AnonymBruker Skrevet 17. mai 2016 #1 Skrevet 17. mai 2016 Jeg har sensitiv kombinert til fet hud og trenger et som ikke tørker ut samtidig som den kanskje bør være oljefri. Har prøvd NO7 sine sminkeprodukter til nå. Blant annet den airbrush flytende foundation. Den er veldig fin, men har problemer med at den legger seg "kakete". Derfor har jeg tenkt at kanskje det beste for huden hadde vært mineralpudder, men det er jo ikke gitt at det gjør saken bedre. Tror det er fordi huden min er fuktfattig og at den derfor flaker seg enda mer enn vanlig når jeg får på foundation. Kanskje en setting spray hadde vært tingen? Ser for meg at det kanskje gjør at sminken holder seg lengre også. Anonymkode: c479c...0ba
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2016 #2 Skrevet 18. mai 2016 Jeg har kombinert fet, fuktfattig hud og det beste for meg er mineralfoundation. Jeg er veldig fornøyd med Lily Lolo, du kan bestille billige prøver på hjemmesiden deres, de holder lenge nok til at du får testet ordentlig. Anonymkode: 1ca6c...a77
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2016 #3 Skrevet 18. mai 2016 Takk for svar. Har en meget fuktfattig hud og så det kan godt være det som gjør at den kaker seg. Føler en del mineralpuddere er litt uttørkende så derfor jeg har gått over til flytende istedet. For der kan man også finne oljefrie foundationer. Men så har jeg og hørt at mineralpuddere er det beste for huden hvis man f.eks har rosacea. Anonymkode: c479c...0ba
dalee Skrevet 19. mai 2016 #4 Skrevet 19. mai 2016 Den 17.5.2016 at 0.14, AnonymBruker skrev: Jeg har sensitiv kombinert til fet hud og trenger et som ikke tørker ut samtidig som den kanskje bør være oljefri. Har prøvd NO7 sine sminkeprodukter til nå. Blant annet den airbrush flytende foundation. Den er veldig fin, men har problemer med at den legger seg "kakete". Derfor har jeg tenkt at kanskje det beste for huden hadde vært mineralpudder, men det er jo ikke gitt at det gjør saken bedre. Tror det er fordi huden min er fuktfattig og at den derfor flaker seg enda mer enn vanlig når jeg får på foundation. Kanskje en setting spray hadde vært tingen? Ser for meg at det kanskje gjør at sminken holder seg lengre også. Anonymkode: c479c...0ba høres ut som du har litt liknende hud som meg, foundations som jeg alltid har gått tilbake til gjennom åra er Loreal True Match og Bare Minerals Matte( for mer oily perioder) eller Bare Minerals origional for mer glød. Begge foundationene er lett å påføre og ser naturlig ut ved valg av riktig farge da selvfølgelig en annen ting som alltid har hjulpet varigheten på foundationene er Fix + fra Mac. noe som jeg bruker som primer. om jeg vil ha mer glød-finish så sprayer jeg litt Fix+ over huden etter å ha påført all sminken. Håper det hjalp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå