Gå til innhold

Dere heterofile kvinner

Fremhevede innlegg

Skrevet
13 minutter siden, Silfen skrev:

Du skriver over her som om det ene utelukker det andre. Man kan være heterofil og dermed også heteroseksuell, siden en FIL også innebærer en seksualitet i samme fil. Men man kan ha flere seksualiteter og dermed også tiltrekkes flere kjønn for eksempel, selv om man kun forelsker seg i ett kjønn og ønsker hjem og barn med dette kjønnet. Så har man også seksuelle ideer, ting man gjerne tror man kan like, men som man ikke har prøvd. For eksempel sex med det motsatte kjønn. Det er mange scenarioer der man kan være 100 % heterofil og likevel ha seksuelle tanker og erfaringer med andre. Det er ikke så svart hvitt som du skal ha det til.

Det er ikke så svart hvitt som jeg skal ha det til, nei? I hvilket innlegg står det noe om hva jeg mener om hvor svart hvitt dette burde være? Jeg har vært ganske tydelig på å understreke at det er denne ABens systems som ikke fungerer. At folk kan ønske seg hus og hjem med ett kjønn, og sex med et annet kjønn, er det ingen tvil om.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sier...sapiofili! <3

Anonymkode: e4f13...287

Den er fin! Jeg vil si jeg er heteroseksuell og sapiofil... Litt sapioseksuell også, egentlig, fordi IQ er en sexy bitch!

Skrevet
3 minutter siden, Yme skrev:

Det er ikke så svart hvitt som jeg skal ha det til, nei? I hvilket innlegg står det noe om hva jeg mener om hvor svart hvitt dette burde være? Jeg har vært ganske tydelig på å understreke at det er denne ABens systems som ikke fungerer. At folk kan ønske seg hus og hjem med ett kjønn, og sex med et annet kjønn, er det ingen tvil om.

Og sex med det kjønnet de ønsker seg hus og hjem med. JEg forstod det slik at du stilte spørsmål om dette?

Skrevet
Et øyeblikk siden, Silfen skrev:

Og sex med det kjønnet de ønsker seg hus og hjem med. JEg forstod det slik at du stilte spørsmål om dette?

Det er mer systemet hennes jeg ikke er enig i, siden det ikke er kompatibelt med de aller fleste seksualitetene som finnes. Jeg har gitt en del eksempler, for å prøve å gjøre det tydeligere hva jeg egentlig vil fram til, men det står jo i relativt lange innlegg, så det er jo ikke nødvendigvis noe en tredjepart får meg seg.

Skrevet
1 minutt siden, Yme skrev:

Det er mer systemet hennes jeg ikke er enig i, siden det ikke er kompatibelt med de aller fleste seksualitetene som finnes. Jeg har gitt en del eksempler, for å prøve å gjøre det tydeligere hva jeg egentlig vil fram til, men det står jo i relativt lange innlegg, så det er jo ikke nødvendigvis noe en tredjepart får meg seg.

Oooki, jeg skal innrømme at jeg ikke har lest absolutt alt. :)

AnonymBruker
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du kunne valgt ni av de, den tiende var deg.

Ville du heller død enn å slikke en dame?

Anonymkode: 33708...409

Nei, får vel drikke litt glovarm kaffe for å bedøve tunga først da og slikke i vei.. er vel ikke verre enn smaken av østers..

Anonymkode: d4ce6...f62

Gjest FruKG
Skrevet

Nei det er ikke uaktuelt, jeg har hatt sex med kvinner før, men tror nok Kate hadde blitt litt for "prippen" for min smak.

AnonymBruker
Skrevet

Helt uaktuelt. 

Slik jeg ser det, blir det som å spørre "dere heterofile menn, kunne dere tenke dere å bli tatt analt av en annen mann, en av de litt unge og pene som er med i Game of Thrones.?"

Hvorfor er det greit  for en mann å omtrent besvime om noe rører rumpa hans, mens i utgangspunktet heterofile kvinner må 'egentlig' ha lesbiske fantasier. Er det en drøm om trekant, eller hva?

Anonymkode: fd02f...31f

• Liker 3
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken kvinne er det som lettest dytter andre kvinner over i en annen fil da?

Anonymkode: 33708...409

https://www.google.no/search?q=orange+is+the+new+black+season+3&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=nb-no&client=safari#hl=nb-no&q=orange+is+the+new+black+season+3+rose&imgrc=ZuUbPotuQ3m0zM%3A

Men selv ikke henne kunne fristet meg til å slikke. Beklager!

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...