AnonymBruker Skrevet 17. mai 2016 #1 Skrevet 17. mai 2016 Det er bare tapere som ser på Fantasi & Science Fiction Anonymkode: b767d...a06 2
Bloodless Skrevet 17. mai 2016 #4 Skrevet 17. mai 2016 Jepp. Så nettopp den første Ringenes Herre og jeg er en kjempetaper!
Mari Y Skrevet 17. mai 2016 #5 Skrevet 17. mai 2016 Det er hvel hva man liker, mer eller mindre. Har et ok forhold til science fiction. Ikke veldig tilhenger, ikke veldig kjedelig. Likte Promotheus. Fantasy kan være ganske kult, spesielt de nye Snehvit- filmene. Liker de første Harry Potter- filmene, men synes de blir litt for voksne, etter hvert. Ringenes Herre var bra, dog var jeg litt mer nøytral ang Hobbitten. Kan bli litt vant til alle spesial- effektene i moderne filmer, så kan ofte like eldre filmer bedre. Eneste bra med det er at jeg tror det har kraftig redusert dyreplageri, som har vært et enormt problem i Hollywoods film-industri tidligere(synd men sant).
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2016 #6 Skrevet 17. mai 2016 Psykiateren min er Star Wars-fan. Skal definitivt be om å få en annen. Anonymkode: 7fbda...dfc 2
Chiyo Skrevet 17. mai 2016 #8 Skrevet 17. mai 2016 Eh nei... Jeg gjør det. Skriver fantasy også jeg. My fans don't think I'm a loser. I'm super cool! 1
jabx Skrevet 18. mai 2016 #10 Skrevet 18. mai 2016 Trololololol... Regner med TS bare ser dokumentarfilmer? 1
Haru Skrevet 19. mai 2016 #11 Skrevet 19. mai 2016 jeg ser kun på science-fiction jeg har jobbet som spilldesigner i et selskap i 3 måneder og nå er jeg indie og snart ferdig med min debut jeg er overhodet ikke en taper
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå