Gå til innhold

Dere heterofile kvinner

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Målet er ikke å tenne en mann. Selve akten kan godt foregå på en øde øy bare dere to. Og det trenger selvsagt ikke være en kjendis. Det kan være hvem som helst (regner faktisk med at de fleste ville valgt bestevenninna si, som de er trygg på)

Så, hvem ville du slikket til tross for at du ikke tenner på å slikke en annen dame? Hvis du måtte altså.

Anonymkode: 33708...409

Du gir deg ikke du. Ble det ikke den runketråden du håpet på?

Anonymkode: a7a36...8f6

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Målet er ikke å tenne en mann. Selve akten kan godt foregå på en øde øy bare dere to. Og det trenger selvsagt ikke være en kjendis. Det kan være hvem som helst (regner faktisk med at de fleste ville valgt bestevenninna si, som de er trygg på)

Så, hvem ville du slikket til tross for at du ikke tenner på å slikke en annen dame? Hvis du måtte altså.

Du aner ikke hva det går i, eller hva? Jenter som ikke VIL slikke, de slikker ikke. Det er ikke noe som heter "hvis man måtte". Eneste scenarioet jeg ser for meg som innebærer tvungen munnsex mellom jenter er under trussel om skade eller død. Og i så tilfelle hadde det ikke spilt noen rolle om fant den andre kvinnen tiltrekkende eller ei.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du gir deg ikke du. Ble det ikke den runketråden du håpet på?

Anonymkode: a7a36...8f6

Joda jeg er fornøyd. Har kommet to ganger allerede, men håpet på mer, men tar det jeg får. Dere damer er litt unødvendig tilbakeholdene på hjelpen til en stakkars vårkåt fyr.

Skrevet (endret)
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jo. På norsk kan det være et skille mellom heterofil/homofil, heteroseksuell/homoseksuell osv. Men er man først homofil er man gjerne homoseksuell også. Det hører gjerne sammen. På engelsk har vi ikke denne distenksjonen på samme måte, men på norsk har vi helt klart det. Ellers ville det heller ikke vært noen vits å ha de ulike begrepene. Samtidig, mange bruker disse om hverandre, så dette er jo noe ikke alle skiller på.

Viser f.eks til svaret her:

Jeg har aldri forelsket meg i en kvinne, og kunne heller aldri tenkt meg å være i et forhold med en kvinne. Derfor definerer jeg meg heller ikke som bifil. Det er et klar skille mellom hvem man ønsker å være i forhold med og hvem man kunne tenke seg å ha sex med. Jeg tenner på kvinner, og regner meg selv derfor for biseksuell.

Anonymkode: bff7c...3b7

Hvis det du sier stemmer, burde det ikke være vanskelig for deg å svare på spørsmålet mitt. Jeg kan jo gjenta det, og tilføye litt mer.

Hva er forskjellen på å være heterofil/biseksuell og å være heterofil/homoseksuell, og hvordan blander vi inn ønske om å ha barn i det hele? Vil en person som er heterofil/homoseksuell ønske å være i et forhold med en av det motsatte kjønn, og ha barn med dette menneske, samtidig som han eller hun utelukkende ønsker å ha sex med sitt eget kjønn?
Hvordan fungerer et forhold for et menneske som er heterofil/homoseksuell? Han er jo ikke bifil, så han tenner dermed ikke på dama si, fordi hu ikke er mann...

Hva skjer når vi begynner å blande inn aseksualitet i dette? Finnes det noe som heter afil? Kan man være afil/homoseksuell? Homofil/aseksuell?

For meg er hele konseptet med å skille "fil" og "seksuell" helt ulogisk, fordi det kun fungerer om filen og seksuellen er identisk, eller om den blandes med bi.

Jeg er helt med på at det er mulig for folk å ønske å ha sex med noen de ikke vil være i et forhold med, men det systemet du beskriver der, henger jo enkelt og greit ikke sammen, spesielt med tanke på at det finnes veldig mange flere legninger enn hetero, bi og homo... Hva Heteroseksuell og zoofil? Pedofil og aseksuell? Afil og pedoseksuell? Dendroseksuell og zoofil? Det gir jo ingen mening.

Endret av Yme
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja. Jeg tror bestevenninnen er det valget de fleste ville gått for i praksis.

Så tror jeg heterofile damer ofte tenner på lesber og bifile som ser litt butch ut, og aldeles ikke på de damene de synes er pene eller vakre som f.eks. Kate.

Nå er jeg bifil da, så det å slikke fitte er ikke hypotetisk - det er deilig ;) Slikking er bare en del av sex, så jeg hadde nok ikke stoppet der. Men om jeg må velge hvem blir det definitivt en av dem jeg har vært i situasjonen med før. Damer blir stort sett bedre og bedre for hver gang man knuller dem.

