Gjest Anonymous Skrevet 30. oktober 2004 #1 Skrevet 30. oktober 2004 Skal hente en liten hund med fly. Vil ha den med i kabinen. Noen som vet hvilke bur som er godkjent? Hvor får jeg kjøpt det og hvor mye koster det?
Ylajali Skrevet 30. oktober 2004 #2 Skrevet 30. oktober 2004 Jeg er ikke sikker på hvordan det er i kabinen, men mener du i alle fall må ha et bur med tett bunn. Vari kennel er supre flygodkjente hundebur. Er ikke sikker på om du får de så veldig små men. Ring flyselskapet og spør!
Gjest Anonymous Skrevet 5. november 2004 #3 Skrevet 5. november 2004 Vari Kennel bur? Får jeg kjøpt det gjennom flyselskapet? Eller hvor da? Takk for svar forresten.
Midnattsol Skrevet 5. november 2004 #4 Skrevet 5. november 2004 Bur får man i hundebutikker. Du kan også leie bur hos flyselskapet. Skal du ha med hunden i kabinen kan den ikke være over 8 kg - til info. Vi har Atlas hundebur. De er godkjente til å ha i fly. Eksempel: http://dogman.no/produktliste.asp?type=c&v...verdi1=Hundebur
Gjest Anonymous Skrevet 5. november 2004 #5 Skrevet 5. november 2004 Jeg vet jo at man får kjøpt bur i dyrebutikker da.. Jeg lurte på hvilke butikker eller hvor man får kjøpt Vari kennel bur som hun kallte dem. Takk for tips om Atlas bur!
Midnattsol Skrevet 5. november 2004 #6 Skrevet 5. november 2004 Tok et kjapt søk og fant dette sånn i farta. http://www.morene.no/asp/varegrp.asp?varegrp=1000
Laban Skrevet 5. november 2004 #7 Skrevet 5. november 2004 Skal du ha med hunden i kabinen, skal hunden ha mykt bur (maks vekt varierer fra 5-8 kg avhengig av flyselskap). Jeg ville ringt flyselskapet og spurt hvilke bur de godkjenner, da dette er forskjellig fra sleskap til selskap (håpløst nok).
Midnattsol Skrevet 5. november 2004 #8 Skrevet 5. november 2004 Tror ikke det trenger å være mykt. Vi hentet vår valp i et lite Atlas-bur. Som Laban sier, ring flyselskapet!
Gjest Anonymous Skrevet 5. november 2004 #9 Skrevet 5. november 2004 Takk for hjelpen Middnattsol! Hva mener du med mykt bur Laban? Bag?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå