QuestionEverything Skrevet 18. mai 2016 #1 Skrevet 18. mai 2016 Hei, jeg har kjøpt en underbukse på internett, men tørr ikke helt å begynne å bruke den ennå. Emballasjen var bare lukket med en teipbit, noe som ikke kan være vanskelig å sette på igjen hvis noen har åpnet den før. Butikken jeg skaffet den fra tillater også retur av alle produkter ink. undertøy. Så jeg føler det er en realistisk mulighet at noen har hatt på seg underbuksene før, selv om det sikkert er usannsynlig. Det type underbukse jeg er ute etter er såklart ikke lett å finne i vanlig butikk. Hadde vært greit om emballasjen var fullstendig factory sealed med plastikk, men av en eller annen grunn gjør de ikke dette. Hva tenker dere, er jeg gal?
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2016 #2 Skrevet 18. mai 2016 Vask den før du bruker den. Så er problemet løst. Anonymkode: 720b5...d00 4
Gjest lipgloss Skrevet 19. mai 2016 #3 Skrevet 19. mai 2016 tenker også at det bare er å vaske den,så er problemet løst,kunne gjerne tenkt meg å høre hva type undertøy dette er siden det er så spesielt,liker litt spesielle saker jeg
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2016 #4 Skrevet 19. mai 2016 Den 18.5.2016 at 12.35, QuestionEverything skrev: Hei, jeg har kjøpt en underbukse på internett, men tørr ikke helt å begynne å bruke den ennå. Emballasjen var bare lukket med en teipbit, noe som ikke kan være vanskelig å sette på igjen hvis noen har åpnet den før. Butikken jeg skaffet den fra tillater også retur av alle produkter ink. undertøy. Så jeg føler det er en realistisk mulighet at noen har hatt på seg underbuksene før, selv om det sikkert er usannsynlig. Det type underbukse jeg er ute etter er såklart ikke lett å finne i vanlig butikk. Hadde vært greit om emballasjen var fullstendig factory sealed med plastikk, men av en eller annen grunn gjør de ikke dette. Hva tenker dere, er jeg gal? Nei, jeg tenker at det kan være at du bekymrer deg og/ eller har angst og/ eller tvang i forbindelse med det du forteller. Er det en bomullstruse, kan du vaske den på 60 grader. Mange har bakterie og/ eller sykdomsangst (om det er det du er engstelig for i forbindelse med om noen kan ha hatt på seg trusen), og det finnes det hjelp for. Anonymkode: 85c1c...ad8 1
QuestionEverything Skrevet 20. mai 2016 Forfatter #5 Skrevet 20. mai 2016 18 timer siden, lipgloss skrev: tenker også at det bare er å vaske den,så er problemet løst,kunne gjerne tenkt meg å høre hva type undertøy dette er siden det er så spesielt,liker litt spesielle saker jeg Ensfarget treningsunderbukse (litt lange bein og syntetisk materiale) som ikke har noen logo rundt toppen. Ganske kjedelig, mao.
Gjest lipgloss Skrevet 20. mai 2016 #6 Skrevet 20. mai 2016 okey takk for svar,hadde håpet på noe kjempespennende jeg nå Ha en fin dag Klem Ronja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå