Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det skrives i media før jul, at det er barnas tid. Fy fy til alkohol.

17 mai er stort sett barnas dag. Polet har rekordsalg før dagen. Parker og offentlige plasser ser ut som en svinesti. Shampis til frokost er blitt normalt. Foreldre skal ha alkohol til lunch og middag. Ikke engang på 17 mai kan de la være.

Det er vel samme gjengen som sutrer på nett ang jula og barna. Sutrer over søppel. Det koster millioner og rydde opp. I år har russen gått amok. Ja om de er barn av denne gjengen så er ikke annet å vente

Anonymkode: 6b754...737

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

God bedring ;) 

Anonymkode: 2fdb2...42a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det skrives i media før jul, at det er barnas tid. Fy fy til alkohol.

17 mai er stort sett barnas dag. Polet har rekordsalg før dagen. Parker og offentlige plasser ser ut som en svinesti. Shampis til frokost er blitt normalt. Foreldre skal ha alkohol til lunch og middag. Ikke engang på 17 mai kan de la være.

Det er vel samme gjengen som sutrer på nett ang jula og barna. Sutrer over søppel. Det koster millioner og rydde opp. I år har russen gått amok. Ja om de er barn av denne gjengen så er ikke annet å vente

Anonymkode: 6b754...737

Skål!!!😉

Anonymkode: 224e8...c6b

• Liker 2
Skrevet

Synes det er greit at folk drikker og koser seg på 17.mai, men at folk er drita før 12 synes jeg er skikkelig klasseløst. For det første er det flaut å se folk drita i bunad, det er noe med den nasjonalromantiske følelsen man forbinder med et tradisjonelt plagg som bunaden, det passer seg liksom ikke å rave drita rundt i det. Pluss at bunaden er jævlig dyr og at du risikerer jo ikke bare å ødelegge din egen bunad der du surrer rundt med rødvinsglasset. Jeg tørr jo knapt å bevege meg utendørs i bunaden på 17.mai. Folk blir idioter.

Nå har ikke jeg barn da, men jeg skjønner fortsatt poenget. Iallfall før klokka 15 er det hovedsakelig arrangement for barn. Hvorfor kan ikke folk vente med å bli drita etter da? Greit nok om foreldre ikke evner å ta med barna hjem i 15-tiden (da får de ta det på egen kappe), men at folk er drita ved barnetoget.... Herregud folkens. Norsk drikkekultur er helt på trynet. 

Vi skulle vært som italienerne, som heller tok et glass vin hver dag, enn å tømme nedpå hele taxfree-kvoten hver jævla lørdag.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...