulle vel avfeie påstandene fra enkelte om at "alle" har det.

Gjest Anonymous
Skrevet

Siden jeg ikke er registrert bruker kan jeg vel ikke stemme (?), men jeg kan jo svare her likevel: Nei, analsex gir meg null nytelse.

Forsøkte en del ganger med min ex, fordi han rett og slett var overfokusert på dette. Og kom selvfølgelig med argumenter som at dette er noe "alle" jenter liker, og som "alle" jenter får de beste orgasmer ut av. Tviler ikke på at dette gjelder veldig mange damer, men det gjelder nok ikke meg. Det tenner meg ikke i det hele tatt. På de "verste" forsøkene var det VONDT (!), og på de "beste" var det rett og slett bare ubehagelig.

Kommer nok ikke til å prøve flere ganger.

Kristina

Skrevet

Har ikke prøvd og kommer ikke til å gjøre det heller!

Skrevet

Har gjort ikke særlig vellykka forsøk i fortiden - og litt mer vellykka forsøk nærmere nåtiden. Jeg klarer meg uten, men har ikke noe imot å forsøke igjen heller :wink:

Gjest rompa-mi-får du ikke
Skrevet
Avstemningen så langt viser at det kun er 1/3-del som liker analsex.

Det skulle vel avfeie påstandene fra enkelte om at "alle" har det.

Jepp, jeg tror jeg hadde fått bange anelser, hvis merparten av befolkningen viste stor interesse for avføringshullet til hverandre. Avstemningen betyr at vi fortsatt står et hakk over apene. Gudskjelov... :ler:

Skrevet

Jepp, jeg tror jeg hadde fått bange anelser, hvis merparten av befolkningen viste stor interesse for avføringshullet til hverandre. Avstemningen betyr at vi fortsatt står et hakk over apene. Gudskjelov... :ler:

Å herregud!!! :klaske::sur:

Er det ikke mulig å ha respekt for at ikke alle er like UTEN å måtte rakke ned på dem som har andre preferanser enn deg??????!!!!

Makan til barnslige skrullehuer som ferdes her inne om dagen med null takhøyde og matchende innsikt... *oppgitt* :roll:

Gjest Anonymous
Skrevet

Lurer på hva mod. finner dersom de skjører en ip-sjekk på dagens innlegg. :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...