Gå til innhold

Hvordan ville dere menn reagert om dama deres gjorde dette?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, Mr X skrev:

Funker selvsagt fint for din del, har du prøv det? :smoke:

Trekant? Nei.

Å utføre ordre? Åå-ja! :smoke: :smoke: :smoke:

Anonymkode: 36555...2d0

Skrevet

Så hvis ordren er finn en kvinne vi kan knulle sammen med så går dette i orden? Eller er det du som utfører ordre? :smoke:

• Liker 1
Gjest Klopp
Skrevet

I stedet for at han tar dere på fersken, det kan oppfattes som utroskap, så tar du å binder han fast til sengen og binder noe foran øynene hans så han ikke ser noe. Så tar du eller hun dama du finner og suger han. Mens du/hun suger han så går du/hun og kysser han på kinnet, munnen, hvisker han i øret, og lar han slikke deg/henne. Så finner han fort ut at dere er to. Så tar dere av han det foran øynene så han ser så kan dere jenter kysse litt og kose med hverandre mens han ligger bundet og ikke får røre dere. Hvem hadde ikke tent på det? 

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, Mr X skrev:

Så hvis ordren er finn en kvinne vi kan knulle sammen med så går dette i orden? Eller er det du som utfører ordre? :smoke:

Ja, dersom det er ordren så gjør jeg det. Og dersom ordren er finn en kvinne som jeg (altså han) kan knulle, så gjør jeg det. 

Men jeg tar ikke ordre fra hvem som helst ;) 

Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Ja, dersom det er ordren så gjør jeg det. Og dersom ordren er finn en kvinne som jeg (altså han) kan knulle, så gjør jeg det. 

Men jeg tar ikke ordre fra hvem som helst ;) 

Ok, men er du singel, hvis ikke kan du gi henne ordre om å skaffe en kvinne til som dere kan kose dere sammen med? :smoke:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, Klopp skrev:

I stedet for at han tar dere på fersken, det kan oppfattes som utroskap, så tar du å binder han fast til sengen og binder noe foran øynene hans så han ikke ser noe. Så tar du eller hun dama du finner og suger han. Mens du/hun suger han så går du/hun og kysser han på kinnet, munnen, hvisker han i øret, og lar han slikke deg/henne. Så finner han fort ut at dere er to. Så tar dere av han det foran øynene så han ser så kan dere jenter kysse litt og kose med hverandre mens han ligger bundet og ikke får røre dere. Hvem hadde ikke tent på det? 

Det var ett veldig godt forslag. Men da tror jeg han hadde blitt sint på meg. For han har sagt til meg klart og tydelig at han ikke vil gjøre noe med en annen kvinne. Han vil bare se på mens jeg har sex med en annen kvinne. TS

Anonymkode: 3d353...ea3

Gjest Klopp
Skrevet (endret)
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var ett veldig godt forslag. Men da tror jeg han hadde blitt sint på meg. For han har sagt til meg klart og tydelig at han ikke vil gjøre noe med en annen kvinne. Han vil bare se på mens jeg har sex med en annen kvinne. TS

Åja. Ok men han trenger ikke være borti henne da eller hun borti han :) 

Endret av Klopp
Skrevet

Personlig hadde jeg dødd litt om jeg ikke visste NÅR TID. Tenk om han har litt vondt i magen akkurat den dagen/kvelden, planlegger å komme hjem og slippe ut litt stim i doskåla. Men der sitter du halvnaken med en annen halvnaken dame i senga. Eller tenk om han akkurat den dagen ikke føler for å gjøre noe som helst, er sliten og vil bare sove. Men der sitter du å nærmestpåtvinger en trekant der og da.

Og hvor er kiden oppi alt dette? Skal han ligge å sove mens dere har dere med en fremmed?

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Version 2.0 skrev:

Personlig hadde jeg dødd litt om jeg ikke visste NÅR TID. Tenk om han har litt vondt i magen akkurat den dagen/kvelden, planlegger å komme hjem og slippe ut litt stim i doskåla. Men der sitter du halvnaken med en annen halvnaken dame i senga. Eller tenk om han akkurat den dagen ikke føler for å gjøre noe som helst, er sliten og vil bare sove. Men der sitter du å nærmestpåtvinger en trekant der og da.

Og hvor er kiden oppi alt dette? Skal han ligge å sove mens dere har dere med en fremmed?

Hahaha du sier noe der. Det hadde jeg ikke tenkt på:) TS

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Mr X skrev:

Ok, men er du singel, hvis ikke kan du gi henne ordre om å skaffe en kvinne til som dere kan kose dere sammen med? :smoke:

Jeg tror det ble litt rot nå. Jeg er kvinne, og jeg tar gjerne i mot ordre, uansett hva den går ut på. Så svaret er nok ja til det du spør om. Men dette ble litt utenfor tema :) 

3 minutter siden, Version 2.0 skrev:

Enig med deg :) 

Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Hahaha du sier noe der. Det hadde jeg ikke tenkt på:) TS

Om det skal være overraskelse i bildet så ville jeg heller blitt overrasket av HVEM. Ikke når.

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror det ble litt rot nå. Jeg er kvinne, og jeg tar gjerne i mot ordre, uansett hva den går ut på. Så svaret er nok ja til det du spør om. Men dette ble litt utenfor tema :) 

Enig med deg :) 

Det var jaggu ikke enkel å skjønne at du er kvinne (før nå). Mener fortsatt at jeg ville bli henrykt over å komme hjem til dekket bord med to nakne, kåte og villige kvinner.  :smoke:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Mr X skrev:

Det var jaggu ikke enkel å skjønne at du er kvinne (før nå). Mener fortsatt at jeg ville bli henrykt over å komme hjem til dekket bord med to nakne, kåte og villige kvinner.  :smoke:

Da gjelder det bare å finne en kvinne nummer en som er med på dette. Ser ikke bort fra at det gjelder for svært mange kvinner. Hvorvidt kvinne nummer to er med på det, det er en annen sak :) 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Da gjelder det bare å finne en kvinne nummer en som er med på dette. Ser ikke bort fra at det gjelder for svært mange kvinner. Hvorvidt kvinne nummer to er med på det, det er en annen sak :) 

Det har du selvsagt rett i, men er det ikke det TS ønsker å gjøre for mannen sin? :smoke:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Mr X skrev:

Det har du selvsagt rett i, men er det ikke det TS ønsker å gjøre for mannen sin? :smoke:

Jo. Men han (mannen til TS) vil ikke at hun skal gjøre det. Og der ligger hele forskjellen.

Annonse
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo. Men han (mannen til TS) vil ikke at hun skal gjøre det. Og der ligger hele forskjellen.

Er det egentlig det som er saken. Han vil ikke knulle en annen kvinne, men han vil gjerne se henne elske med en kvinne. Det går jo ut på det samme, eller? :smoke:

• Liker 1
Skrevet
37 minutter siden, Version 2.0 skrev:

Du verden så komplisert ting skal være........:smoke:

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Mr X skrev:

Er det egentlig det som er saken. Han vil ikke knulle en annen kvinne, men han vil gjerne se henne elske med en kvinne. Det går jo ut på det samme, eller? :smoke:

Jeg vet ikke hva han vil, han har i alle fall ikke verken sagt han vil det eller gitt henne klarsignal til noe. Da kan ikke hun bare ta over styringen. Hun er ikke mammaen hans, hun er dama hans, hun må pent forholde seg til hva han vil også.

2 minutter siden, Mr X skrev:

Velkommen inn i de voksnes rekker ;) 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet ikke hva han vil, han har i alle fall ikke verken sagt han vil det eller gitt henne klarsignal til noe. Da kan ikke hun bare ta over styringen. Hun er ikke mammaen hans, hun er dama hans, hun må pent forholde seg til hva han vil også.

Velkommen inn i de voksnes rekker ;) 

Tullprat, hun er Dama hans og det gir henne i mine øyne "rettigheter", såfremt hun handler i hans ånd (dvs etter hans tanker/ønsker). Noe annet ville det være hvis hun er sammen med en dott, da kan det være at du er inne på noe. Jeg har levd i de voksnes verden en stund, men har fortsatt et meget spennende liv uten en masse tøvete begrensninger...nemlig! :smoke:

Skrevet
15 minutter siden, Mr X skrev:

Egentlig er det veldig enkelt forklart: Alle mennesker må drite fra tid til annen. Når man skal ha trekant for første gang er det kanskje ikke så kult å få opp pikken samtidig som man kjenner på at det holder på å eksplodere litt lengre bak. Selvsagt kan han jo også bare gå å drite, men det kan jo få stemninga litt ned inne på soverommet da det faktisk høres hva man gjør på do!

Noe veldig enkelt som å gå på do må av og til strategisk planlegges. Å ha magen tømt og go før en trekant vil jeg si er veldig smart :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...