Anonymkode: e4f13...287

Skrevet

det du spør om er bare så ekkelt så det går an å bli

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Yme skrev:

Hvis det du sier stemmer, burde det ikke være vanskelig for deg å svare på spørsmålet mitt. Jeg kan jo gjenta det, og tilføye litt mer.

Hva er forskjellen på å være heterofil/biseksuell og å være heterofil/homoseksuell, og hvordan blander vi inn ønske om å ha barn i det hele? Vil en person som er heterofil/homoseksuell ønske å være i et forhold med en av det motsatte kjønn, og ha barn med dette menneske, samtidig som han eller hun utelukkende ønsker å ha sex med sitt eget kjønn?
Hvordan fungerer et forhold for et menneske som er heterofil/homoseksuell? Han er jo ikke bifil, så han tenner dermed ikke på dama si, fordi hu ikke er mann...

Hva skjer når vi begynner å blande inn aseksualitet i dette? Finnes det noe som heter afil? Kan man være afil/homoseksuell? Homofil/aseksuell?

For meg er hele konseptet med å skille "fil" og "seksuell" helt ulogisk, fordi det kun fungerer om filen og seksuellen er identisk, eller om den blandes med bi.

Jeg er helt med på at det er mulig for folk å ønske å ha sex med noen de ikke vil være i et forhold med, men det systemet du beskriver der, henger jo enkelt og greit ikke sammen, spesielt med tanke på at det finnes veldig mange flere legninger enn hetero, bi og homo... Hva Heteroseksuell og zoofil? Pedofil og aseksuell? Afil og pedoseksuell? Dendroseksuell og zoofil? Det gir jo ingen mening.

Jeg har allerede gitt deg et svar. Det ene handler om seksuelle preferanser, det andre om ens forholdspreferanser. Ofte sammenblandes de fordi det ikke alltid er et skille mellom disse.

Man kan jo fint være f.eks heterofil og aseksuell. Jeg har vært i et forhold hvor jeg var dypt glad i min partner, dvs hatt romantiske følelser for ham, som heterofil, men hadde få seksuelle følelser for han, og dermed aseksuell. Eller, jeg trodde vel jeg var askesuell til jeg kom meg ut av forholdet. Uansett, det er jo fullt mulig å føle forskjellig når det gjelder det seksuelle og det forholdsmessige.

Skjønner ikke at dette er så vanskelig å forstå egentlig. Og jeg synes i grunn ikke det er så uklart.

• Liker 1
Skrevet

Det flere måter å tolke problemstillingen i HI på.

1. Spørsmålet kan være om heterofile kvinner kunne tenke seg å slikke en annen kvinne av andre grunner enn seksuell tenning. Altså til tross for at de er heterofile. F.eks. penger, tjenster, berømmelse, andre altruistiske grunner eller det faktum at det er Kate Middleton - once in a life time chance.

2. Spørsmålet kan også tolkes som at kvinner tror de er heterofile, mens de egentlig er bifile. Som en linket til i artikkelwn lenger oppe. Kan det tenkes at heterofili blant kvinner er en sosial konstruksjon? Mens det fra naturens side er ment at kvinner enten er bifile eller lesbiske.

Dette gjør det helt legitimt å ta utgangspunkt i heterofile kvinner, for det det de indentifiserer seg som.

Anonymkode: 62758...46a

Okei? Jeg skjønner ikke hvorfor dette er et svar til mitt innlegg, så om du ønsker noe tilbakemelding, må du forklare det.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Yme skrev:

Okei? Jeg skjønner ikke hvorfor dette er et svar til mitt innlegg, så om du ønsker noe tilbakemelding, må du forklare det.

Ville bare påpeke at svarene i denne tråden ikke er gitt ut fra en manglende forståelse av bgrepene heterofili/homofili/bifili. Men ut fra en annen forståelse av problemstillingen enn du tydeligvis hadde fått for deg.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har allerede gitt deg et svar. Det ene handler om seksuelle preferanser, det andre om ens forholdspreferanser. Ofte sammenblandes de fordi det ikke alltid er et skille mellom disse.

Man kan jo fint være f.eks heterofil og aseksuell. Jeg har vært i et forhold hvor jeg var dypt glad i min partner, dvs hatt romantiske følelser for ham, som heterofil, men hadde få seksuelle følelser for han, og dermed aseksuell. Eller, jeg trodde vel jeg var askesuell til jeg kom meg ut av forholdet. Uansett, det er jo fullt mulig å føle forskjellig når det gjelder det seksuelle og det forholdsmessige.

Skjønner ikke at dette er så vanskelig å forstå egentlig. Og jeg synes i grunn ikke det er så uklart.

Hvis du tror du har svart på innleggene mine, må du nesten lese dem igjen :P

Det du skriver denne gangen, viser jo igjen at du ikke forstår hvordan dette med legninger fungerer, når du greier å gi et eksempel om at det fint går an å være heterofil og aseksuell, fordi du var det, samtidig som du selv skriver at du ikke er aseksuell.
Du trodde du var aseksuell, men det var du jo ikke, dermed er eksempelet ditt meningsløs, i tillegg til at det bare er en anekdote.

Hvis man kan skille på seksuell og fil, på måten du beskriver, skaper det et enormt rot i alle de forskjellige seksualitetene som finnes. Dette har jeg gitt ganske mange eksempler på.

Gjest Coolaid
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det helt uaktuelt for dere å slikke en annen dame?

Hva om det var KAte middleton som kom bort og spurte om du kunne slikke henne. Ville du fortsatt sagt nei?

Det ligger litt i ordlyden. "Heterofile kvinner". 

Så selv om det er sexy å tenke på, så blir det noe som mange menn tenker på og få heterofile kvinner har lyst å gjøre.

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ville bare påpeke at svarene i denne tråden ikke er gitt ut fra en manglende forståelse av bgrepene heterofili/homofili/bifili. Men ut fra en annen forståelse av problemstillingen enn du tydeligvis hadde fått for deg.

Innlegget du siterte var en kommentar som refererer til de gjentatte trådene om seksualitet her inne, som har skjedd over alle årene jeg har vært her. Det er alltid noen i disse trådene, som utrykker seg på en måte som viser at de ikke helt forstår konseptene bak legningene de uttaler seg om. Selve hovedinnlegget har jeg ikke gitt noe kommentar på, men jeg har skrevet et par svar til enkeltpersoner, og det de skriver og forteller. 

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, Yme skrev:

Hvis du tror du har svart på innleggene mine, må du nesten lese dem igjen :P

Det du skriver denne gangen, viser jo igjen at du ikke forstår hvordan dette med legninger fungerer, når du greier å gi et eksempel om at det fint går an å være heterofil og aseksuell, fordi du var det, samtidig som du selv skriver at du ikke er aseksuell.
Du trodde du var aseksuell, men det var du jo ikke, dermed er eksempelet ditt meningsløs, i tillegg til at det bare er en anekdote.

Hvis man kan skille på seksuell og fil, på måten du beskriver, skaper det et enormt rot i alle de forskjellige seksualitetene som finnes. Dette har jeg gitt ganske mange eksempler på.

Jeg har ikke sagt at man bare plutselig skifter fil, men at man fint kan være usikker på sin seksualitet før forstå hva som er riktig for en selv. Jeg vet nå hva jeg er, og eventuelt ikke er.

Det er ikke nødvendigvis så ryddig og pent som du tydeligvis mener det bør være, så enkelt er ikke nødvendigvis virkeligheten. ;) 

Mer har jeg i grunn ikke å si om den saken, jeg har forklart hva jeg mener og sånn er det med den saken. Jeg gidder ikke å kverulere mer med deg om dette.

• Liker 2
Skrevet

...og tredjeparten er en mann? Da er du heterofil og du og kvinnen er bare et middel/leketøy for å tenne mannen.

Den dagen du selv nyter å gjøre noe for å tenne en kvinne, eller ønsker å gi en kvinne nytelse, den dagen kan du kalle deg bifil/lesbisk.

Det er en mann ja. Ja, vet. 

Skrevet
1 time siden, Yme skrev:

Jeg tror ikke jeg helt forstår hvorfor du forteller meg dette :klo:

Det finnes ingen fysiske sperrer som hindrer et heterofilt mennesker fra å ha sex med samme kjønn, så hvis man føler man har en god grunn til å ha sex med et menneske man ikke blir kåt av, får man jo bare gjøre det.

Man blir kåt av at den tredje blir kåt :ler: 

Skrevet

Aaaaah! :haar:  For meg blir dette omtrent det samme som om du hadde sagt at de fleste ville valgt søsteren sin, fordi de er trygg på henne. Jeg tror du har misforstått hvordan vennskap mellom kvinner fungerer.

