AnonymBruker Skrevet 17. mai 2016 #1 Skrevet 17. mai 2016 39 uker på vei nå og vil ikke at baby skal komme enda! Gjerne ikke før noen dager over termin av ulike grunner. Har hatt null tegn til modning unntatt nedpress og stikkinger. Babyen er estimert til å være godt over gjennomsnittet allerede da, så han er jo klar. I dag startet menssmerter og murringer.. Blir verre og verre, og er skikkelig vondt til tider, men det er ikke rier. Sist fødsel var igangsatt så jeg har ikke noe å sammenligne med akkurat. Da hadde jeg ingen forvarsel før vannet plutselig gikk med et pang og riene satte i gang (husker ikke hvordan riene var en gang). Men altså ingen smerter i forkant. Litt usikker på om jeg skal reagere noe spesielt på disse smertene, men regner med jeg kanskje må ringe føden om det blir så vondt at jeg ikke får sove. Forrige fødsel var også en styrtfødsel på under 2 timer, så tør ikke gå så lenge hjemme. Nå er ikke smertene så ille, bare kraftige menssmerter som kliper tak i mage og rygg. Noen som gikk med smerter over tid før fødselen satte i gang? Og ja, jeg vet at babyen kan komme hvert øyeblikk uansett. Er selvfølgelig forberedt på det, men det passer perfekt å vente litt til Anonymkode: 8beaf...93c
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2016 #2 Skrevet 17. mai 2016 Jeg hadde det slik i 3 uker før fødsel. Anonymkode: 802cb...52c
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2016 #3 Skrevet 18. mai 2016 Jg hadde maserier, som det heter, fra uke 30 til fødsel. "Nå er jeg skikkelig moden", tenkte jeg. Uke 40+3 ble jeg sjekket og nei. Ikke så moden. Stripping måtte til (angrer, og kan IKKE anbefale stripping for det er syyyyyykt vondt og fører bare til flere dumme maserier!!) ble ingangsatt av medisinske årsaker 40+6 og var da ikke helt moden tydeligvis for den fødselen var et smertehelv.te. så ja - du kan gå leeeenge med sånt uten å føde. Men du har ikke lenge igjen uansett. Anonymkode: d84f5...c0f
Gjest Magnifiq Skrevet 18. mai 2016 #4 Skrevet 18. mai 2016 Jeg hadde det også slik fra rundt uke 30, til jeg ble satt i gang i uke 39.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå