Gå til innhold

Blir så glad av å drikke!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir rett og slett kjempeglad når jeg drikker. I moderate mengder, selvsagt. Det skal ses at jeg aldri overdriver eller blir full. Jeg koser meg med max 6 halvlitere. Fylla har jeg aldri likt, og har vært full veldig sjelden og aldri nå lenger..

Jeg skal på jobb imorra, men sitter nå og drikker. Bare 4 halvlitere, men likevel.. Tar buss, så ikke noen fare sånn sett.

Jeg skulle ønske jeg hadde denne 4 øls-rusen hele tida. Den er behagelig; ikke noe reduserte sanser (merkbart iallefall), men nok til at man føler seg "pusset". I tillegg koser jeg meg skikkelig, og har positive tanker, i motsetning til når jeg er edru.

Har såpass selvkontroll at drikking nesten alltid foregår kun i helgene. Så jeg har heldigvis ikke noe problem.

Hvordan er alkoholbruken din?

Anonymkode: 8b517...fee

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

7 pils nede nå. Skal lage noe mat, jekke en pils til og sette på noe Top Gear. En spliff hadde vært kremen på kaka nå, men går fint uten altså. Å vært konstant brisen hadde vært 'too much' for meg. For ukonsentrert... Jeg må være edru for å ta ting seriøst

Anonymkode: b4f7c...ba3

AnonymBruker
Skrevet

Hadde jeg drukket en 6 pakning på en kveld så hadde jeg vært rimelig redusert, vet ikke om det taler for eller imot?

Anonymkode: 43f2a...a7a

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er slik som deg ts. Jeg blir sliten av å være sosial til vanlig. Sjenert er jeg og. Men når jeg får i meg litt, blir jeg glad, energisk og mer engasjert. Synn jeg ikke er slik hele tiden. Vet ikke hva som skjer inni meg når jeg blir så glad av drikking. Det skumle er at jeg i brisen tilstand allerede har blitt dum, og tror på en måte bare at jeg har fått masse selvtillit og drikker gjerne litt mer. Så kjenner jeg etter hvert hvor sliten jeg blir og daler nedover.

Anonymkode: ecb43...1ba

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal ikke moralisere, men for meg som alkoholiker var det slik det startet.

Anonymkode: 16956...83e

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror veldig mange blir både mer sosial og glad når de drikker. Skulle ønske jeg var sånn edru å, men det er jeg ikke. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...