Gå til innhold

Sex på første date - ingen kontakt etterpå.... :(

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hadde for noen dager en kjempefin date med en kjekk mann. Vi hadde veldig bra kjemi, og han sa han var betatt av meg, ville møte meg igjen. Etterhvert tok han initiativ til at jeg skulle bli med ham hjem. Jeg sa at jeg egentlig ikke turde dette, fordi jeg ikke vil være en som har sex på første date, og gir ham feil inntrykk.

Han sa at nei, det vil ikke gi ham noe negativt inntrykk - men sa at han ikke forventet sex, men tenkte det ville være hyggelig å få meg på tomannshånd. Han er en mann som har vært i et par langvarige forhold, og er tidlig i 40-årene, velutdannet og dannet. Så, jeg ble med ham hjem,

Vi begynte etterhvert å kysse, noe som var kjempedeilig. Etterhvert gikk vi til soverommet hans, kledde oss nakne, og ja, hadde sex. Jeg overnattet, og vi hadde sex en gang i løpet av natten også. Det ble ikke så mye søvn.

Vi koste oss sammen, spiste frokost, og så dro jeg hjem. Vi avtalte å møtes senere denne uken, og avtalte sted og tid. Men,, han har ennå ikke sendt meg noen sms og sagt noe om den første daten vår eller noe. Total stillhet. Jeg tør ikke å sende melding til ham først, og nå har det gått tre dager.....Om to dager skal vi møtes.

Hva burde jeg gjøre? Kanskje han bare forholder seg til at vi skal møtes igjen, og derfor ikke skriver noe? Uansett så hadde jeg syntes det ville være hyggelig, og gjort meg mindre usikker og nervøs, om han sendte en fin sms til meg. Overdramatiserer jeg?

Anonymkode: d4697...600

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ville bare sendt en oppfølgings-sms imorgen for å bekrefte daten. 

Anonymkode: e393b...e72

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor kan ikke du sende melding da?

Anonymkode: 1c128...9b1

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor kan ikke du sende melding da?

Fordi jeg er litt tradisjonell og mener at mannen burde gjøre dette. Samtidig vil jeg ikke virke desperat eller masete. :(

• Liker 1
Gjest Amininata
Skrevet

Det er da IKKE desperat og sende melding etter 3 dager ! :P
Du har hatt SEX med han, er ikke det mer intimt enn SMS etter 3 dager?

Send en melding og bli ferdig med det.
Svarer han ikke så er det kjipt, men han syntes ialfall du var heit nok til og ha seg med deg

AnonymBruker
Skrevet

Kan du ikke bare sende en sms for å bekrefte neste date? Kan hende han venter på at du skal ta kontakt :) hvordan var kontakten før første date?

Anonymkode: 7ae0a...19a

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Fordi jeg er litt tradisjonell og mener at mannen burde gjøre dette. Samtidig vil jeg ikke virke desperat eller masete. :(

Det hadde vært fint om han gjorde det, men nå har han altså ikke gjort det. 

Jeg hadde forstått det om dere ikke hadde spesifikke planer, men ettersom dere faktisk har det er det helt naturlig å sjekke om avtalen fortsatt står. Da viser du at du er en kvinne med flere ting på timeplanen som verdsetter din egen tid. 

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan du ikke bare sende en sms for å bekrefte neste date? Kan hende han venter på at du skal ta kontakt :) hvordan var kontakten før første date?

Anonymkode: 7ae0a...19a

Kanskje han gjør det. Men jeg får meg ikke til å skrive først. :( Han sa til og med at han var betatt av meg, at han vil møtes igjen, bli bedre kjent etc. Så det, inkludert sexen, gjorde at jeg hadde forventet å høre fra ham på sms.

Før daten skrev vi meldinger frem og tilbake i et par dager, på det nettdatingstedet vi møttes på. Helt fint, og det var han som tok initiativ til å møtes tidlig.

AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, Amininata skrev:

Det er da IKKE desperat og sende melding etter 3 dager ! :P
Du har hatt SEX med han, er ikke det mer intimt enn SMS etter 3 dager?

Send en melding og bli ferdig med det.
Svarer han ikke så er det kjipt, men han syntes ialfall du var heit nok til og ha seg med deg

Ok, kanskje ikke desperat, men føler at om jeg gjør det, så får han på en måte et overtak over meg -at det virker det som om jeg er mer interessert enn ham. Liker ham veldig godt, så vil prøve å gjøre alt "riktig" denne gangen. 

Vi har en konkret avtale om å møtes igjen, så jeg håper at han ringer eller sender sms i dag i alle fall. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Off ikke vær så tafatt! :P send han en melding. Du klarer det med tanke på at dere hadde sex på første date. 

• Liker 16
Gjest Amininata
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok, kanskje ikke desperat, men føler at om jeg gjør det, så får han på en måte et overtak over meg -at det virker det som om jeg er mer interessert enn ham. Liker ham veldig godt, så vil prøve å gjøre alt "riktig" denne gangen. 

Vi har en konkret avtale om å møtes igjen, så jeg håper at han ringer eller sender sms i dag i alle fall. 

VIll tro du heller viser iniativ og at du ikke er en passiv dame som man har rundt lillefingeren ;)
En SMS er ikke mas, om du sender 4-5 på rad om du ikke får svar derimot.
Og om at du sender en SMS skulle være en "dealbreaker" for videre kontakt, da er han søppel spør du meg :P

Det er mulig han sitter og tenker det samme som deg, ikke het tørr sende mld

Masse lykke til! Håper du finner ut av hva du gjør og at fyren er bra!

AnonymBruker
Skrevet

Dersom du hadde vært så "tradisjonell" hadde du vel ikke hatt sex på første date. Og nå - kvinner tro - friker du ut over potensielt manglende interesse.

Det er ikke så mye du kan gjøre for å få 'overtaket' i denne situasjonen nå. Om du sender en en melding for å bekrefte daten spiller veldig liten rolle fra eller til. Enten så er han interessert i å treffe deg igjen eller så er han ikke, meldingen fungerer bare klargjørende. 

• Liker 18
AnonymBruker
Skrevet

Når han inviterer og tar initiativ til en date så er det din plikt å si takk i ettertid. Du har ikke engang takket han for første date. Uhøffelig. 

Han er vel rimelig såra nå og tenkte han ikke nådde opp til din standard. Stakkars fyr. 

Anonymkode: b849f...16f

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så du vil heller plage deg selv i en uke?

Anonymkode: 96ee1...5fe

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så du vil heller plage deg selv i en uke?

Anonymkode: 96ee1...5fe

Vel, ja, heller det enn å virke masete. :(

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror det er no go, ingen som vil ha en som ligger med en på 1 date.

Anonymkode: 983e7...200

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor? Han hadde jo også sex på første date, ikke bare jeg. Og vi snakket om temaet både før og etterpå.

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare send han en melding du. En melding er virkelig ikke masete. Bare si at du koste deg på forrige date, og ser frem til neste. Menn trenger bekreftelse de og :) 

Anonymkode: 1fbc0...69d

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Masete? Har det ikke falt deg inn at man takker for en date? Eller at han antagelig tror du ikke er keen på han?

Jeg er dame selv og blir litt irritert på slike som deg. Dere gjør at menn ikke tør å ta mer initiativ senere fordi de blir ditcha. 

Anonymkode: b849f...16f

• Liker 5
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ser ærlig talt ikke problemet. Synes det er verre med folk som vil, men lar være fordi reglene sier at man skal gjøre sånn og sånn.

• Liker 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...