AnonymBruker Skrevet 18. mai 2016 #1 Del Skrevet 18. mai 2016 Er det noen her som har slitt med depresjon og senere har blitt foreldre? Ble dere møtt med forståelse av helsemyndighetene, eller skepsis? Anonymkode: a2ed8...1f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2016 #2 Del Skrevet 18. mai 2016 Jeg har slitt psykisk i mange år, innleggelser, depresjon, selvskading osv. Når jeg fødte ble sped og småbarnsteamet på BUP kalt inn, hadde oppfølgning der i litt over ett år, Circle of Security, samspillsvideoer - lærte mye. Også mye(!) tettere oppfølgning fra helsestasjon og fikk også psykolog :-) Det er ingen bekymring og barnevernet har ikke vært kalt inn. Anonymkode: ad7b8...889 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2016 #3 Del Skrevet 18. mai 2016 På hvilket nivå snakker du om? En vanlig depresjon som ble behandlet av fastlege/psykolog, eller mer alvorlig som innleggelser/selvmordsforsøk hvor en har mer historikk innenfor psykiatri? Anonymkode: 424da...2e8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2016 #4 Del Skrevet 18. mai 2016 Var deprimert gjennom tenårene, gikk hos psykolog, var gjennom et par utredninger uten resultat. Har også to selvmordsforsøk bak meg. Når jeg fødte var det 10 år siden jeg sist hadde kontakt med den delen av helsevesenet. Jeg har vært åpen om det til både jordmor og hs når de har spurt, men de har ikke tatt videre. Jeg har også sagt at jeg føler meg som et helt annet menneske må enn det jeg var da, noe som stemmer. Har ikke fått noen form for svangerskap eller fødselsdepresjon Anonymkode: 8a677...8aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vevila Skrevet 18. mai 2016 #5 Del Skrevet 18. mai 2016 Jeg har en lang historie innen psykiatrien(innleggelse, personlighetsforstyrrelse, depresjon og angst) men aldri blitt møtt med annet enn støtte og forståelse. Det kommer nok helt an på hvordan man er som person og hvor stor innsikt man har i egen sykdom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå