AnonymBruker Skrevet 18. mai 2016 #1 Del Skrevet 18. mai 2016 Ja! Mener jeg Hva mener du? Anonymkode: 7b3af...52c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2016 #2 Del Skrevet 18. mai 2016 Nei. Jeg synes heller det er motsatt. Mye bitre, grinete og rent ut sagt utrivelige folk. Det er ikke mange som utmerker seg med snert, humor og "rom" for andre her inne. Nå høres jeg sikkert ut som ei megge selv haha. Anonymkode: c2e6d...445 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2016 #3 Del Skrevet 18. mai 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei. Jeg synes heller det er motsatt. Mye bitre, grinete og rent ut sagt utrivelige folk. Det er ikke mange som utmerker seg med snert, humor og "rom" for andre her inne. Nå høres jeg sikkert ut som ei megge selv haha. Anonymkode: c2e6d...445 Kanskje vi ikke har lest de samme trådene og/ eller besøkt de samme forumrommene like mye og/ eller ikke har samme type humor? Mye bra på dette forumrommet i hvertfall Anonymkode: 7b3af...52c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 18. mai 2016 #4 Del Skrevet 18. mai 2016 Seffer'n er vi det! De som mener noe annet eier ikke humor 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2016 #5 Del Skrevet 18. mai 2016 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje vi ikke har lest de samme trådene og/ eller besøkt de samme forumrommene like mye og/ eller ikke har samme type humor? Mye bra på dette forumrommet i hvertfall Anonymkode: 7b3af...52c Mulig du har rett Tror ikke jeg har vært innom her før. Får ramle innom her oftere å sjekke forholda Anonymkode: c2e6d...445 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2016 #6 Del Skrevet 18. mai 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mulig du har rett Tror ikke jeg har vært innom her før. Får ramle innom her oftere å sjekke forholda Anonymkode: c2e6d...445 Flott! Denne kan anbefales! Mange godbiter der Tråden for flåsete svar man egentlig har lyst til å gi i tråder. Anonymkode: 7b3af...52c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2016 #7 Del Skrevet 18. mai 2016 Disse er også fine Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå? Skal vi lage en fortelling? Anonymkode: 7b3af...52c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2016 #8 Del Skrevet 18. mai 2016 Skal sjekkes ut - takk Anonymkode: c2e6d...445 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2016 #9 Del Skrevet 18. mai 2016 Anonymkode: 7b3af...52c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 18. mai 2016 #10 Del Skrevet 18. mai 2016 19 timer siden, Salka skrev: Seffer'n er vi det! De som mener noe annet eier ikke humor Nettopp. 💏💑❤ 😜 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2016 #11 Del Skrevet 18. mai 2016 Ja! Rett som det er er det til og med tilsiktet! Anonymkode: def01...0e2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 18. mai 2016 #12 Del Skrevet 18. mai 2016 Den eneste personen jeg føler et visst ansvar for å more er... wait for it... Megsjæl...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElectricScum Skrevet 18. mai 2016 #13 Del Skrevet 18. mai 2016 Nei. Takhøyden er for lav og den generelle humoren er tantete og lukter møllkuler. Et godt eksempel er "Tråden for flåsete svar man egentlig har lyst til å gi i tråder. " En tråd som legger opp til at man kan servere noen innlegg med mer snert og edge, men som ender opp i en tirade av pinligheter man kunne servert på bedehuset uten at noen ville hevet et øyenbryn. Det første og verste jeg fant av eksempler på første klikk følger. Eksempel 1:Ris på rumpaJa takk. Heller det enn spaghetti. Og gjerne kokt så det ikke gjør så vondt. Hæ? Drøøøøyt, assa. Drøøøyt svar! Eksempel 2: Når burde barn få valpMenneskebarm får ikke valper. De skal bli store, så kan de få barn. Damn! Blir det morsommere nå må jeg logge av. Faen så frekt svar, ass! Drøøøyt! *rister på hodet* Eksempel 3:Hvilken TV-kanal ser du mest på?Eg ser eigentleg berre på bok-kanalen. Korleis finn du den, spør du? Vel, du velger ei bok frå bokhylla di, så åpner du den og byrjar å lese. Så enkelt er det!Hvis du ikkje har ei bokhylle, brukar du bibliotekets bøker. Syyyykt kløktig uttenkt! Men RIMELIG drøyt, forråsiresånn! Men ja, humoren er traurig her på KG. Men som sikkert et snusfornuftig pikebarn eller eldre dame straks vil påpeke. "Smaken er som baken, den er delt" *blunk blunk* Eller som jeg pleier å si det "smaken din er ræva og du stinker i tillegg." 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2016 #14 Del Skrevet 18. mai 2016 Det er morsomme folk på KG men humoren på DETTE forumrommet er ikke min kopp te foråsidetsånn. Enig i at det er gammeltantete humor Anonymkode: cffd1...35a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 18. mai 2016 #15 Del Skrevet 18. mai 2016 Nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2016 #16 Del Skrevet 18. mai 2016 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Flott! Denne kan anbefales! Mange godbiter der Tråden for flåsete svar man egentlig har lyst til å gi i tråder. Anonymkode: 7b3af...52c Og her er mange godbiter. Anonymkode: 543be...369 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2016 #17 Del Skrevet 18. mai 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og her er mange godbiter. Anonymkode: 543be...369 Tusen takk! Anonymkode: 7b3af...52c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå