AnonymBruker Skrevet 18. mai 2016 #61 Skrevet 18. mai 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Bare send ham ei mld og bli ferdig med det! Da finner du raskt ut hva han tenker, så slipper du å lage en megatråd her inne på KG. Anonymkode: f5f46...4fa Slutt å være en grinebiter. Anonymkode: fd7a0...c0e 2
Rosalie Skrevet 18. mai 2016 #62 Skrevet 18. mai 2016 Tradisjonell eller ei - det er da ekstremt lite pushy å sende en melding a la "Det var onsdag kl 6 på Kafe Kula vi skulle møtes?" 5
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2016 #63 Skrevet 18. mai 2016 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så du mener at han kan være betatt eller forelsket, selv om han ikke tar kontakt før vår neste date? Anonymkode: d4697...600 Klar han kan. Han kan også føle seg brukt av deg siden du ikke gir livstegn fra deg. Han kan også være helt care fordi han fikk pult. Men du finner ikke ut av dette før du tar kontakt. Jeg er enig med de som sier du er feig. Tradisjonell har ingen ting med kontakt å gjøre. Vil du snakke med han så må jo du ta kontakt. Han her er voksen så jeg regner med du er eldre enn 18 år. Og da burde du være voksen nok selv. Anonymkode: b849f...16f 5
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2016 #64 Skrevet 18. mai 2016 Ikke rart at kvinner mister "fangsten" sin når de lager heller vil laga dramatråder på KG for å fore feministene med mer mannehat enn å sende en bitteliten sms i real life og komme videre med datingkrigen. Anonymkode: a40bb...fcc 2
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2016 #65 Skrevet 18. mai 2016 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Haha, ok! Jeg oppfatter det ikke sånn, siden det var han som tok initiativet til at vi skulle bli sammen. Jeg tvang han aldri til å møte meg igjen. Jeg spurte bare om han fortsatt hadde lyst til å treffe meg og han svarte ja, og så utviklet ting deg derfra. Jeg ser ikke helt den dynamikken du påpeker, men jeg tenker at det er bedre å våge å ta initiativ som kvinne, og hvis fyren har fått kalde føtter burde han ha baller til å si i fra - hvis ikke er det litt hans feil om han havner i et forhold han ikke vil være i. Anonymkode: d63bd...e88 Nemlig, han er konfliktsky, du er dominerende. Sannsynlig er du allerede på god vei til å disiplinere han til å lukke dolokket etter brukt og vaske gulvene før du kommer hjem.. Anonymkode: a40bb...fcc
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2016 #66 Skrevet 18. mai 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke rart at kvinner mister "fangsten" sin når de lager heller vil laga dramatråder på KG for å fore feministene med mer mannehat enn å sende en bitteliten sms i real life og komme videre med datingkrigen. Anonymkode: a40bb...fcc Feministene sitter vel heller å roper at TS må få fingeren ut og sende en sms? Anonymkode: 5f339...fbb 7
Okapi Skrevet 18. mai 2016 #67 Skrevet 18. mai 2016 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk. Jeg forstår ikke hvorfor noen bare må spy ut eder og galle når jeg starter en tråd med et oppriktig spørsmål. Anonymkode: d4697...600 Du mottar ikke negative svar fordi folk er onde og sitter og humrer i skjegget. Du får negative svar fordi folk oppfatter din påstanden om å være tradisjonell som en kombinasjon av irrasjonell, feig og uærlig, og fordi du går rett i forsvarsmodus når du kritiseres. Du sier du er tradisjonell, men du har ikke vist det på noen måte som har kostet deg noe. Å møtes via nettdating er ikke tradisjonelt, å ha sex på første date er ikke tradisjonelt, og man skal tøye det ganske langt for å finne "mannen sender første SMS etter date" i Skikk og Bruk. For oss, som ikke vet annet om deg enn hvordan du har vært i disse tre situasjonene, virker det som du bruker begrepet når det passer deg, for å unngå å innrømme at den egentlig årsaken til at du ikke tar kontakt er at det rett og slett er litt skummelt. 19
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2016 #68 Skrevet 18. mai 2016 PS: stort sett alle jenter sier de ikke vil ha sex på første date. Ikke sier de at de har hatt sex på første date før heller. Anonymkode: b849f...16f 3
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2016 #69 Skrevet 18. mai 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nemlig, han er konfliktsky, du er dominerende. Sannsynlig er du allerede på god vei til å disiplinere han til å lukke dolokket etter brukt og vaske gulvene før du kommer hjem.. Anonymkode: a40bb...fcc Shit, der avslørte du min masterplan! Egentlig ønsker jeg meg ikke en ektemann, jeg ønsker meg en slave forkledd som ektemann (siden slaveri er forbudt). Ikke si det til noen, siden jeg er så godt i gang. Anonymkode: d63bd...e88 4
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2016 #70 Skrevet 18. mai 2016 Det er best å bare la tråden ligge og drite i det som skrives her, TS. Ikke fordi du skal overgi deg mot alle nett-trollene, men rett og slett fordi det ikke er verdt å bruke energi på. Er visst ikke grenser for hva folk gidder å hakke på andre for. Anonymkode: fd7a0...c0e 4
makkapakka Skrevet 18. mai 2016 #71 Skrevet 18. mai 2016 det må da være lov å spørre om man kan få mer sex? send sms du 3
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2016 #72 Skrevet 18. mai 2016 1 minutt siden, makkapakka skrev: det må da være lov å spørre om man kan få mer sex? send sms du ulovlig må være mann for og ta initativ Anonymkode: 7301d...a2e 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2016 #73 Skrevet 18. mai 2016 Du var nok ikke kone emne da og han brukte deg. Menn har det fint gitt. Anonymkode: bb642...013 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2016 #74 Skrevet 18. mai 2016 Men TS, jeg har svart deg tidligere. Selv om man er tradisjonell, har samfunnet endret seg og man er av og til nødt til å ta ansvar for eget kjærlighetsliv. Er det ikke bedre å løsne litt på prinsippene sine, fremfor å bedrive venting og selvtortur? Det å vise interesse er ikke en big deal, kjærligheten får man ikke servert på et sølvfat. I dag er dating blitt en slags konkurranse, siden vi har Internett der man har flere friere enn før. En mann vil kanskje som resultat jobbe mindre for en enkelt dame som ikke tar initiativ dersom han har flere potensielle damer å velge mellom. Da er man nødt til å skille seg litt ut og våge å trå litt utenfor komfortsonen sin. Anonymkode: d63bd...e88 5
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2016 #77 Skrevet 18. mai 2016 Et øyeblikk siden, Neket skrev: Har du sendt SMS nå? Hun for tradisjonell, og foretrekker telegram. Anonymkode: d8d3e...4e9 11
Ziljenh Skrevet 18. mai 2016 #78 Skrevet 18. mai 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Men hvorfor mener du at bare jeg skal takke for daten? Hvorfor skal ikke han gjøre det mener du? Han er tross alt mannen. Og nei, det er ikke påbudt at alle kvinner skal være feminister. Anonymkode: d4697...600 Tross alt mannen?? Trodde virkelig vi var kommet lenger i dag.. Det er like mye selvfølge at du skal sende melding, som at han skal det. Når han allerede har invitert til date nummer to, synes jeg du burde være såpass grei at du tar intiativ til videre kontakt. 5
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2016 #80 Skrevet 18. mai 2016 34 minutter siden, Ziljenh skrev: Tross alt mannen?? Trodde virkelig vi var kommet lenger i dag.. Det er like mye selvfølge at du skal sende melding, som at han skal det. Når han allerede har invitert til date nummer to, synes jeg du burde være såpass grei at du tar intiativ til videre kontakt. Kommet lenger? Alle er ikke like, alle har ikke samme syn som deg på verden. Du virker ganske trangsynt ,men å forvente at alle skal være Tårnfrid, er å gå for langt. Anonymkode: d4697...600
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå