Gå til innhold

Noen som har barn med bulker i hodet, evt har det selve

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Oppdaget det nylig hos min 7 åring. En bulk som går innover på siden av hodet. Ble så redd for hva dette kan være. Har fått ultralyd sv hodet men først 23.juni. Vil bekymre meg ihjel innen da. Noen som har vært bort i dette?

Anonymkode: a8905...e72

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Oppdaget det nylig hos min 7 åring. En bulk som går innover på siden av hodet. Ble så redd for hva dette kan være. Har fått ultralyd sv hodet men først 23.juni. Vil bekymre meg ihjel innen da. Noen som har vært bort i dette?

Har du ikke oppdaga det før? Bulk som går innover, er det mye? Tenker at hvis det var noe alvorlig hadde du sikkert fått time tidligere.

Anonymkode: 1b5fc...34a

Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingen hodeskaller er helt glatte, masse bulker og bumper. Er den stor? Er det bare på den ene siden? Akkurat hvor på siden av hodet er denne bulken?

AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du ikke oppdaga det før? Bulk som går innover, er det mye? Tenker at hvis det var noe alvorlig hadde du sikkert fått time tidligere.

Nei, har ikke oppdaget det tidligere. Det går en del inover. Man kjenner det godt når man stryker over der.

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, TheGirlWhoWaited skrev:

Ingen hodeskaller er helt glatte, masse bulker og bumper. Er den stor? Er det bare på den ene siden? Akkurat hvor på siden av hodet er denne bulken?

Jeg synes den er ganske stor. Bare på den ene siden. Ligger kanskje over øret men ganske høyt opp mot toppen.

Skrevet

Siden dere venter på ultralyd, så har kanskje fastlegen allerede sett på kulen? Fikk dere ikke noe særlig svar derfra?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet bare at både mitt hodet og hodet til barnet mitt er ujevnt, er noen groper og humper. Men om det er nyoppdaget, altså noe som ikke har vært der før, så er det jo fint at dere har vært hos legen. Sa ikke legen noe om dette før han sendte henvisning videre? 

Anonymkode: 1e6e2...cf7

AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet bare at både mitt hodet og hodet til barnet mitt er ujevnt, er noen groper og humper. Men om det er nyoppdaget, altså noe som ikke har vært der før, så er det jo fint at dere har vært hos legen. Sa ikke legen noe om dette før han sendte henvisning videre? 

Anonymkode: 1e6e2...cf7

Hvor har dere humper? Barnet mitt har en over hodet, litt sånn bulende, ikke noe som syntes, men kan kjennes. Helsesøsteren mente det var helt normalt, alle er forskjellige. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...