• Liker 5
Skrevet
22 minutter siden, Yme skrev:

Du skriver over her som om det ene utelukker det andre. Man kan være heterofil og dermed også heteroseksuell, siden en FIL også innebærer en seksualitet i samme fil. Men man kan ha flere seksualiteter og dermed også tiltrekkes flere kjønn for eksempel, selv om man kun forelsker seg i ett kjønn og ønsker hjem og barn med dette kjønnet. Så har man også seksuelle ideer, ting man gjerne tror man kan like, men som man ikke har prøvd. For eksempel sex med det motsatte kjønn. Det er mange scenarioer der man kan være 100 % heterofil og likevel ha seksuelle tanker og erfaringer med andre. Det er ikke så svart hvitt som du skal ha det til.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fingring gir meg lite. Vibrasjon, slik som fra en dildo er godt, men fingring gir meg lite. Jeg kan godt ha "inn-og-ut-sex" som du kaller det, men jeg foretrekker at klitoris blir stimulert. 

Nå kan man jo være heterofil, men f.eks biseksuell. Det er jeg. Jeg tenner på både menn og kvinner, men jeg ønsker kun å leve i et heterofilt samliv.

Jeg kan fantasere om det, men har aldri prøvd. Men er jeg bifil da??

Anonymkode: 6dd1e...96d

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke sagt at man bare plutselig skifter fil, men at man fint kan være usikker på sin seksualitet før forstå hva som er riktig for en selv. Jeg vet nå hva jeg er, og eventuelt ikke er.

Jeg veit at du ikke har skrevet noe om å skifte fil, og jeg har ikke skrevet at du har gjort det heller.

Sitat

Det er ikke nødvendigvis så ryddig og pent som du tydeligvis mener det bør være, så enkelt er ikke nødvendigvis virkeligheten. ;) 

Men du veit jo ingen ting om hvordan jeg mener dette burde være, da jeg faktisk ikke har nevnt det i det hele tatt... Hjernen er kompleks, og det kan godt tenkes at kategoriene vi har i dag ikke er tilstrekkelige. Jeg har vært ganske nøye med å påpeke at det er systemet DU beskriver som ikke fungerer, og jeg har forklart hvorfor det ikke fungerer. Det betyr ikke at det ikke finnes folk som ønsker sex med sitt eget kjønn, men bare vil være i forhold med det motsatte kjønn.

Sitat

Mer har jeg i grunn ikke å si om den saken, jeg har forklart hva jeg mener og sånn er det med den saken. Jeg gidder ikke å kverulere mer med deg om dette.

Jepp, overse mesteparten av det jeg skriver, putte andre meninger i teksten min enn jeg gjorde da jeg skrev dem, unnlat å svare på problemstillingene jeg legger frem, og skyld på at du ikke orker kveruleringen.

Det er helt greit at du ikke ønsker å diskutere dette med meg, men det forandrer jo ikke på det at du ikke har greid å svare på problemstillingene jeg har framlagt, angående at det finnes ganske mange flere seksualiteter og filer, og at det gjør systemet om å blande dem, på den måten du beskriver, veldig problematisk og dysfunksjonell.... Igjen, zoofil og dendroseksuell... Pedoseksuell og afil... Dette var eksempler på problemstillingene du enkelt og greit bare unnlot å svare på. De passer jo ikke inn i måten du deler opp seksuell og fil på, så da svarer man ikke, og sier at det er kverulering. *tommel opp*

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Yme skrev:

Jeg veit at du ikke har skrevet noe om å skifte fil, og jeg har ikke skrevet at du har gjort det heller.

Men du veit jo ingen ting om hvordan jeg mener dette burde være, da jeg faktisk ikke har nevnt det i det hele tatt... Hjernen er kompleks, og det kan godt tenkes at kategoriene vi har i dag ikke er tilstrekkelige. Jeg har vært ganske nøye med å påpeke at det er systemet DU beskriver som ikke fungerer, og jeg har forklart hvorfor det ikke fungerer. Det betyr ikke at det ikke finnes folk som ønsker sex med sitt eget kjønn, men bare vil være i forhold med det motsatte kjønn.

Jepp, overse mesteparten av det jeg skriver, putte andre meninger i teksten min enn jeg gjorde da jeg skrev dem, unnlat å svare på problemstillingene jeg legger frem, og skyld på at du ikke orker kveruleringen.

Det er helt greit at du ikke ønsker å diskutere dette med meg, men det forandrer jo ikke på det at du ikke har greid å svare på problemstillingene jeg har framlagt, angående at det finnes ganske mange flere seksualiteter og filer, og at det gjør systemet om å blande dem, på den måten du beskriver, veldig problematisk og dysfunksjonell.... Igjen, zoofil og dendroseksuell... Pedoseksuell og afil... Dette var eksempler på problemstillingene du enkelt og greit bare unnlot å svare på. De passer jo ikke inn i måten du deler opp seksuell og fil på, så da svarer man ikke, og sier at det er kverulering. *tommel opp*

Jeg sier...sapiofili! <3

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...