AnonymBruker Skrevet 17. mai 2016 #1 Skrevet 17. mai 2016 Oppdaget det nylig hos min 7 åring. En bulk som går innover på siden av hodet. Ble så redd for hva dette kan være. Har fått ultralyd sv hodet men først 23.juni. Vil bekymre meg ihjel innen da. Noen som har vært bort i dette? Anonymkode: a8905...e72
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2016 #2 Skrevet 17. mai 2016 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Oppdaget det nylig hos min 7 åring. En bulk som går innover på siden av hodet. Ble så redd for hva dette kan være. Har fått ultralyd sv hodet men først 23.juni. Vil bekymre meg ihjel innen da. Noen som har vært bort i dette? Anonymkode: a8905...e72 Har du ikke oppdaga det før? Bulk som går innover, er det mye? Tenker at hvis det var noe alvorlig hadde du sikkert fått time tidligere. Anonymkode: 1b5fc...34a
TheGirlWhoWaited Skrevet 17. mai 2016 #3 Skrevet 17. mai 2016 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Oppdaget det nylig hos min 7 åring. En bulk som går innover på siden av hodet. Ble så redd for hva dette kan være. Har fått ultralyd sv hodet men først 23.juni. Vil bekymre meg ihjel innen da. Noen som har vært bort i dette? Anonymkode: a8905...e72 Ingen hodeskaller er helt glatte, masse bulker og bumper. Er den stor? Er det bare på den ene siden? Akkurat hvor på siden av hodet er denne bulken?
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2016 #4 Skrevet 17. mai 2016 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du ikke oppdaga det før? Bulk som går innover, er det mye? Tenker at hvis det var noe alvorlig hadde du sikkert fått time tidligere. Anonymkode: 1b5fc...34a Nei, har ikke oppdaget det tidligere. Det går en del inover. Man kjenner det godt når man stryker over der. Anonymkode: a8905...e72
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2016 #5 Skrevet 17. mai 2016 3 minutter siden, TheGirlWhoWaited skrev: Ingen hodeskaller er helt glatte, masse bulker og bumper. Er den stor? Er det bare på den ene siden? Akkurat hvor på siden av hodet er denne bulken? Jeg synes den er ganske stor. Bare på den ene siden. Ligger kanskje over øret men ganske høyt opp mot toppen. Anonymkode: a8905...e72
Ferny Skrevet 17. mai 2016 #6 Skrevet 17. mai 2016 Siden dere venter på ultralyd, så har kanskje fastlegen allerede sett på kulen? Fikk dere ikke noe særlig svar derfra?
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2016 #7 Skrevet 17. mai 2016 Jeg vet bare at både mitt hodet og hodet til barnet mitt er ujevnt, er noen groper og humper. Men om det er nyoppdaget, altså noe som ikke har vært der før, så er det jo fint at dere har vært hos legen. Sa ikke legen noe om dette før han sendte henvisning videre? Anonymkode: 1e6e2...cf7
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2016 #8 Skrevet 17. mai 2016 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet bare at både mitt hodet og hodet til barnet mitt er ujevnt, er noen groper og humper. Men om det er nyoppdaget, altså noe som ikke har vært der før, så er det jo fint at dere har vært hos legen. Sa ikke legen noe om dette før han sendte henvisning videre? Anonymkode: 1e6e2...cf7 Hvor har dere humper? Barnet mitt har en over hodet, litt sånn bulende, ikke noe som syntes, men kan kjennes. Helsesøsteren mente det var helt normalt, alle er forskjellige. Anonymkode: 1b5fc...34a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå