Gå til innhold

Helt ok at noen er homofile, men...

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

... jeg orker ikke sånne tvekjønna vesen som er mer av det kjønnet de ikke er født som en motsatt. Jeg liker rett og slett ikke sånne traktorlesber som kjører motorsykkel, jobber i militæret, spiller fotball og er mer mann enn et gjennomsnittlig hankjønn. Jeg synes også det er kvalmt at noen staker brunt, men det gjelder forresten alle, ikke bare homser.

Håper det er lov å uttrykke sin mening, siden jeg ikke har hengt ut enkeltpersoner.

Videoannonse
Annonse
Gjest Jean Pierre Drittsekk
Skrevet

Hva err galt med å stake brynt?

Gjest Anonymous
Skrevet
Hva err galt med å stake brynt?

Jeg synes det er kvalmt!

Gjest Valhalla
Skrevet

Mye seksuelt som er kvalmt, synes du det er kvalmt så synes du det.

Gjest Melissa Gioberti utl.
Skrevet
... jeg orker ikke sånne tvekjønna vesen som er mer av det kjønnet de ikke er født som en motsatt. Jeg liker rett og slett ikke sånne traktorlesber som kjører motorsykkel, jobber i militæret, spiller fotball og er mer mann enn et gjennomsnittlig hankjønn. Jeg synes også det er kvalmt at noen staker brunt, men det gjelder forresten alle, ikke bare homser.

Håper det er lov å uttrykke sin mening, siden jeg ikke har hengt ut enkeltpersoner.

Ok. Da vet vi det.

Gjest Anonymous
Skrevet
... jeg orker ikke sånne tvekjønna vesen som er mer av det kjønnet de ikke er født som en motsatt.

Da må det vel plage deg at daglig leder for forumet er transseksuell? Ingen fare at jeg nevner det siden hun er åpen om det selv her i forumet.

Gjest en slank sexy dame
Skrevet

Ja det er jo ytringsfrihet her i Norge. Vet ikke helt på KG...

Hilsen:sexy:

Skrevet

Ok.

Fint for deg, og takk for at du deler disse opplysningene med oss. :roll:

Skrevet
staker brunt
........

Herregud for en beskrivelse......

like kvalmt å "stake rødt" syns nå jeg.......

Gjest Anonymous
Skrevet
........

Herregud for en beskrivelse......

like kvalmt å "stake rødt" syns nå jeg.......

Synes du det er kvalmt å ha sex i vagina? :o

Skrevet

Synes du det er kvalmt å ha sex i vagina? :o

noen gang tenkt på at "stake rødt" i denne sammenhengen kan bety å ha sex mens man har mensen? :roll:

dessuten; selvfølgelig skal du få lov til å ha meningene dine!!

jeg har mine, som går noe i retning av at jeg ikke fatter folk som er så snevre i tankene sine at de ikke klarer å respektere folk som ikke er akkurat like dem selv, har så dårlig selvbilde eller selvtillitt at eneste måten for dem å heve seg selv på i egne øyne, er å tråkke på dem som er anneledes.

folk som TRENGER eller i det hele tatt gidder å bruke livet sitt på å mene noe om totalt ukjente på grunnlag av disse fremmedes private ønsker bak lukkede dører.

eller som gidder bruke tiden sin på å misslike noen pga utseende i sammenheng med deres lyster bak lukkede dører...

og siden ikke jeg heller nevner enkelttilfeller, så regner jeg med at også min mening er helt ok, siden vi har ytringsfrihet! :)

Skrevet

Skal helt ærlig innrømme at jeg har litt problemer med å omgås svært feminine menn. Jeg får en slags psykisk sperre. Det er nærmest som hodet mitt ikke forstår om det er en mann eller kvinne jeg snakker med. Dersom det er noen feminine menn på TV, f.eks. "Blomster-Finn", så må jeg zappe til en annen kanal.

Tipper det er flere menn som har det sånn. Og dette har ikke noe med fordommer å gjøre, men er nærmest en slags iboende refleks i meg.

Skrevet

Det er kanskje litt forvirrende for en mann å se en mann som ser ut som en mann men som snakker som en kvinne? Er det det du mener, Monster?

Jeg synes guttene i homsepatruljen er til å spise opp. Jeg regner med at de spiller litt for kamera, men jeg synes de er så søte. Halvor som driver med interiør og design er den søteste av søtt. Nesten som sukker :ler:

Jeg synes at traktorlesber er hakket verre, og det hakket er mange meter høyt, bare så det er sagt. Ikke fordi de forvirrer meg, men fordi jeg synes de blir så stygge.

Sånn rent bortsett i fra det så finner jeg det merkelig at homofile gutter forelsker seg i feminine menn og at lesbiske kvinner forelsker seg i traktorlesber.... det blir jo helt ulogisk. Er man homofil så er det jo liksom sitt eget kjønn man tiltrekkes av.... snåle greier.

Min største forvirring finner jeg hos Lisa i The L Word - han er en lesbisk mann :hoho:

Gjest StoreSky
Skrevet

mysan: ikke alle lesbiske forelsker seg i traktor lesber?? og ikke alle menn liker feminine menn heller...

Per Kristian Foss er gift med en flott mann. Hun dama til ? Holt er også veldig pen og feminin.

Dessuten så er det store individuelle forskjeller på hva man synes er feminint og maskulint. Mange vil nok karekterisere meg som mer maskulin, men mange synes jeg til tider er alt for feminin...

David Beckham synes jeg er alt for femi - mens mange digger han (både gutter og jenter..)

Skrevet
mysan: ikke alle lesbiske forelsker seg i traktor lesber?? og ikke alle menn liker feminine menn heller...

Det har jeg jo heller aldri påstått - jeg sier bare at det forundrer meg når det skjer.

Det forundrer meg like mye som om jeg selv skulle forelsket meg i en kvinne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...