AnonymBruker Skrevet 18. mai 2016 #1 Skrevet 18. mai 2016 Jeg blir det. Kjenner jeg blir surere og surere. Har ingen gleder av alkohol, så det har jeg kuttet ut. Har ingen dårlige opplevelser av alkohol i oppvekst,om det har betydning. Noen som vet hvorfor noen er sånn? Anonymkode: 25f42...7c7
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2016 #3 Skrevet 18. mai 2016 12 minutter siden, Krakk skrev: Dårlig stemning blant folkene du drikker med? Nei. Aldri noe tull har det vært. De er godt humør. Vært sånn bestandig. Så blir jeg dårlig i muskler og ledd dagen etter Anonymkode: 25f42...7c7
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2016 #4 Skrevet 18. mai 2016 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg blir det. Kjenner jeg blir surere og surere. Har ingen gleder av alkohol, så det har jeg kuttet ut. Har ingen dårlige opplevelser av alkohol i oppvekst,om det har betydning. Noen som vet hvorfor noen er sånn? Anonymkode: 25f42...7c7 Du tåler ikke alkohol, enkelt og greit. Det kan være at du reagerer sterkere enn de fleste på forgiftningen alkoholen gir. Det kan være at du får en hormonell reaksjon på alkoholen. Det kan være at alkoholen forsterker humøret du allerede har. Det kan være at du er lett dehydrert, og siden alkohol er dehydrerende blir det enda verre. Det kan være hundrevis av grunner, og ingen av oss kan si hva som er grunnen for deg. Anonymkode: eb9de...27d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå