AnonymBruker Skrevet 18. mai 2016 #1 Skrevet 18. mai 2016 Har du vært på reunion med skolen din etter en god del år? Hvordan var det? Anonymkode: a7bbc...df2
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2016 #2 Skrevet 18. mai 2016 ja! det var sykt kleint fordi alle var nærnøs og drakk seg sanseløs! Anonymkode: 925c1...b95
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2016 #3 Skrevet 18. mai 2016 Jeg ble aldri invitert. Men det virket som om de hadde det fint. De er en sammensveiset gjeng som ikke har kommet over bøllestadiet (30+) Jeg er i samme Facebook-gruppe som de og skjønte etterpå at de hadde hatt jubileumsfest da de delte bilder fra festen og kommenterte hvor hyggelig de hadde det😊 Anonymkode: 78990...e60
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 18. mai 2016 #4 Skrevet 18. mai 2016 Nei reunions er noe jeg aldri går på. Når jeg er ferdig med noe så er jeg ferdig og ser meg aldri tilbake.
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2016 #5 Skrevet 18. mai 2016 Gikk på,10-årsreunion etter vgs. Aldri mer. Alle er tilbake i de samme rollene de hadde på vgs, og det var jevnt over kleint. Anonymkode: 74054...80e
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2016 #6 Skrevet 18. mai 2016 Jeg dro på 10 års reunion med ungdomsskolen bare for å se hva som hadde blitt av folk. Og la meg bare understreke at jeg kommer fra en liten plass der alle kjenner alle; kun en liten håndfull hadde forandret seg fra bølle til et voksene mennesker. De andre var akkurat de samme som de var på ungdomsskolen, og det hele ble en klein affære. Dro hjem etter en times tid, ville heller se filmAnonymkode: ee94c...0a4
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2016 #7 Skrevet 18. mai 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg dro på 10 års reunion med ungdomsskolen bare for å se hva som hadde blitt av folk. Og la meg bare understreke at jeg kommer fra en liten plass der alle kjenner alle; kun en liten håndfull hadde forandret seg fra bølle til et voksene mennesker. De andre var akkurat de samme som de var på ungdomsskolen, og det hele ble en klein affære. Dro hjem etter en times tid, ville heller se film Anonymkode: ee94c...0a4 Huffda. Jeg skal til en sånnen reunion snart, i en større by. Jeg lurer fælt på hvordan det blir. Jeg var et mobbeoffer på skolen, men har klart meg relativt greit. Jeg håper at de fleste har vokst opp! Kanskje til og med noen ber om unnskyldning, men det tviler jeg sterkt på. Anonymkode: bf7a0...127
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2016 #8 Skrevet 18. mai 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Huffda. Jeg skal til en sånnen reunion snart, i en større by. Jeg lurer fælt på hvordan det blir. Jeg var et mobbeoffer på skolen, men har klart meg relativt greit. Jeg håper at de fleste har vokst opp! Kanskje til og med noen ber om unnskyldning, men det tviler jeg sterkt på. Anonymkode: bf7a0...127 Det går så bra så:) Gå inn meg høyt hode! Om det er noen som skal skamme seg eller være nervøs, så er det ikke du:) Anonymkode: ee94c...0a4 2
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2016 #9 Skrevet 18. mai 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det går så bra så:) Gå inn meg høyt hode! Om det er noen som skal skamme seg eller være nervøs, så er det ikke du:) Anonymkode: ee94c...0a4 Det er sant! Anonymkode: bf7a0...127
Millimani Skrevet 31. mai 2016 #10 Skrevet 31. mai 2016 Den 18.5.2016 at 15.34, AnonymBruker skrev: Har du vært på reunion med skolen din etter en god del år? Hvordan var det? Anonymkode: a7bbc...df2 Nei. Blitt invitert på tiårs med klassen fra den første skolen jeg gikk på, men ikke med den andre skolen. Første skolen var kombinert barne- og ungdomsskole, dog lå barneskole og ungdomsskole adskilt. Der hadde jeg det bra, gikk så å si hele barneskolen der før jeg flytta. Har kontakt med de fleste på Facebook, men var ikke på reunion fordi jeg bor på en helt annen kant av landet nå, og det ble vanskelig å komme seg dit...tidspunktet var også helt idiotisk. Hvorvidt klassen min fra ungdomsskolen jeg gikk på hadde reunion aner jeg ikke, - og ikke interesserer det meg heller. Hadde jeg dukket opp på evt reunion der så er jeg ikke sikker på om jeg ville blitt godt ivaretatt, for å si det mildt. Vel å merke kan tiden lege sår, men jeg vil alltid være på vakt for mobberne. Altså hele klassen. I dag kan jeg, hvis jeg treffer enkelte fra klassen, stå å snakke med dem som om vi var gamle venner. Utrolig, men sant. Andre jeg ser fra klassen, selv nå 20 år etter, om de kjenner meg igjen, - nærmest snur på gata og går raskt en annen vei. 1
Gjest Tom/Loki Skrevet 31. mai 2016 #11 Skrevet 31. mai 2016 Nei aldri , interessere meg ikke å treffe de folka igjen.
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2016 #12 Skrevet 31. mai 2016 7 timer siden, Tom/Loki skrev: Nei aldri , interessere meg ikke å treffe de folka igjen. Syntes det ble litt rart jeg, for jeg har truffet noen av de litt av og på på vei til og fra jobb og sånt. Det var visst helt tragisk. Anonymkode: e0009...5f1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå