AnonymBruker Skrevet 18. mai 2016 #41 Skrevet 18. mai 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Fordi jeg er litt tradisjonell og mener at mannen burde gjøre dette. Samtidig vil jeg ikke virke desperat eller masete. Anonymkode: d4697...600 Oh, Djeez Louise... Er det rart det er krig i verden... Anonymkode: 2f7f6...c21 4
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2016 #42 Skrevet 18. mai 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han vet at jeg liker tradisjonelle kjønnsroller, spesielt på soverommet. Men vi har ikke snakket så mye om det i forhold til å ta kontakt og rekkefølgen på sånt. Anonymkode: d4697...600 Nei men da er det ingenting som tilsier at han vet at du forventer at enten ønsker du kontakt nå, eller så er det ikke meningen at det skal bli noe ordentlig. Anonymkode: 1fbc0...69d 2
Rosalie Skrevet 18. mai 2016 #43 Skrevet 18. mai 2016 37 minutter siden, OPIgirl skrev: Hvorfor det? Hva er galt med å være tradisjonell? "Hun ville at jeg skulle behandle henne som en prinsesse. Så jeg giftet henne bort til en fremmed for å styrke vår allianse med Frankrike". Men jo da, det er fint å være tradisjonell. 13
Gjest Bakedama Skrevet 18. mai 2016 #44 Skrevet 18. mai 2016 Send sms, spør hvordan det går med han, og at du ser frem til ny date
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2016 #45 Skrevet 18. mai 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Fordi jeg er litt tradisjonell og mener at mannen burde gjøre dette. Samtidig vil jeg ikke virke desperat eller masete. Anonymkode: d4697...600 Tradisjonell? I hvilken tradisjon er det nedfelt noe om sms mellom menn og kvinner? Du ønsker at han skal være en trygg person for deg. Det er han ikke. Ikke gidd å møte han igjen dersom han ikke følger deg opp slik du har behov for det! Det kommer til å bli et dårlig forhold mellom dere dersom du skal måtte gå på nåler. Anonymkode: 8fc4d...8f5
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2016 #46 Skrevet 18. mai 2016 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Oh, Djeez Louise... Er det rart det er krig i verden... Anonymkode: 2f7f6...c21 Det er ikke rart at det er krig i verden fordi en kvinne er tradisjonell? Virkelig? Anonymkode: d1896...fab 2
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2016 #47 Skrevet 18. mai 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke rart at det er krig i verden fordi en kvinne er tradisjonell? Virkelig? Anonymkode: d1896...fab Krig starter ikke med vold, det starter med misforståelser. Så ja - når noen beter seg som TS oppstår misforståelser, og i ytterste konsekvens krig. Anonymkode: 2f7f6...c21
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2016 #48 Skrevet 18. mai 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Krig starter ikke med vold, det starter med misforståelser. Så ja - når noen beter seg som TS oppstår misforståelser, og i ytterste konsekvens krig. Anonymkode: 2f7f6...c21 OMG!!! Anonymkode: d1896...fab 2
Gjest Sly Skrevet 18. mai 2016 #49 Skrevet 18. mai 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke rart at det er krig i verden fordi en kvinne er tradisjonell? Virkelig? Anonymkode: d1896...fab Jeg må si meg enig med en bruker lengre opp her - hun er ikke tradisjonell når hun har sex på første date. Det hun derimot er, er feig og uten ryggrad. Hun tør ikke å stå for det hun sier og hun tør ikke å ta kontakt.
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2016 #50 Skrevet 18. mai 2016 Du er jo virkelig ikke spesielt tradisjonell når du hopper til køys med han på første date? Hvordan kan han vite at "jeg pleier aldri å gjøre dette" ikke bare er noe du sier slik at han ikke skal tro du er løs på tråden? Hele problemstillingen er latterlig, du møtte han på nettet, hadde sex på første date etter å ha chattet noen dager, skipet for å tradisjoner har seilt av gårde for lenge siden. Skriv en sms og bli ferdig med det, ikke sitt å syt over noe som lett kan klares opp i med å slutte å sitte passiv og tiltaksløs. Anonymkode: 5f339...fbb 14
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2016 #51 Skrevet 18. mai 2016 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei, TS! Jeg hadde sex på første date, der vi avtalte å møtes igjen. Jeg hørte ingenting fra fyren på noen dager, så jeg tok kontakt for å bekrefte neste date, og nå har vi blitt kjærester. Min type tenkte rett og slett ikke over at han burde ha sendt en bekreftelsesmelding siden neste date allerede var i boks.Anonymkode: d63bd...e88 bla bla bla Han hørtes som en konfliktsky type som fikk kalde føtter. Du høres ut som en dominerende person som rodde i land fangsten. Anonymkode: a40bb...fcc 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2016 #52 Skrevet 18. mai 2016 Slutt og tro på alt de sier til deg, når menn er in love er min erfaring at de er forsiktige...... Anonymkode: 983e7...200 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2016 #53 Skrevet 18. mai 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Slutt og tro på alt de sier til deg, når menn er in love er min erfaring at de er forsiktige...... Anonymkode: 983e7...200 Så du mener at han kan være betatt eller forelsket, selv om han ikke tar kontakt før vår neste date? Anonymkode: d4697...600
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2016 #54 Skrevet 18. mai 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Og jo, jeg er tradisjonell. Jeg pleier ikke å ha sex på første date, noe jeg fortalte ham. Anonymkode: d4697...600 Det blir bare verre og verre når du prøver å ro deg i land her.. Anonymkode: a40bb...fcc 7
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2016 #55 Skrevet 18. mai 2016 TS: Man skal ikke kunne opprette en eneste tråd her nesten, uten at det kommer en haug med grinebitere som skal grine over alt du skriver. Vit at det ikke er deg det er noe galt med. Anonymkode: fd7a0...c0e 5
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2016 #56 Skrevet 18. mai 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: bla bla bla Han hørtes som en konfliktsky type som fikk kalde føtter. Du høres ut som en dominerende person som rodde i land fangsten. Anonymkode: a40bb...fcc Haha, ok! Jeg oppfatter det ikke sånn, siden det var han som tok initiativet til at vi skulle bli sammen. Jeg tvang han aldri til å møte meg igjen. Jeg spurte bare om han fortsatt hadde lyst til å treffe meg og han svarte ja, og så utviklet ting deg derfra. Jeg ser ikke helt den dynamikken du påpeker, men jeg tenker at det er bedre å våge å ta initiativ som kvinne, og hvis fyren har fått kalde føtter burde han ha baller til å si i fra - hvis ikke er det litt hans feil om han havner i et forhold han ikke vil være i. Anonymkode: d63bd...e88 4
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2016 #57 Skrevet 18. mai 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: TS: Man skal ikke kunne opprette en eneste tråd her nesten, uten at det kommer en haug med grinebitere som skal grine over alt du skriver. Vit at det ikke er deg det er noe galt med. Anonymkode: fd7a0...c0e Takk. Jeg forstår ikke hvorfor noen bare må spy ut eder og galle når jeg starter en tråd med et oppriktig spørsmål. Anonymkode: d4697...600 2
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2016 #58 Skrevet 18. mai 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Takk. Jeg forstår ikke hvorfor noen bare må spy ut eder og galle når jeg starter en tråd med et oppriktig spørsmål. Anonymkode: d4697...600 Been there done that... De har dessverre problemer på personlig plan som gjør at de må hevde seg og ta det ut på tilfeldige mennesker på Internett. Anonymkode: fd7a0...c0e 2
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2016 #59 Skrevet 18. mai 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Haha, ok! Jeg oppfatter det ikke sånn, siden det var han som tok initiativet til at vi skulle bli sammen. Jeg tvang han aldri til å møte meg igjen. Jeg spurte bare om han fortsatt hadde lyst til å treffe meg og han svarte ja, og så utviklet ting deg derfra. Jeg ser ikke helt den dynamikken du påpeker, men jeg tenker at det er bedre å våge å ta initiativ som kvinne, og hvis fyren har fått kalde føtter burde han ha baller til å si i fra - hvis ikke er det litt hans feil om han havner i et forhold han ikke vil være i. Anonymkode: d63bd...e88 Ja, og siden dere fremdeles er kjærester så er det vel uten tvil en gjensidig greie. Irriterende at noen prøver å sabotere tråden med usakligheter. Du og kjæresten din sin historie, gir meg håp i alle fall. Anonymkode: d4697...600 3
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2016 #60 Skrevet 18. mai 2016 Bare send ham ei mld og bli ferdig med det! Da finner du raskt ut hva han tenker, så slipper du å lage en megatråd her inne på KG. Anonymkode: f5f46...4fa 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå