Gjest Anonymous Skrevet 30. oktober 2004 #3 Skrevet 30. oktober 2004 Å ja. Visste ikke at det var skrevet før.
Gjest Genevieve Skrevet 30. oktober 2004 #4 Skrevet 30. oktober 2004 Det ble avslørt bare få dager etter at farmen startet på TV2. Men jeg liker Snorre jeg, han er en mer verdig vinner enn de andre brødgjøkene som har vært med i år.
Gjest Gjesta Skrevet 30. oktober 2004 #5 Skrevet 30. oktober 2004 Er dette FAKTA, eller bare tull? Har ikke fått med meg at vinneren er avslørt jeg... Men OM det er sånn at Snorre vinner, da blir jeg STORFORØYD!!! K
Gjest lmari Skrevet 30. oktober 2004 #6 Skrevet 30. oktober 2004 Bare fortsett å være storfornøyd du, Kverula!!
monja Skrevet 30. oktober 2004 #8 Skrevet 30. oktober 2004 Jeg uansett hvem som vinner, bare det ikke blir Reidun! Så om Snorre vinner jeg litt ekstra!
Gjest Gjesta Skrevet 30. oktober 2004 #11 Skrevet 30. oktober 2004 Du har da alltid vært vettug, monja - du har bare heia på feil person... K
Gjest Madden Skrevet 30. oktober 2004 #12 Skrevet 30. oktober 2004 Det har jeg virkelig ikke fått med meg!!! Hvordan ble det avslørt da? Men enig med Monja...jeg jubler for hvem det skal være så lenge Reidun ikke går av med seieren!
Gjest gjest1 Skrevet 30. oktober 2004 #13 Skrevet 30. oktober 2004 Hmm...har klart å ikke få det med meg jeg... Jeg er så rar at jeg faktisk ikke liker å få vite hvem som vinner diverse ting før finalen vises på TV. Men det er vel kanskje bare meg... Jeg synes hvertfall at det er skikkelig teit når slike ting avsløres!
Gjest Madam Felle Skrevet 30. oktober 2004 #14 Skrevet 30. oktober 2004 Syns det blir for dumt å skrive det i overskriften, om farmen ikke er ferdig enda. Snakk om å ødelegge gleden for de som ønsker å vente med å finne det ut. Men det er vel det enkelte ønsker, å ødelegge gleden til andre. :evil:
Gjest Anonymous Skrevet 30. oktober 2004 #15 Skrevet 30. oktober 2004 Syns det blir for dumt å skrive det i overskriften, om farmen ikke er ferdig enda. Snakk om å ødelegge gleden for de som ønsker å vente med å finne det ut. Men det er vel det enkelte ønsker, å ødelegge gleden til andre. :evil: Helt enig med deg.. Syns det er dårlig gjort. Fy deg!! Men jeg må jo få med meg de siste programmene uansett da. Og jeg heier på REIDUN!!
Gjest Anonymous Skrevet 30. oktober 2004 #16 Skrevet 30. oktober 2004 Mente selvfølgelig : Fy deg som avslørte dette.. :evil:
Gjest Anonymous Skrevet 30. oktober 2004 #17 Skrevet 30. oktober 2004 Mente selvfølgelig : Fy deg som avslørte dette.. :evil: Enig! :evil:
Gjest Anonymous Skrevet 30. oktober 2004 #18 Skrevet 30. oktober 2004 det var dårlig gjort ass... jeg ville jo ikke vite dette!
Gjest Trulselinemor Skrevet 30. oktober 2004 #19 Skrevet 30. oktober 2004 Det er typisk at en gjest som starter en slik tråd. Tør ikke å stå fram. Håper Snorre har masse spillegjeld og mister både bil og hytte.
Gjest Anonymous Skrevet 30. oktober 2004 #20 Skrevet 30. oktober 2004 nå står det i overskriten at vinneren avsløres, dvs at hvis du ikke vil vite det, ja da åpner du ikke denne ruta. Enkelt og greit. Hadde vært anerledes hvis overskriften var "hvem vinner farmen" Hadde ikke visst om avsløringen da..... Ikke jeg som er trådstarter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå