Gjest Skrevet 18. mai 2016 #41 Skrevet 18. mai 2016 Tråden er ryddet for avsporing. Ann Christin, mod
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2016 #42 Skrevet 18. mai 2016 12 timer siden, AnonymBruker skrev: *snipp* Nå kan man jo være heterofil, men f.eks biseksuell. Det er jeg. Jeg tenner på både menn og kvinner, men jeg ønsker kun å leve i et heterofilt samliv. Anonymkode: bff7c...3b7 Ja, men du spør jo spesifikt hetrofile kvinner i HI:P Så spørsmålet ditt endrer fremdeles ikke folks seksuelle legning bare fordi personen er vakker. Anonymkode: bb944...bde 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2016 #43 Skrevet 18. mai 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, men du spør jo spesifikt hetrofile kvinner i HI:P Så spørsmålet ditt endrer fremdeles ikke folks seksuelle legning bare fordi personen er vakker. Anonymkode: bb944...bde Hmm? Jeg er ikke den samme som trådstarter. Anonymkode: bff7c...3b7
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2016 #44 Skrevet 18. mai 2016 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan det være at du har vært uheldig og bare møtt på menn med mindre peniser? Det er jo godt kjent at en større penis stimulerer vagina mer enn en mindre en... Anonymkode: 27949...eaf Det var ikke det jeg skrev. Jeg har ingen problemer med å få orgasme ved vanlig penetrering. Anonymkode: bff7c...3b7 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2016 #45 Skrevet 18. mai 2016 Det kunne jeg IKKE tenke meg uansett hvem damen er! Anonymkode: 4d223...9ff 1
*Maja* Skrevet 18. mai 2016 #46 Skrevet 18. mai 2016 Jeg hadde ikke sagt nei til det. Nå er ikke akkurat Kate Middleton den som oser sex akkurat, men nydelig er hun. 1
Yme Skrevet 18. mai 2016 #47 Skrevet 18. mai 2016 Det er tydeligvis veldig vanskelig for folk å forstå konseptet som bygger opp ordet "heterofil"... Det betyr enkelt og greit at man ikke får seksuell tenning av sitt eget kjønn. Det burde ikke være vanskelig å forstå Det finnes selvfølgelig folk som tenner på sitt eget kjønn, men like fullt mener de selv er heterofile... Det får være dems sak, men det er like teit som å identifisere seg som veganer og fortsatt spise kjøtt 3 dager i uka. 4
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2016 #48 Skrevet 18. mai 2016 5 minutter siden, Yme skrev: Det er tydeligvis veldig vanskelig for folk å forstå konseptet som bygger opp ordet "heterofil"... Det betyr enkelt og greit at man ikke får seksuell tenning av sitt eget kjønn. Det burde ikke være vanskelig å forstå Det finnes selvfølgelig folk som tenner på sitt eget kjønn, men like fullt mener de selv er heterofile... Det får være dems sak, men det er like teit som å identifisere seg som veganer og fortsatt spise kjøtt 3 dager i uka. Takk! Anonymkode: e4f13...287 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2016 #49 Skrevet 18. mai 2016 6 minutter siden, Yme skrev: Det er tydeligvis veldig vanskelig for folk å forstå konseptet som bygger opp ordet "heterofil"... Det betyr enkelt og greit at man ikke får seksuell tenning av sitt eget kjønn. Det burde ikke være vanskelig å forstå Det finnes selvfølgelig folk som tenner på sitt eget kjønn, men like fullt mener de selv er heterofile... Det får være dems sak, men det er like teit som å identifisere seg som veganer og fortsatt spise kjøtt 3 dager i uka. Det blir litt som å spørre lesbiske om de kunne tenke seg å suge pikk eller bli knullet av en mann. Anonymkode: e4f13...287 1
Yme Skrevet 18. mai 2016 #50 Skrevet 18. mai 2016 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Nå kan man jo være heterofil, men f.eks biseksuell. Det er jeg. Jeg tenner på både menn og kvinner, men jeg ønsker kun å leve i et heterofilt samliv. Anonymkode: bff7c...3b7 Nei, det kan man faktisk ikke. Problemet her er at du ikke forstår hva ordene betyr. Hvis det du sier stemmer, kan du jo fortelle meg hvordan det der fungerer, for da kunne man jo vært bifil og heteroseksuell samtidig også, eller bifil og homosexuell samtidig... Eller homoseksuell og heterofil samtidig... Så, forklar gjerne hvordan det utarter seg å være homofil og hetroseksuell på samme tid, og hvordan det er annerledes enn å da være homofil og biseksuell på samme tid. 2
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2016 #51 Skrevet 18. mai 2016 1 minutt siden, Yme skrev: Nei, det kan man faktisk ikke. Problemet her er at du ikke forstår hva ordene betyr. Hvis det du sier stemmer, kan du jo fortelle meg hvordan det der fungerer, for da kunne man jo vært bifil og heteroseksuell samtidig også, eller bifil og homosexuell samtidig... Eller homoseksuell og heterofil samtidig... Så, forklar gjerne hvordan det utarter seg å være homofil og hetroseksuell på samme tid, og hvordan det er annerledes enn å da være homofil og biseksuell på samme tid. <3 Anonymkode: e4f13...287 1
Yme Skrevet 18. mai 2016 #52 Skrevet 18. mai 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Det blir litt som å spørre lesbiske om de kunne tenke seg å suge pikk eller bli knullet av en mann. Anonymkode: e4f13...287 Ikke bare litt som å gjøre det, men nøyaktig det samme. Heterofile mennesker tenner ikke på sott eget kjønn. Homofile tenner ikke på det motsatte kjønn. Tenner man på begge, er man bifil. 2
QueenOfTheSidewalk Skrevet 18. mai 2016 #53 Skrevet 18. mai 2016 9 minutter siden, Yme skrev: Det er tydeligvis veldig vanskelig for folk å forstå konseptet som bygger opp ordet "heterofil"... Det betyr enkelt og greit at man ikke får seksuell tenning av sitt eget kjønn. Det burde ikke være vanskelig å forstå Det finnes selvfølgelig folk som tenner på sitt eget kjønn, men like fullt mener de selv er heterofile... Det får være dems sak, men det er like teit som å identifisere seg som veganer og fortsatt spise kjøtt 3 dager i uka. Jeg hadde ikke fått noe tenning av det, men det er fortsatt ikke helt utelukket, siden jeg kunne gjort det for å tenne en tredjepart.
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2016 #54 Skrevet 18. mai 2016 3 minutter siden, Evilposelos skrev: Jeg hadde ikke fått noe tenning av det, men det er fortsatt ikke helt utelukket, siden jeg kunne gjort det for å tenne en tredjepart. ...og tredjeparten er en mann? Da er du heterofil og du og kvinnen er bare et middel/leketøy for å tenne mannen. Den dagen du selv nyter å gjøre noe for å tenne en kvinne, eller ønsker å gi en kvinne nytelse, den dagen kan du kalle deg bifil/lesbisk. Anonymkode: e4f13...287
Yme Skrevet 18. mai 2016 #55 Skrevet 18. mai 2016 1 minutt siden, Evilposelos skrev: Jeg hadde ikke fått noe tenning av det, men det er fortsatt ikke helt utelukket, siden jeg kunne gjort det for å tenne en tredjepart. Jeg tror ikke jeg helt forstår hvorfor du forteller meg dette Det finnes ingen fysiske sperrer som hindrer et heterofilt mennesker fra å ha sex med samme kjønn, så hvis man føler man har en god grunn til å ha sex med et menneske man ikke blir kåt av, får man jo bare gjøre det. 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2016 #56 Skrevet 18. mai 2016 2 minutter siden, Yme skrev: Nei, det kan man faktisk ikke. Problemet her er at du ikke forstår hva ordene betyr. Hvis det du sier stemmer, kan du jo fortelle meg hvordan det der fungerer, for da kunne man jo vært bifil og heteroseksuell samtidig også, eller bifil og homosexuell samtidig... Eller homoseksuell og heterofil samtidig... Så, forklar gjerne hvordan det utarter seg å være homofil og hetroseksuell på samme tid, og hvordan det er annerledes enn å da være homofil og biseksuell på samme tid. Jo. På norsk kan det være et skille mellom heterofil/homofil, heteroseksuell/homoseksuell osv. Men er man først homofil er man gjerne homoseksuell også. Det hører gjerne sammen. På engelsk har vi ikke denne distenksjonen på samme måte, men på norsk har vi helt klart det. Ellers ville det heller ikke vært noen vits å ha de ulike begrepene. Samtidig, mange bruker disse om hverandre, så dette er jo noe ikke alle skiller på. Viser f.eks til svaret her: Sitat Begrepene homofili og homoseksualitet er to ord som ofte blir brukt litt om hverandre. En måte å skille de på, er at begrepet homofili handler om hvilket kjønn vi forelsker oss i, tiltrekkes, opplever en følelser av kjærlighet for, samt ønske av å være nær. Begrepet homoseksualitet, bruker vi oftest når vi definerer hvilket kjønn en person tenner på, og ønsker å dele sin seksualitet med. Dette blir også betegnet som seksuell orientering, og omhandler i større grad den seksuelle praksisen. Jeg har aldri forelsket meg i en kvinne, og kunne heller aldri tenkt meg å være i et forhold med en kvinne. Derfor definerer jeg meg heller ikke som bifil. Det er et klar skille mellom hvem man ønsker å være i forhold med og hvem man kunne tenke seg å ha sex med. Jeg tenner på kvinner, og regner meg selv derfor for biseksuell. Anonymkode: bff7c...3b7 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2016 #57 Skrevet 18. mai 2016 10 minutter siden, Yme skrev: Det er tydeligvis veldig vanskelig for folk å forstå konseptet som bygger opp ordet "heterofil"... Det betyr enkelt og greit at man ikke får seksuell tenning av sitt eget kjønn. Det burde ikke være vanskelig å forstå Det finnes selvfølgelig folk som tenner på sitt eget kjønn, men like fullt mener de selv er heterofile... Det får være dems sak, men det er like teit som å identifisere seg som veganer og fortsatt spise kjøtt 3 dager i uka. Det flere måter å tolke problemstillingen i HI på. 1. Spørsmålet kan være om heterofile kvinner kunne tenke seg å slikke en annen kvinne av andre grunner enn seksuell tenning. Altså til tross for at de er heterofile. F.eks. penger, tjenster, berømmelse, andre altruistiske grunner eller det faktum at det er Kate Middleton - once in a life time chance. 2. Spørsmålet kan også tolkes som at kvinner tror de er heterofile, mens de egentlig er bifile. Som en linket til i artikkelwn lenger oppe. Kan det tenkes at heterofili blant kvinner er en sosial konstruksjon? Mens det fra naturens side er ment at kvinner enten er bifile eller lesbiske. Dette gjør det helt legitimt å ta utgangspunkt i heterofile kvinner, for det det de indentifiserer seg som. Anonymkode: 62758...46a
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2016 #58 Skrevet 18. mai 2016 30 minutter siden, *Maja* skrev: Jeg hadde ikke sagt nei til det. Nå er ikke akkurat Kate Middleton den som oser sex akkurat, men nydelig er hun. Jeg trodde damer synes Kate Middleton oste sex jeg. Helt hypotetisk. Hvis du måtte slikke en annen kvinne. Men du kan selv velge hvilken, helt fritt av nålevende kvinner. Hvem ville du valgt? Anonymkode: 33708...409
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2016 #59 Skrevet 18. mai 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg trodde damer synes Kate Middleton oste sex jeg. Helt hypotetisk. Hvis du måtte slikke en annen kvinne. Men du kan selv velge hvilken, helt fritt av nålevende kvinner. Hvem ville du valgt? Anonymkode: 33708...409 Man kan jo ikke velge fritt dersom målet er å tenne en mann. Dersom man velger for sin egen del velger man ikke en kjendis, men en dame som man får lyst å slikke der og da. Og så kan man selvfølgelig tenne på kjendiser. Men det betyr ikke at man har lyst til å slikke fitta deres, det betyr bare at man blir kåt. Anonymkode: e4f13...287
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2016 #60 Skrevet 18. mai 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Man kan jo ikke velge fritt dersom målet er å tenne en mann. Dersom man velger for sin egen del velger man ikke en kjendis, men en dame som man får lyst å slikke der og da. Og så kan man selvfølgelig tenne på kjendiser. Men det betyr ikke at man har lyst til å slikke fitta deres, det betyr bare at man blir kåt. Anonymkode: e4f13...287 Målet er ikke å tenne en mann. Selve akten kan godt foregå på en øde øy bare dere to. Og det trenger selvsagt ikke være en kjendis. Det kan være hvem som helst (regner faktisk med at de fleste ville valgt bestevenninna si, som de er trygg på) Så, hvem ville du slikket til tross for at du ikke tenner på å slikke en annen dame? Hvis du måtte altså. Anonymkode: 33708...409
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå